Most przod Vitara - uaz

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Robsik
Posty: 466
Rejestracja: sob paź 06, 2007 7:08 pm
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: Robsik » pt gru 26, 2008 1:02 pm

WOLVERINE pisze:
najrozsądniej sprzedać longa i kupić coś z fabrycznym przednim mostem sztywnym...
Nie :lol:

Może i to rozsądniejsze ale vitarka to vitarka

Most uaza już mam tylko trzeba go odrestaurować :wink:

i teraz zastanawiam się jakie wahacze do tego by najlepiej pasowały ??

P.S Vitarka jest ale po dzwonie teraz poluje na anglika :wink: (bedzie to juz 3 na podwórku :P )
Plaskata Vitarka V6 z 32" simexem ;)

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pt gru 26, 2008 2:06 pm

Jeśli na twoim celu jest zbudowanie najcięższej Vitary to trafiłeś w dziesiątke z mostami. Udało Ci się wybrać prawie najcięższe mosty na rynku (cięższe to już tylko laplander i unimog) i przy okazji jedne z najsłabszych. Bo słabsze to już tytlko chyba samurai (i to z wyjątkami ;) ). Szczególnie , jak będziesz chciał osiągnąć przyzwoity prześwit zakładając do tych mostów jakieś 33 cale ;)/
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
konefka
 
 
Posty: 299
Rejestracja: pn lip 03, 2006 9:32 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: konefka » pt gru 26, 2008 2:11 pm

To które byś polecił ?? Z tego co pisałeś ze od RR sa tanie i wogole ale przelazenia za szybkie :/ Z tego co czytalem to do Vitki wystarczylyby wlasnie od LJ, koła 32 , max 33 " , przełożenia 5,29.Jak masz jakis pomysl to prosze , powiedz ;)

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pt gru 26, 2008 3:22 pm

konefka pisze:To które byś polecił ?? Z tego co pisałeś ze od RR sa tanie i wogole ale przelazenia za szybkie :/ Z tego co czytalem to do Vitki wystarczylyby wlasnie od LJ, koła 32 , max 33 " , przełożenia 5,29.Jak masz jakis pomysl to prosze , powiedz ;)
Ja motalbym RR ale zwolnilbym reduktor. LJ mi sie nie podoba , bo motanie tych mostow jest bardzo drogie , mają kiepski skręt i jak dla mnie motanie ich mija się z celem , bo nie zwiększają drastycznie wytrzymałości. Do Vitarki pewnie starczy jeśli chodzi o wytrzymałość , ale nie są to dość mocne mosty. zresztą zacznijmy od tego , że ja nie motałbym innych mostów do Vitary. Gdybym już miał jeździć takim autem , to raczej starałbym się pogłebić jej pozytywne cechy i ew. powzmacniać jeśli by mi wytrzymałość niestarczała ( w co akurat wątpie) . Z dwóch dość ważnych powodów - uważam , ze przy motaniu mostów do Vitary zbyt zwiększymy jej mase i napotlkamy dużo problemów przy tym , aby auto zostało dość nisko.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » pt gru 26, 2008 3:30 pm

Zun pisze:.... przy motaniu mostów do Vitary zbyt zwiększymy jej mase i napotlkamy dużo problemów przy tym , aby auto zostało dość nisko.
no wlasnie - czyli tracimy glowna zalete Vitarki - mala mase. jak ktos chce zrobic potwora to Vitka nie jest zbyt dobra baza do takiego motania.

Vitara jest super :)21 - bo jest lekka i zwrotna i dosc bezawaryjna.
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
konefka
 
 
Posty: 299
Rejestracja: pn lip 03, 2006 9:32 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: konefka » pt gru 26, 2008 3:40 pm

Mi poki co sie niby nic powaznego w Vitce nie stalo... Ale tak czytam to forum i inne forum ze ludzie narzekaja ze im przedni most wybucha i wogole...;/ Dlatego tak siedze przed dylematem czy zmieniac czy nie... Jezdze na 31" kopia simexa(fedima) i poki co to raz przegub poszedl sie ry... A chce na bojanowie w adventure wystartowac dlatego chce ja usprawnic jeszcze ;) Zeby przynajmniej dojechac do konca ... ;p Bo na miejscu mnie zalezy tylko na frajdzie =D
Pozdrowka ;)

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pt gru 26, 2008 3:55 pm

konefka pisze:Mi poki co sie niby nic powaznego w Vitce nie stalo... Ale tak czytam to forum i inne forum ze ludzie narzekaja ze im przedni most wybucha i wogole...;/ Dlatego tak siedze przed dylematem czy zmieniac czy nie... Jezdze na 31" kopia simexa(fedima) i poki co to raz przegub poszedl sie ry... A chce na bojanowie w adventure wystartowac dlatego chce ja usprawnic jeszcze ;) Zeby przynajmniej dojechac do konca ... ;p Bo na miejscu mnie zalezy tylko na frajdzie =D
Pozdrowka ;)
To tym bardziej zapomnij o motaniu ;)
Do adventure seryjna Vitara jest w sam raz , i tak jestes w stanie nakopac teoretycznie mocniejszym sprzętom.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
konefka
 
 
Posty: 299
Rejestracja: pn lip 03, 2006 9:32 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: konefka » pt gru 26, 2008 4:43 pm

Myslalem jezeli nie bede motal mostow to założyć zwieche z pajeczna... Bo jest troszke niska ;/ Dało by cos to zawieszenie ?? Mam 31 " Fedima kopia simexa
Wyglada tak
Obrazek
Z gory dzieki za odp

Robsik
Posty: 466
Rejestracja: sob paź 06, 2007 7:08 pm
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: Robsik » pt gru 26, 2008 5:13 pm

Zun pisze:Jeśli na twoim celu jest zbudowanie najcięższej Vitary to trafiłeś w dziesiątke z mostami. Udało Ci się wybrać prawie najcięższe mosty na rynku (cięższe to już tylko laplander i unimog) i przy okazji jedne z najsłabszych. Bo słabsze to już tytlko chyba samurai (i to z wyjątkami ;) ). Szczególnie , jak będziesz chciał osiągnąć przyzwoity prześwit zakładając do tych mostów jakieś 33 cale ;)/
Nie no takiego celu to chyba nikt rozumny nie ma :lol:

Most będzie tylko przedni od uaza tył vitarowy

Kółka tak jak mówi konefka 32" a tyle te mosty wytrzymują z tego co czytałem w dziale uaza.

Ale nie biorąc pod uwagę masy i wytrzymałości
bo o to sie aż tak nie boje zastanawiam sie jakie wahacze, sprężyny i amortyzatory założyć aby to wszystko ze sobą grało ??

Wahacze to raczej padnie na Discovery albo Patrol no jeszcze nie widziałem od Toyoty...
Plaskata Vitarka V6 z 32" simexem ;)

Awatar użytkownika
suzuw
Posty: 780
Rejestracja: pn wrz 22, 2008 6:57 am

Post autor: suzuw » pt gru 26, 2008 5:35 pm

Misiek Bielsko pisze:Rama vitary nie jest jakas cudowna, ale nie o tym chcialem.
Mosty 5.125 to tzw. wolne mosty uazowe, czyli zwykle bez zwolnic. Szybsze maja chyba 4.8 przelozenie, a afgany to nie wiem, ale raczej wiecej, niz 5.125.
Nie wiem, jak wyjdzie Ci z walem przednim - uaz ma gruszke po prawej stronie zdaje sie.... Nie wiem tez jak wyjdzie z szerokoscia, zeby sie czteroslad zbytni nie zrobil.
Kwestia ukladu kierowniczego, dorobienia gniazd sprezyn i mocowan wahaczy - sw przypadku ramy vitary latwo nie bedzie. Poza tym mosty uaza jakies kosmicznie trwale to nie sa, a juz na pewno nie sa bezobslugowe...
Ja bym odpuscil temat.
Przemek z braniewa zmotał chodzi rewelacja pozdro

Robsik
Posty: 466
Rejestracja: sob paź 06, 2007 7:08 pm
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: Robsik » pt gru 26, 2008 6:08 pm

suzuw pisze: Przemek z braniewa zmotał chodzi rewelacja pozdro
No widziota człowieki most UAZ rewelacja PrzeM też ma taką opinię on motał to wie i ja sie tego trzymam :lol:

Ale kolego suzuw może powiesz nam co i z czego jest tam zamontowane ??

P.S wie ktoś jaki rozmiar opon ma PrzeM przy uazowym moście ??
Plaskata Vitarka V6 z 32" simexem ;)

Awatar użytkownika
konefka
 
 
Posty: 299
Rejestracja: pn lip 03, 2006 9:32 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: konefka » pt gru 26, 2008 6:13 pm

32@ nalewka ala simex

Awatar użytkownika
MotoManiek
 
 
Posty: 236
Rejestracja: pn lip 03, 2006 11:03 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: MotoManiek » sob gru 27, 2008 10:39 am

A co na to Wasze teorie jak powiem że jeżdżą u nas dwa UAZ-y na Simexach 35" :)23


http://www.4x4sianow.pl/index.php?str=samochody
W terenie, im gorzej... tym lepiej

Tel. alarmowy 602 492 450

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » sob gru 27, 2008 11:52 am

MotoManiek pisze:A co na to Wasze teorie jak powiem że jeżdżą u nas dwa UAZ-y na Simexach 35" :)23


http://www.4x4sianow.pl/index.php?str=samochody
Nie na Simexach tylko SAIMEXACH , a to zmienia postac rzeczy :)21 .
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » sob gru 27, 2008 12:02 pm

Zun pisze: Nie na Simexach tylko SAIMEXACH , a to zmienia postac rzeczy :)21 .
:)21 może i zmienia ale 33` dla uazowego mosty ze skasowanymi luzami to nie jest problem ;) gorzej jak most trup to i 31` go zmielisz :)3 :)3
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » sob gru 27, 2008 2:54 pm

lbl78 pisze:
Zun pisze: Nie na Simexach tylko SAIMEXACH , a to zmienia postac rzeczy :)21 .
:)21 może i zmienia ale 33` dla uazowego mosty ze skasowanymi luzami to nie jest problem ;) gorzej jak most trup to i 31` go zmielisz :)3 :)3
Prosze , zmierz mi prześwit na 33 calach w uazie ?? Jestem ciekaw o ile bedzie wiekszy od tego na 31 calach w Vitarze ;) Jesli wogole bedzie wiekszy ;)
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Krzysio
Posty: 324
Rejestracja: śr lut 20, 2008 4:31 pm
Lokalizacja: Karczew

Post autor: Krzysio » sob gru 27, 2008 9:40 pm

Zmierzyłem opona 38,5 x15 x16,prześwit pod gruszką (most samuraja)
47,5 centymetrów :lol: :lol: :lol:
Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice

Awatar użytkownika
Krzysio
Posty: 324
Rejestracja: śr lut 20, 2008 4:31 pm
Lokalizacja: Karczew

Post autor: Krzysio » sob gru 27, 2008 9:42 pm

Myślę Zun że nie pojedziesz po moich śladach :)21 :)21 :)21
Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » sob gru 27, 2008 9:57 pm

Zun pisze: Prosze , zmierz mi prześwit na 33 calach w uazie ?? Jestem ciekaw o ile bedzie wiekszy od tego na 31 calach w Vitarze ;) Jesli wogole bedzie wiekszy ;)
iś habe afgan ;) ale leżaą gdzieś zwykłe mosty tylko musiałbym oponki do nich jakies przyłożyć :)21 :)21 :)21 co będzie dość problematyczne bo nie mam luznych 33 na feldze UAZa :oops:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » ndz gru 28, 2008 3:14 pm

Krzysio pisze:Myślę Zun że nie pojedziesz po moich śladach :)21 :)21 :)21
Jak mówiłem - zupełnie odmienne od mojej koncepcji. Pozatym nawet jesli strzeliloby mi do glowy budowa czegos na zwolnicach to wolalbym chyba jednak laplandery ;)
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Krzysio
Posty: 324
Rejestracja: śr lut 20, 2008 4:31 pm
Lokalizacja: Karczew

Re: Most przod Vitara - uaz

Post autor: Krzysio » sob sty 03, 2009 3:30 am

Tak Zun tylko most suzi ze zwolnicą przedni +tylny nie zawarzy tyle co jeden laplander :)21
Poza tym nikt nie da ci 24miesięcy gwarancji na nie zniszczalne lapllllllllandary,poza tym do laplanderów nie kupisz gratów za winklem :)21 :)21 :)21
Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: Most przod Vitara - uaz

Post autor: Zun » sob sty 03, 2009 9:36 am

Krzysio pisze:Tak Zun tylko most suzi ze zwolnicą przedni +tylny nie zawarzy tyle co jeden laplander :)21
Poza tym nikt nie da ci 24miesięcy gwarancji na nie zniszczalne lapllllllllandary,poza tym do laplanderów nie kupisz gratów za winklem :)21 :)21 :)21
Problem w tym , że gdybym miał iść w laplandery to w zasadzie nie dlatego (albo nie przedewszystkim) , że ma zwolnice - to tylko taki miły dodatek ;). Poszedłbym w niego dlatego , że jest wytrzymały i ma dwie blokady. Tak naprawde ustepuje tylko unimogowi w wytrzymalosci ;) Poza tym twje zwolnice pewnie kosztują majątek ;) Miałes mi podać na priv cene.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Most przod Vitara - uaz

Post autor: Mag69 » sob sty 03, 2009 11:35 am

POLON robi zwolnice...

cena, cóś ok 6kzł za szt


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: Most przod Vitara - uaz

Post autor: Zun » sob sty 03, 2009 12:06 pm

Mag69 pisze:POLON robi zwolnice...

cena, cóś ok 6kzł za szt


:)21
To prawie darmo :)21
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Most przod Vitara - uaz

Post autor: Mag69 » sob sty 03, 2009 12:10 pm

Zun pisze:
Mag69 pisze:POLON robi zwolnice...

cena, cóś ok 6kzł za szt


:)21
To prawie darmo :)21
a wiesz ile kosztuje Maxi Drive ??


:)21
LJ 70

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość