
Napęd tył - dziwny przypadek.
Moderator: Albert_N
Re: Napęd tył - dziwny przypadek.
Nie te KoYo będą w zapasie jak coś będzie nie tak z moim ekozestawem,wziąłem je razem ze szczękami(jedna przesyłka) 

Czerwona gitara 1,6 8v1999 LPG,lift 4' BFG MT KM2 hi-lift blokada LSD
Suzuki DR-Z 400
Honda CR-V III
Suzuki DR-Z 400
Honda CR-V III
Re: Napęd tył - dziwny przypadek.
a te pierścionki to oryginały z aso ?, czy home made? 

Re: Napęd tył - dziwny przypadek.
Tak jak pisałem, kupiłem komplet-łożysko koYo pierścień i dwa uszczelniacze. http://suzuki-czesci.pl/pl/p/Lozysko-ty ... a-KOYO/203
Czerwona gitara 1,6 8v1999 LPG,lift 4' BFG MT KM2 hi-lift blokada LSD
Suzuki DR-Z 400
Honda CR-V III
Suzuki DR-Z 400
Honda CR-V III
Re: Napęd tył - dziwny przypadek.
Pierścionek ma za zadanie dopasować zwykłe łożysko do łagodnego promienia przejścia półosi w część gdzie się przykręca tarczę (i nic poza tym).pakus pisze: Z tego, co pamiętam to
łożysko Koyo, dedykowane do samuraja ma pierścień wewnętrzny wydłużony o jakieś ~3mm w stronę koła, który służy za bieżnię zimmeringu, który osadzony jest w łożysku.
Widać to na zdjęciu w tej przypadkowej aukcji http://allegro.pl/lozysko-polosi-tyl-or ... 10608.html
Więc nie jest to zwykłe łożysko kryte![]()
W zestawie, który zakładałem było zwykłe łożysko kryte i do tego dołączony był mały pierścień dystansowy, zastępujący wydłużoną, trzy milimetrową część pierścienia Koyo.
Jeśli masz wąski most, nie stosujesz tego pierścionka
Można kupić albo dedykowane łożysko albo zwykłe z pierścionkiem. Wyjdzie dokładnie to samo. A szerokość mostu nijak się ma do obecności rzeczonego pierścionka

Wracając do rowka na seger.
Półoś jest hartowana powierzchniowo. Wycięcie rowka w zahartowanej powierzchni spowoduje spektakularny zgon takiej półosi.
A ponieważ półoś jest nieodciążona...

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
- szerokimost
- Posty: 493
- Rejestracja: pn paź 13, 2008 12:52 pm
- Lokalizacja: Wawa/Łomianki
Re: Napęd tył - dziwny przypadek.
Kostuch pisze:Pierścionek ma za zadanie dopasować zwykłe łożysko do łagodnego promienia przejścia półosi w część gdzie się przykręca tarczę (i nic poza tym).pakus pisze: Z tego, co pamiętam to
łożysko Koyo, dedykowane do samuraja ma pierścień wewnętrzny wydłużony o jakieś ~3mm w stronę koła, który służy za bieżnię zimmeringu, który osadzony jest w łożysku.
Widać to na zdjęciu w tej przypadkowej aukcji http://allegro.pl/lozysko-polosi-tyl-or ... 10608.html
Więc nie jest to zwykłe łożysko kryte![]()
W zestawie, który zakładałem było zwykłe łożysko kryte i do tego dołączony był mały pierścień dystansowy, zastępujący wydłużoną, trzy milimetrową część pierścienia Koyo.
Jeśli masz wąski most, nie stosujesz tego pierścionka
Można kupić albo dedykowane łożysko albo zwykłe z pierścionkiem. Wyjdzie dokładnie to samo. A szerokość mostu nijak się ma do obecności rzeczonego pierścionka![]()
Wracając do rowka na seger.
Półoś jest hartowana powierzchniowo. Wycięcie rowka w zahartowanej powierzchni spowoduje spektakularny zgon takiej półosi.
A ponieważ półoś jest nieodciążona...
... to koło wylata

Samiec
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości