Kaganiec to fest-uchwyt na reduktor, żeby nie wyszły mu flaki z wysiłku i nie wyrwało z ramy.Brylu pisze:Kagancu??? Znaczy o rozsadku w operowaniu prawym butem.
A cegła pod gazem też jest dobra

Moderator: Albert_N
Kaganiec to fest-uchwyt na reduktor, żeby nie wyszły mu flaki z wysiłku i nie wyrwało z ramy.Brylu pisze:Kagancu??? Znaczy o rozsadku w operowaniu prawym butem.
NieBrylu pisze:Kagancu??? Znaczy o rozsadku w operowaniu prawym butem.
Vitara 1.6 8v z takim zestawem idzie ladnie i na trojeczce mozna ciagnac dlugie podjazdy. Z jimniego chyba slabszy nie jest?Brylu pisze:A czy silnik jamnikowy 1.3 z przelozeniami calmini 4.16 dalby rade pociagnac mosty toyotoskie z 35 calowymi oponami silverstone.
Placek^ pisze:Mógłbyś zrobić takie wykresy dla dwóch opcji?
1. Skrzynia jimny, reduktor z 410tki, mosty 5.125, koła 31"
2. Skrzynia BMW, reduktor z 410tki, mosty 5.125, koła 33"
coś wiecej, zdjecie, rys ?milas pisze: w misie trzeba tylko dekoiel zrobic - juz 1 silnik zajechalem
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości