Dla mnie bomba



Moderator: Albert_N
Kwadrat pisze:Ale cały czas chodzi też o masę .wszelkiego rodzaju v6 v8 do seryjnego samuraja to za duża masa .
A parametry tego fiatowskiego są lepsze niż 1,3 jimny![]()
http://warka-team.pl/index.php/dzia-tec ... ach-suzuki
Jest prawda czasu i prawda ekranu (monitora)Salata123 pisze:Ta lista silników jakas oklamana i mocno nie kompletna![]()
Obliczysz sobie stosunek mocy do masyWilku pisze:No i przydatna by była jeszcze waga każdego silnika, a nie samochodu
pzdr, W
Wilku pisze:No i przydatna by była jeszcze waga każdego silnika, a nie samochodu
pzdr, W
Salata123 pisze:Ta lista silników jakas oklamana i mocno nie kompletna![]()
W jakim jimnym było 70km ?![]()
No i silniki suzuki nie kończą sie na GV
ŁeLeK pisze:Kwadrat pisze:Ale cały czas chodzi też o masę .wszelkiego rodzaju v6 v8 do seryjnego samuraja to za duża masa .
A parametry tego fiatowskiego są lepsze niż 1,3 jimny![]()
http://warka-team.pl/index.php/dzia-tec ... ach-suzuki
![]()
![]()
Wrzucać coś z Fiata do Samuraia ? ? W życiu
Ja próbowałem ważyć oryginalny silnik z Suzuki Samurai i Swifta GTi. Na wadze łazienkowej wyszła różnicy prawie 30 kg (GTi ze sprzęgłem i kolektorem wydechowym, Samurai bez tych dodatków). W plecach też było czuć te kg.Kwadrat pisze:Wilku pisze:No i przydatna by była jeszcze waga każdego silnika, a nie samochodu
pzdr, W
Na razie zbieramy informacjecały czas jezdzimy z wagą i ważymy co sie da . Może wrzucimy listę tego co zważyliśmy i bedziemy ją pomału uzupełniać
Lotne brygady uzbrojone w wagi?Kwadrat pisze: cały czas jezdzimy z wagą i ważymy co sie da .
40-letni silnik? to będzie niezajebliwe? i łatwo dostępne?Kostuch pisze:sztanca,
Poszukaj V4 ze starego forda.
Może nie jest lekkie i mocne, ale stosunkowo małe i niezajebliwe
to już nie jest Samuraj, została z niego tylko rama z budą i reduktor, zawieszenie jest na sprężynie, mosty od LJ i ... odpycha się to gorzej niż UAZ 2.8 V6 (BLOS) na afganach (miał może ze 100KM), stąd moje zamysły o zmianie silnika. Powodem mogą tu być kiepskie przełożenia w mostach (ok. 1:4.5) i kiepawa skrzynia, ale auto jest wyraźnie słabsze.Wilku pisze:Na prawdę myślisz, że V6 w Samuraju to dobry pomysł? Może ogarnij tą oplowską 2-litrówkę, załóż skrzynię z Omegi i ciesz się jazdą. Do większej mocy i tak będzie brakowało zawieszenia. Samurai 2.0 będzie się lepiej odpychał niż Uaz 2.8. Zresztą i 1.3 mógłby stawać z nim w szranki
Cóż, jak ktoś ma ciśnienie na małą fałkę, to 4 cylindry jak znalazłtomek pisze:40-letni silnik? to będzie niezajebliwe? i łatwo dostępne?Kostuch pisze:sztanca,
Poszukaj V4 ze starego forda.
Może nie jest lekkie i mocne, ale stosunkowo małe i niezajebliwe
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości