
Bardzo piękna jest. I pewnie terenowa...

Moderator: Albert_N
bo trzeba mieć uaza lub uza tam to proste i szybko leciKabal pisze: ↑śr mar 28, 2018 10:23 amSamo zdjęcie budy to dopiero początek. W pajero nie było to skomplikowane, choć śruby mocujące budę nie poddały się bez walki. Chłodnice, wspomaganie ukł kierowniczego. Dalej wiązki silnika, skrzyni itp, później przewody hamulcowe, sprzęgła, wlew paliwa, linki ręcznego, przewody blokady, regulacji amortyzatorów. Budę trzeba zdjąć z podnośnika i przewieźć gdzieś, bo przecież potrzebujesz tego podnośnika dla następnych klientów.phantom1920 pisze: ↑śr mar 28, 2018 10:04 amApropos zdejmowania ramy.
Powiedzcie proszę- z tym jest jakiś mega kłopot, że niektóre firmy wyceniają taką usługę na 4-6tys zł?!?!
Ja rozumiem że każdy musi zjeść, pić itp. Każdy ma zarobić ale wydaje mi się trochę zdzierstwo (albo się mylę??)
Nie mam doświadczenia ani qykształcenia, ale pogrzebać i pobrudzić łapy lubię. Może sam to igarnę na garażu ?:)
Oczywiście mowa o zdjęciu budy a nie blacharce.
Z ramy trzeba zdemontować wszystko - silnik, skrzynia, reduktor, mosty, zawieszenie, przewody hamulcowe i paliwowe, chłodnice, bak. Część śrub się urwie itp. Potem trzeba tą czynność wykonać w odwrotnej kolejności. Jak bym musiał to zrobić, to na pewno nie wziąłbym mniej.
4 tysie wydają się ceną mocno niewygórowaną, nawet za wykonanie tej czynności w jedną stronę. Myślę, że dycha na gotowo + wszystkie nowe przewody, gumy i część śrub + koszt naprawy blacharskiej i zabezpieczenia to wcale niewygórowany rachunek. W przypadku samuraia może ciut mniej.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości