http://uzo.pl/suzatelepanie/
Pisałeś, że na mniejszych kołach telepanie jest mniej wyczuwalne. Czy na mniejszych oponach na twoich felgach czy może na innym zestawie felg?
1. Czy śruby są do felg aluminiowych? Nie wyglądają, ale na podstawie tego zdjęcia nie jestem w stanie rozpoznać.
2. Czemu nakrętka na końcówce kierowniczej jest przykręcona odwrotnie?
3. Sprawdzałeś czy drążek nie ma luzu na regulacji?
4. Widać, że na lewym wieszaku smar prześlizgną się radełkiem na zewnętrzną stronę wieszaka niczym olej silnikowy po wiązce do komputera w d2. Zwróć uwagę czemu tak się stało. Może tak jak kolega Ci wcześniej pisał, masz jajca w wieszakach. Skoro telepie mostem, otwory rozbijają się jeszcze bardziej. Szczególnie, że widać na zdjęciach, wieszaki nie były skręcone jak należy albo rozkręciły się samoczynnie.
5. Czemu Ta końcówka wygląda jak była by po przejściach? Szpilka powinna wystawać, u Ciebie jest na równo z nakrętką. Czemu? Ta końcówka jest nie wymienna, może ktoś to kiedyś regenerował, coś rzeźbił? Sprawdź to.
6. Jak wąs kierowniczy układa się względem ziemi? czy jest równolegle czy może końcami zauważalnie uniesiony ku niebu?
7. Drążek kierowniczy prosty?
8. Luz na przekładni kierowniczej?
9. Przekładnia trzyma się ramy tak, że się nie posramy? Może rama pękła w okolicach przekładni?