Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » ndz lut 16, 2014 10:10 pm
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
leon zet
-

- Posty: 7508
- Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
- Lokalizacja: Wyszków i okolice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leon zet » ndz lut 16, 2014 10:15 pm
Ciekawe ile toto waży. Spora masa nieresorowana może w tym siedzieć.
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » ndz lut 16, 2014 10:17 pm
postęp musi być

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » pn lut 17, 2014 12:40 am
jak to nie - to jest sztywny most przecie;)
tylko w tym przypadku sporo podniósł gruche do góry. Ja chce tylko troche.
leon zet pisze:Ciekawe ile toto waży. Spora masa nieresorowana może w tym siedzieć.
na pewno mniej niż w unimogu

Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
ŁeLeK
-

- Posty: 1463
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 10:54 pm
- Lokalizacja: Tczew
Post
autor: ŁeLeK » pn lut 17, 2014 10:07 am
No fajnie fajnie... tylko w przypadku takiego mostu musimy zaopatrzyć się w Coilovery albo amortyzatory z hamerykańskiego (airshocks). No i przekładnie hydrauliczną, nie zwykłą kolumne kierowniczą z drążkami
4x4 Tczew
-
Placek^

- Posty: 1594
- Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
- Lokalizacja: Radom
Post
autor: Placek^ » pn lut 17, 2014 10:45 am
A szybkobieżny pojazd z przekładnią hydrauliczną nie przejdzie w Polsce badania technicznego

Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » pn lut 17, 2014 11:44 am
ŁeLeK pisze:No fajnie fajnie... tylko w przypadku takiego mostu musimy zaopatrzyć się w Coilovery albo amortyzatory z hamerykańskiego (airshocks). No i przekładnie hydrauliczną, nie zwykłą kolumne kierowniczą z drążkami
nie rozumiem dlaczego zwykła kolumna kierownicza nie może być zastosowana i normalne sprężyny. Jeśli w mostach portalowych są normalne przekładnie to i tu tak samo można.
A tutaj naoczny przykład:
tutaj zamontowane taki przykład na Land Roverze z normalnymi sprężęynami:
Placek^ pisze:A szybkobieżny pojazd z przekładnią hydrauliczną nie przejdzie w Polsce badania technicznego

ZDJĘCIE
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
ŁeLeK
-

- Posty: 1463
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 10:54 pm
- Lokalizacja: Tczew
Post
autor: ŁeLeK » pn lut 17, 2014 1:29 pm
Placek^ pisze:A szybkobieżny pojazd z przekładnią hydrauliczną nie przejdzie w Polsce badania technicznego

U Nas pojazd, który nie ma chlapaczy do wysokości środka osi nie przejdzie przeglądu

@Placek... czeeepiasz się

Wpadł mi kiedyś pojazd (patrol) z taką przekładnią i fajnie fajnie... tylko ile razy to trzeba było kołem kierownicy zakręcić, aby skręciło się porządnie kołami

4x4 Tczew
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » pn lut 17, 2014 3:26 pm
to już zależy od wielkości orbitrola i od siłownika skrętu.
Orbitrole mają różne wielkości co sie przekłada na różną ilość oleju na jeden obrót.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
adam992

- Posty: 568
- Rejestracja: wt lis 20, 2007 5:42 pm
- Lokalizacja: Toruń
Post
autor: adam992 » pn lut 17, 2014 5:19 pm
a takie cuś by pomogło?

jakby co to jestem w posiadaniu takiego, leży i się kurzy
Babell Extreme Off Road TEAM
Toyota LJ70 3.0 V6 KOCUR
Discovery TD
5
-
ŁeLeK
-

- Posty: 1463
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 10:54 pm
- Lokalizacja: Tczew
Post
autor: ŁeLeK » pn lut 17, 2014 5:32 pm
To przekładnia redukujaca?
4x4 Tczew
-
adam992

- Posty: 568
- Rejestracja: wt lis 20, 2007 5:42 pm
- Lokalizacja: Toruń
Post
autor: adam992 » pn lut 17, 2014 5:40 pm
raczej multiplikator

chyba, że potrzebujesz w drugą stronę
Babell Extreme Off Road TEAM
Toyota LJ70 3.0 V6 KOCUR
Discovery TD
5
-
ostrokolowo

- Posty: 597
- Rejestracja: śr lip 15, 2009 11:33 am
- Lokalizacja: była Łódź jest Rzeszów
Post
autor: ostrokolowo » pn lut 17, 2014 5:55 pm
Chyba wszystko zależy od tego w którą stronę zamontujesz...

Jest Vitara

'90 1.6 8v 235/75/15 +4'' Radzik
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » pn lut 17, 2014 6:11 pm
adam992 pisze:a takie cuś by pomogło?

jakby co to jestem w posiadaniu takiego, leży i się kurzy
Jeśli mówisz o tym co ŁeLeK mówi to tak, ale równie dobrze by pomogła zmiana orbitrola na większy.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
adam992

- Posty: 568
- Rejestracja: wt lis 20, 2007 5:42 pm
- Lokalizacja: Toruń
Post
autor: adam992 » pn lut 17, 2014 6:20 pm
Tak tak, tylko do Łelka. U nas w zmocie było to zamontowane ze względu poprzedniego właściciela startów także w rajdach szybkich, a my tylko w typowej przeprawie startujemy i okazało się niepotrzebne.
Babell Extreme Off Road TEAM
Toyota LJ70 3.0 V6 KOCUR
Discovery TD
5
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pn lut 17, 2014 9:33 pm
................................
Ostatnio zmieniony pn lut 17, 2014 9:36 pm przez
vandall1, łącznie zmieniany 1 raz.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pn lut 17, 2014 9:34 pm
Wiela chcesz za tego quickenera

?
PW please
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
ŁeLeK
-

- Posty: 1463
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 10:54 pm
- Lokalizacja: Tczew
Post
autor: ŁeLeK » pn lut 17, 2014 9:34 pm
Pół królestwa i rente Królewny

4x4 Tczew
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pn lut 17, 2014 9:38 pm
wolałbym takiego 1.5:1,ale ten też może być

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pn lut 17, 2014 9:41 pm
ŁeLeK pisze:Pół królestwa i rente Królewny

Ło kużwa....tyle ni mom

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » śr lut 19, 2014 2:48 pm
ŁeLeK pisze:Placek^ pisze:A szybkobieżny pojazd z przekładnią hydrauliczną nie przejdzie w Polsce badania technicznego

U Nas pojazd, który nie ma chlapaczy do wysokości środka osi nie przejdzie przeglądu

@Placek... czeeepiasz się

Wpadł mi kiedyś pojazd (patrol) z taką przekładnią i fajnie fajnie... tylko ile razy to trzeba było kołem kierownicy zakręcić, aby skręciło się porządnie kołami

a można miec orbitrol w zgodzie z przepisami:
montujemy niewspomaganą przekładnie - jest w zgodzie z przepisami
dalej miedzy przekładnię a kierownicę dajemy orbitrol
siłownik odpowiednio dobrany wielkością połączony z drążkiem kierowniczym.
Widziałem takie rozwiązanie w skorpionie - więc chyba działa.
-
ostrokolowo

- Posty: 597
- Rejestracja: śr lip 15, 2009 11:33 am
- Lokalizacja: była Łódź jest Rzeszów
Post
autor: ostrokolowo » pt lut 28, 2014 11:11 am
Jest Vitara

'90 1.6 8v 235/75/15 +4'' Radzik
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości