Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Kwadrat
-

- Posty: 851
- Rejestracja: śr gru 01, 2004 6:02 am
- Lokalizacja: Warka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kwadrat » pn paź 07, 2013 8:09 am
Damianwa pisze:Dokładnie zasadnicza różnica jest w wytrzymałości mostów

półoś 27,4mm tył i 23.9 przód w samuraju a 33mm lj70 przód i tył + pancerne pochwy mostów itp.
To z land rovera będą jeszcze mocniejsze?

-
czesio6969
- jestem tu nowy...

- Posty: 85
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 9:10 pm
- Lokalizacja: Nasielsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesio6969 » pn paź 07, 2013 10:33 am
Ja akurat nie martwie sie o mchanizmy różnicowe tylko najgorsze to łożyska w tylnym moscie przy kolach i przod tak samo, plus do mostow samuraia woda wchodzi kazdą stroną, jak dla mnie mosty samuraia to dziadostwo choc latam na nich 4lata ale czasem mam ich dość. Dużo osob pewnie mysli mosty lj opony 35-13,5-15 i orginal silnik1,3 wtrysk ze to niema sily, a na prawde na2 biegu bez klopotu w terenie się jezdzi, tak samo duzo osob gada ze 31cali simex orgi mosty nie wytrzymaja ja latalem tak 3 lata i nic sie nie stalo i wielu znajomych do tej pory tak jezdzi do tego zaspawany most,
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » pn paź 07, 2013 6:03 pm
Kwadrat pisze:vandall_jr pisze:Modyfikowanie mostów od samuraja jest stratą czasu oraz pieniędzy. Mosty od LC-ta dają większą masę nieresorowaną lecz mega inną wytrzymałość zakładając, że są to mosty "tylko fabryczne"
Nie zgadzam sie
Dasz mocniejszy silnik i z toyoty tylko wióry polecą

Mocniejszy, znaczy jaki np:

IS wytrzymuje bez problemu, most od toyoty potrafi wytrzymać np: lexa V8 każdy most w stanie badziewia rozpadnie się przy "jakiejś tam mocy"
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
Salata123
-

- Posty: 4423
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Salata123 » pn paź 07, 2013 6:33 pm
Więc skoro się rozpada (byłem świadkiem np. samurai z silnikiem vitary 1.6 mieli przeguby w takich toyotach, następny przypadek: samurai 1.6 z silnikiem vitary mielił wszytko, od przegubów przez półosie a kończąc na ścinanych zabierakach

(i tylko 33 cale swampery boggery) to po co w to iść

-
ramzes
-

- Posty: 5834
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: *Wawa*
Post
autor: ramzes » pn paź 07, 2013 6:47 pm
era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » pn paź 07, 2013 8:19 pm
Dużo ma do powiedzenia kondycja mostów, i pojemność mózgu właściciela. Ja wiem z autopsji, że Toyota wytrzymuje BMW/LEXA. Te mosty oryginalnie pracują w ciężkim aucie jakim jest LC. Ale uszkodzić da się wszystko

BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
Wiarus

- Posty: 645
- Rejestracja: pt lis 19, 2010 10:38 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Wiarus » pn paź 07, 2013 8:26 pm
PW.Pozdrawiam.
Czasem zawias - ogólnie Dziadek
-
czesio6969
- jestem tu nowy...

- Posty: 85
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 9:10 pm
- Lokalizacja: Nasielsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesio6969 » pn paź 07, 2013 9:03 pm
doo 200 KM można założyć LJ dużo osób tak latało a jak chce się mieć 300KM to kłaniają się laplandery

-
Salata123
-

- Posty: 4423
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Salata123 » wt paź 08, 2013 12:06 am
laplandery też się ukręcają, patrole też, suzuki też...

-
Placek^

- Posty: 1594
- Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
- Lokalizacja: Radom
Post
autor: Placek^ » pt paź 11, 2013 9:01 am
Najlepiej zmienić hobby na zbieranie znaczków, to nic nie będzie się ukręcało i problem zniknie ;]
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
-
NuVo
-

- Posty: 1284
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
- Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Post
autor: NuVo » pt paź 11, 2013 9:07 am
Znaczki i tak będą kosztować więcej niż mosty z toyoty

Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
-
Manolo bb
- jestem tu nowy...

- Posty: 98
- Rejestracja: śr cze 17, 2009 2:23 am
Post
autor: Manolo bb » sob paź 12, 2013 2:07 pm
Witam,
Właśnie zakończyłem remont swojego. Wsadziłem silnik swifta GTI, wspomaganie od omegi, reduktor 4:9, wzmocniłem mosty,alternator od fiata ducato 120 A. Całość została wyspawana a progi przygotowane pod zewnętrzna klatkę. A to efekt końcowy

:



.
W planie na zimę wymiana opon na simexa i wykonanie klatki.
Pozdrawiam
Calmini 5'', Swift GTI, blokada mostu, winda escape XTR, reduktor 4.9 i parę innych udziwnień.
-
Marcel1989
-

- Posty: 195
- Rejestracja: ndz mar 16, 2008 6:30 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Marcel1989 » ndz paź 13, 2013 9:21 am
Na tych oponach z tym silnikiem to musi być fajny driftowóz

Samurai 1,3i
PTO + 4,16 + Silverstone 31"
-
Wiarus

- Posty: 645
- Rejestracja: pt lis 19, 2010 10:38 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Wiarus » ndz paź 13, 2013 9:32 am
No i stoi jak ambonka wysoko.
Czasem zawias - ogólnie Dziadek
-
Hałas
-

- Posty: 1198
- Rejestracja: wt wrz 06, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Konin
Post
autor: Hałas » ndz paź 13, 2013 10:25 am
Prezentuje się zacnie
Aczkolwiek gumy (nadkola) mogły by się ładniej układać
No i tego simexa kup o kilka rozmiarów większego.
Szukam drugiej połówki... (może być 0,7l

)
-
Manolo bb
- jestem tu nowy...

- Posty: 98
- Rejestracja: śr cze 17, 2009 2:23 am
Post
autor: Manolo bb » ndz paź 13, 2013 6:15 pm
Hałas pisze:Prezentuje się zacnie
Aczkolwiek gumy (nadkola) mogły by się ładniej układać
No i tego simexa kup o kilka rozmiarów większego.
Na tym silniku to pali gumę ze szok. Zawieszenie mam calmini z liftem 5 cali a do tego go trochę podciąłem i 33 cale wejdą bez problemu . Silnik i reduktor dadzą radę ale półosie to pourywam więc zostanę przy 31''.
Calmini 5'', Swift GTI, blokada mostu, winda escape XTR, reduktor 4.9 i parę innych udziwnień.
-
cuksa
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: czw wrz 20, 2012 7:11 am
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Post
autor: cuksa » pn paź 14, 2013 8:40 am
„Życie to nie problem do rozwiązania; to przygoda do przeżycia.”
-
Tabson
-

- Posty: 139
- Rejestracja: pt lut 12, 2010 12:29 pm
Post
autor: Tabson » ndz paź 20, 2013 3:47 pm
Ale Landryna

-
czesio6969
- jestem tu nowy...

- Posty: 85
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 9:10 pm
- Lokalizacja: Nasielsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesio6969 » pn paź 21, 2013 6:55 pm
-
Manolo bb
- jestem tu nowy...

- Posty: 98
- Rejestracja: śr cze 17, 2009 2:23 am
Post
autor: Manolo bb » pn paź 21, 2013 7:34 pm
Fajna zabawa.

Calmini 5'', Swift GTI, blokada mostu, winda escape XTR, reduktor 4.9 i parę innych udziwnień.
-
Placek^

- Posty: 1594
- Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
- Lokalizacja: Radom
Post
autor: Placek^ » pn paź 21, 2013 8:32 pm
Ładne zdjęcia.
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
-
suzus1995
-

- Posty: 1385
- Rejestracja: pt sie 21, 2009 1:24 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: suzus1995 » pn paź 21, 2013 9:23 pm
Nie przeszkadzają Wam potem komary i żaby w aucie?

Futrzak->Vitka '89->Vitka'95 -> GV2000->
Vitka'95 1,6 16V + 0,5T jakiegoś badziewia

-
Placek^

- Posty: 1594
- Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
- Lokalizacja: Radom
Post
autor: Placek^ » pn paź 21, 2013 9:56 pm
Tak bardzo kochamy naturę, że pokrywamy nią swoje samochody

Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
-
sowland
-

- Posty: 112
- Rejestracja: sob sty 24, 2009 8:39 pm
Post
autor: sowland » ndz paź 27, 2013 12:48 pm
To i ja się pochwale

Auto z 2009 roku.Zostało rozebrane do gołej ramy .Wszystkie elementy podwozia włacznie z ramą otrzymały ocynk i albo poliuretan albo proszek na gorąco.Pełne malowanie i konserwacja nadwozia.Buda 4,5 wyżej i zawieszenie 2''wyciągarka i tym podobne.W środku fotele tylko dwa i kratka żeby piesek nie skakał po kanapach.Nowa instalacja BRC plus lubryfikacja.Auto przygotowane do polowania

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość