


Moderator: Albert_N
Raczej na podstawie forum to nie zbudujesz suzy na springach.Aby to zrobić to trzeba mieć jakieś podstawy i ewentualnie dopytać na forum.Czytając Twoje posty to bym sobie odpuścił taką modernizację bo możesz zrobić komuś krzywdę albo wydasz kupę kasy i będzie następny pomnik. Poszukaj kogoś kto przerabiał już ten temat i może Ci pomóc fizycznie przy samochodzie. A tak w sumie to po co Ci te springi??czuperek pisze:Rozumiem ze koledzy urodzili się z tą wiedzą i nie są skorzy do pomocy ...
spoko poszukam pomocy na innych forach i myślę że coś zmotam a w trakcie będe nanosił poprawki
pozdrawiam
Nie popełniłbym tego błędu drugi raz choć na swój zestaw nie narzekamslavok pisze:lepiej kupić zestaw dobrych resorów
saamurai pisze:Również zastanawiałem się nad założeniem tylnego mostu z vitary. Jednak zniechęciła mnie informacja, że vitarowy most jest dużo szerszy niż szeroki most samurai'a.. Jak będzie prowadził się taki czteroślad ? Czekam na wasze recenzje czy warto
Hałas pisze:dla równowagi dorzuć trochę dystansu z przodu
znaczy sie lekko pod kątem je dac a nie prostopadle? a nie lepiej przesunac te oryginalne gniazda sprezyn na moscie? czy one i tak beda sprezyne pod skos ustawiac?Didymos pisze:sprężyny w vitarze nie są ustawione pionowo, a lekko na skos (górą węziej) i trzeba to wziąć pod uwagę przy spawaniu mocowań na ramie, bo sprężyny będą się gięły w banana
slavok pisze:Co myślicie o wrzuceniu gotowca z vitary na tył ? tzn dwa wahacze wleczone + A-wahacz ? długością pasuje to wszytko w oryginalne miejsca mocowania samuraiowych resorów, jeno trza dorobić mocowanie na springi i sierżanta, pytam bo mam okazje zanabyć drogą kupna cały most z tymi gratami przerobiony już na tarcze.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość