Chciałem podzielić się wiedzą jaką ostatnio zdobyłem na moim JIMNYM, otóż miałem centralny zamek tylko na kluczyk i po przedświątecznym myciu auta nie mogłem go otworzyć. Zamarzł

Więc postanowiłem kupić sterownik centralnego zamka na pilota i samemu go zamontować. Niestety nie dałem rady i ostatnie dwa kabelki podłączał mi elektromechanik. Sterownik zakupiłem na allegro polskiego producenta.
Poniżej schemat podłączenia:

Wyjścia ze sterownika 1, 2, 7, 8, 13, 16 są zaklejone - nieużywane.

Fabryczny przekaźnik centralnego zamka znajduje się za radiem i w nim podłączamy dwa kabelki (te zielone), które idą do sterownika, wejścia 12 i 15 (sterowanie minusem - kabelki ewentualnie zamieniamy ze sobą, aby sterowanie na pilocie pod przyciskiem zamykania zamykał auto, a nie otwierał)

I ja tak wyszedłem ze sterownika kabelkami - wierciłem dwie dziurki.

Podłączenie kierunkowskazów i drzwi wziąłem z wiązki która idzie do tyłu pojazdu przy progu kierowcy.
Podłączenie 12V załączane stacyjką wziąłem z pod stacyjki (bodajże niebieski przewód)(wejście do sterownika nr 10).
Podłączenie stałego 12V (wejście do sterownika nr 4) wziąłem z bezpieczników, które są z lewej strony kierownicy pod kokpitem.
W razie pytań walcie jak w dym, z chęcią pomogę

Sterowanie z przekaźnika za radiem wziąłem, ponieważ elektromechanik stwierdził, że tak będzie najprościej podłączyć sterownik, bo fabryczny centralny zamek Jimnego jest skomplikowany.
Opis zamieściłem, ponieważ w grudniu zszukałem się po całym forum i internecie, i nic konkretnego nie znalazłem. Pozdrawiam
