Miałem taki objaw, że jak jechałem po wybojach i koła przechylały się na boki to słychać było stuki w dyfrze tylnym mojego 413.
Stukanie było nawet całkiem głośne jak się energicznie szarpało kołem przy stojącym na kołach aucie. Pytałem różnych ludzi co to może być i dostawałem wiele różnych odpowiedzi choć najcześciej była diagnoza: łożyska - więc je wymieniłem (w sumie już była na nie czas).
Stukanie jednak nie ustało i jak przed wymianą było wyraźnie słyszalne z gruszki.
Rozebrałem dyfer i okazało się że najprawdopodobniej stukają kółka mechanizmu różnicowego ponieważ mają zbyt duży luz. Miernik zegarowy pokazał ok 0,50 mm a powinno być wg książki ze strony danielsa 0,17 - 0,37.
Luz ten kasuje się za pomocą podkładek regulacyjnych, które (również wg książki serwisowej) występują w wymiarach 0,9 1,0 1,1 1,2.
U mnie były 0,9 więc wynika z tego że najlepiej by było założyć już te 1,2 ew. 1,1.
I tu się rodzi problem.

Gdzie takie podkładeczki dostać

Ew. z czego to dorabiać, bo mój zaprzyjaźniony tokarz nie bardzo chce mi to dorobić z byle czego (taki cholerka służbista

wdzięczny będę za jakieś informacje albo pomoc
PS
napisałem tego posta, bo może kiedyś ktoś będzie akurat tego szukał
