Suzuki vitara czy przerobiony samuraj?
Moderator: Albert_N
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 7
- Rejestracja: czw mar 02, 2017 6:32 pm
Suzuki vitara czy przerobiony samuraj?
Witam wszystkich,
Chciałbym kupić pierwsze auto terenowe.
I tu pojawia sie dylemat czy wybrac auto fabryczne np suzuki vitara i z czasem inwestowac w nie, czy kupic auto przerobione juz ( samuraj )akurat takie znalazlem na allegro?
Chciałbym kupić pierwsze auto terenowe.
I tu pojawia sie dylemat czy wybrac auto fabryczne np suzuki vitara i z czasem inwestowac w nie, czy kupic auto przerobione juz ( samuraj )akurat takie znalazlem na allegro?
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Suzuki vitara czy przerobiony samuraj?
A jaki kolor? 

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
-
-
- Posty: 235
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 9:39 am
Re: Suzuki vitara czy przerobiony samuraj?
Misiek Cypr pisze:A jaki kolor?



Ja pie....
Jest-Galloper 99 3d 3.0v6 plus podtlenek LPg
Był-Y60 95 long 2.8td
Był-Y60 95 long 2.8td
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 7
- Rejestracja: czw mar 02, 2017 6:32 pm
Re: Suzuki vitara czy przerobiony samuraj?
@Misiek, złoty szczał 
A ten nie jest złoty, tylko beżowy i całkiem fajny.
Jak swap sensownie zrobiony i nie zakatowany w gnoju to brać

A ten nie jest złoty, tylko beżowy i całkiem fajny.
Jak swap sensownie zrobiony i nie zakatowany w gnoju to brać
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 7
- Rejestracja: czw mar 02, 2017 6:32 pm
Re: Suzuki vitara czy przerobiony samuraj?
Właściciel twierdzi ze jest do wymiany łożysko w piescie i dziura w podlodze. Oczywiscie jeszcze rzeczy eksploatacyjne oleje filtry i klocki.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 7
- Rejestracja: czw mar 02, 2017 6:32 pm
Re: Suzuki vitara czy przerobiony samuraj?
Czyli taniej i bezpieczniej bedzie kupic takie auto przerobione i nie bawic sie w przerabianie auta oryginalnego?
Re: Suzuki vitara czy przerobiony samuraj?
Taniej będzie, bezpiecznie nie.Walltermelon pisze:Czyli taniej i bezpieczniej bedzie kupic takie auto przerobione i nie bawic sie w przerabianie auta oryginalnego?
Chcesz mieć dobrze, kup serie bez śladów upalania i rób od zera.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 7
- Rejestracja: czw mar 02, 2017 6:32 pm
Re: Suzuki vitara czy przerobiony samuraj?
Rozumiem
Jutro chcialbym jechac obejrzeć tego samuraja, samochód jak każdy inny? Czy Twoim zdaniem zwrócić na coś szczególna uwage podczas ogledzin?

Jutro chcialbym jechac obejrzeć tego samuraja, samochód jak każdy inny? Czy Twoim zdaniem zwrócić na coś szczególna uwage podczas ogledzin?
Re: Suzuki vitara czy przerobiony samuraj?
Jak każda inna terenówka mechanicznie i jak każda terenówka na ramie sprawdzić jej stan , czyli pod auto ze śrubokretem i nawalasz po ramie.Walltermelon pisze:Rozumiem![]()
Jutro chcialbym jechac obejrzeć tego samuraja, samochód jak każdy inny? Czy Twoim zdaniem zwrócić na coś szczególna uwage podczas ogledzin?
Sprwadź z jaką kultura techniczną jest zrobiony ten SWAP, bo może to być wiejska rzeźba nie do ogarnięcia.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 7
- Rejestracja: czw mar 02, 2017 6:32 pm
Re: Suzuki vitara czy przerobiony samuraj?
Silnik i skrzynia podobno od omegi. Wyciągarke sprawdzic na sucho tylko? Oleje w napędach jest sens sprawdzac czy sa? Jakies luzy na przegubach czy coś?
Re: Suzuki vitara czy przerobiony samuraj?
Zakładaj że wszystkie oleje i tak wymienisz na starcie, przy okazji okaże się że trzeba też wymienić wszystkie uszczelniacze, a jak już robić uszczelniacze to przy okazji łożyska.
Wyciągarkę sprawdzić na solidnej górce.
Wyciągarkę sprawdzić na solidnej górce.
Jimny M16A
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
Re: Suzuki vitara czy przerobiony samuraj?
Kupowałeś kiedyś samochód? Podstawowe rzeczy: luzy w układzie kierowniczym, stan hamulców, wycieki z czegokolwiek, po odpaleniu czy pracuje równo, czy nie kopci za bardzo, czy grzeje. Przy jeździe próbnej sprawdzasz: czy nie ściąga przy hamowaniu, sprzęgło jak się zachowuje, napędy wł i wył bez problemów ( tylko nie próbuj jeździć 4WD na asfalcie), przeguby czy nie strzelają przy skręcie. Jeśli sam przerabiał to zapytaj jakie części wkładał, od czego są sprężyny i amorki jaka skrzynia i sprzęgło. W razie wymiany łatwiej będzie namierzyć części. Miernika lakieru raczej nie zabieraj.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość