Przeciez wiesz, ze ja nie dla korzysci majatkowych to robiescibaSJ pisze:Moze jakas seryjna produkcja![]()
![]()
![]()

Moderator: Albert_N
To chyba moge Ci podac przy najblizszym pobycie w garazu.Biga pisze: Do pelnosci dokumentacji brakuje mi tylko roznicy dlugosci obu drazkow miedzy 413/410 a Samurai i bedzie mozna robic do wszystkich modeli :)21
Foty drazkow zamontowanych nie mam bo tylko na chwile zalozylem, zeby sprawdzic regulacje i zdjalem zeby pomalowac, a teraz mnie nie ma przez min. 2 tyg.Daniel Stachurski pisze:To chyba moge Ci podac przy najblizszym pobycie w garazu.Biga pisze: Do pelnosci dokumentacji brakuje mi tylko roznicy dlugosci obu drazkow miedzy 413/410 a Samurai i bedzie mozna robic do wszystkich modeli
A masz jakies foto drozkow na aucie? Choc jak rozumiem, nie wprowadzales zmian do fabrycznego ich mocowania do zwrotnicy?
Mam jeszcze pytanie o gwintowanie otworow na koncowki - jak wykonales te "inserty"? Zastanawialem sie nad tym ostatnio, bo obmyslam nowa konstrukcje i chcialem z czegos dotoczyc takie tulejki gwintowane wewnatrz, ktore nastepnie wspawalbym w odpowiednia rure (http://www.spidertrax.com/fabrication_ins.htm). Zastanawia mnie tylko, czy powinny byc wykonane z jakiegos mocno lepszego materialu?
No drazki fajowe ale co oni z tym twoim samochodem wyprawiaja jak cie niemaBiga pisze:Tu http://www.wroclaw4x4.org/galeria/galle ... G_0096.JPG widac moje drazki
To nie ja (bo siedze w Belgradzie) tylko Garbatek Suze do ujecia ustawil
Tego drazka to tu niewiele widac, ino ze jest chybaBiga pisze:Tu http://www.wroclaw4x4.org/galeria/galle ... G_0096.JPG widac moje drazki
To nie ja (bo siedze w Belgradzie) tylko Garbatek Suze do ujecia ustawil
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość