Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?

Post autor: Marcin » pn gru 21, 2015 1:44 am

bo wszystko trza robić z głową, jak w parchu masz 37 czy 38 cali to trzeba zmienić przełożenia w dyfrach i będzie szybko kręcić.

sporo majsterkowiczów o tym zapomina, za oceanem to sprawa powszednia tyle, że przy ich rozmiarze gumiaka to na serii by z miejsca nie ruszył ;-)

parę aut już miałem, przeraża mnie etap "budowy" który zazwyczaj trwa o 3 lata dłużej, kosztuje 2x więcej niż się zakłada.

A na oku mam pewnego gotowca.... tyle, że to patrol.

buda z suki najwyżej pójdzie na sprzedaż. Koncepcje zawsze można zmienić.
Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?

Post autor: pawel abramczyk » pn gru 21, 2015 8:47 am

jedyny ból parcha to ten francowaty silnik i jego ewentualne koszty naprawy no i po jaką cholerę zakładać do samochodu 37 '' przecież mosty ledwo dają radę przy 35 , jeżeli chodzi o suzuki no to wiadomo części po taniości , ja czekam co @Placek wyduma i jak to będzie jeździć
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?

Post autor: Szarbia » pn gru 21, 2015 3:13 pm

Ja mialem kiedys takiego koncepta:
Buda i rama Samuraj long skrocony za tylnymi kolami.
Silnik 2.0 jakikolwiek 140-150KM (chocby od GV)
Mosty, radiusy i reduktor G460
Kola 33.
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?

Post autor: Adam.Ż » pn gru 21, 2015 5:23 pm

była już co najmniej jedna suzuka na mostach od G, dość dawno. Za czasów kaszubii.
Nie pamiętam na jakich gumach to jeździło.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?

Post autor: Marcin » pn gru 21, 2015 8:52 pm

Szarbia pisze:Ja mialem kiedys takiego koncepta:
Buda i rama Samuraj long skrocony za tylnymi kolami.
Silnik 2.0 jakikolwiek 140-150KM (chocby od GV)
Mosty, radiusy i reduktor G460
Kola 33.

a co o tym myślisz?

http://olx.pl/oferta/suzuki-samurai-zmo ... 1d3bf017e9

fakt, że trzeba włożyć jeszcze mamonę w klatkę.

po co ktoś buduje świeże auto i sprzedaje od razu!?!?
Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?

Post autor: Kostuch » pn gru 21, 2015 9:27 pm

Adam.Ż pisze:była już co najmniej jedna suzuka na mostach od G, dość dawno. Za czasów kaszubii.
Nie pamiętam na jakich gumach to jeździło.
Pamiętam - Trasek to zbudował. Na 33/12,5 z tego co pamiętam.
Potem jakoś się tego nie widywało nigdzie...
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?

Post autor: Adam.Ż » pn gru 21, 2015 10:46 pm

raz na pucharze jeszcze widziałem.
Później jakoś ślad się po nim urwał
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
pacmano
 
 
Posty: 118
Rejestracja: śr maja 29, 2013 6:48 pm

Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?

Post autor: pacmano » wt gru 22, 2015 8:00 am

Ten samurai nie wyglada zle. Pytanie czy nie za duze opony jednak do tych mostow. Fedimy chyba sporo ciezsze niz Silverstony. Moze gosciu sie zorientowal ze z mechanikiem to jednak na rajdach troche inaczej sie jezdzi niz w okol komina :lol:

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?

Post autor: Szarbia » wt gru 22, 2015 8:12 am

Marcin pisze:
Szarbia pisze:Ja mialem kiedys takiego koncepta:
Buda i rama Samuraj long skrocony za tylnymi kolami.
Silnik 2.0 jakikolwiek 140-150KM (chocby od GV)
Mosty, radiusy i reduktor G460
Kola 33.

a co o tym myślisz?

http://olx.pl/oferta/suzuki-samurai-zmo ... 1d3bf017e9

fakt, że trzeba włożyć jeszcze mamonę w klatkę.

po co ktoś buduje świeże auto i sprzedaje od razu!?!?
Mniej wiecej o to chodzilo. Wyglada groznie. Trzeba by z bliska
pomacac, zeby cos wiecej powiedziec.
Tu jest cos 1.6 na mostach Patrola ale lekkie jak mówią (1360 kg). Pomijajac
ramoklatke to tez cos w ten desen. Tyle, ze jak dla mnie to troche za
krotkie.
https://www.youtube.com/watch?v=Vwv6BWcrXxM
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?

Post autor: Marcin » wt gru 22, 2015 9:22 pm

a tutaj ktoś starał się zrobić coś takiego

http://olx.pl/oferta/suzuki-jimny-baza- ... 2ea4b1d2d1

o czym mówiłem na początku tematu.

cudowne....
Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged

Awatar użytkownika
RADZILLA
Posty: 375
Rejestracja: pt kwie 22, 2011 4:22 pm
Lokalizacja: Jarocin

Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?

Post autor: RADZILLA » wt gru 22, 2015 10:52 pm

Szarbia pisze:
Marcin pisze:
Szarbia pisze:Ja mialem kiedys takiego koncepta:
Buda i rama Samuraj long skrocony za tylnymi kolami.
Silnik 2.0 jakikolwiek 140-150KM (chocby od GV)
Mosty, radiusy i reduktor G460
Kola 33.

a co o tym myślisz?

http://olx.pl/oferta/suzuki-samurai-zmo ... 1d3bf017e9

fakt, że trzeba włożyć jeszcze mamonę w klatkę.

po co ktoś buduje świeże auto i sprzedaje od razu!?!?
Mniej wiecej o to chodzilo. Wyglada groznie. Trzeba by z bliska
pomacac, zeby cos wiecej powiedziec.
Tu jest cos 1.6 na mostach Patrola ale lekkie jak mówią (1360 kg). Pomijajac
ramoklatke to tez cos w ten desen. Tyle, ze jak dla mnie to troche za
krotkie.
https://www.youtube.com/watch?v=Vwv6BWcrXxM
Ta biala zmota jest na mostach toyoty lj
LJ 70

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?

Post autor: Szarbia » sob gru 26, 2015 10:31 am

Faktycznie :oops:
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

Awatar użytkownika
tanto
Posty: 1995
Rejestracja: sob wrz 02, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Dobra

Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?

Post autor: tanto » sob sty 16, 2016 7:45 pm

Marcin pisze:a tutaj ktoś starał się zrobić coś takiego
http://olx.pl/oferta/suzuki-jimny-baza- ... 2ea4b1d2d1
o czym mówiłem na początku tematu.
cudowne....
Tak dla ścisłości - to nie jest buda od Samuraia ;-)
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
SAT4x4 Szczecin & http://www.reconnet.pl

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?

Post autor: Didymos » ndz sty 17, 2016 10:26 am

Zaiste, sj410 - najładniejszy grill z samuraiowatych :)2
Buda jakoś słabo pasuje do ramy jamnika :)20
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość