LJ-80 kolejna mina

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Mazur
 
 
Posty: 827
Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:46 pm
Lokalizacja: TULCE / POZNAŃ

Post autor: Mazur » pn gru 26, 2005 5:35 pm

timer pisze:A co ci nie pasowało w tym silniku, jedynie co to na asfalcie przydał by sie 5-ty bieg.
...a sentyment do LJ-tek mam ogromny (pierwszą miałem chyba coś koło 1997roku)
biuro@partner4x4.pl 600-017290
...a wódka nie ma smakować ma sponiewierać

Awatar użytkownika
timer
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: ndz sty 13, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kraków/trąbki

Post autor: timer » pn gru 26, 2005 6:54 pm

Z podjazdami to racja ale az tak zle to nie ma, na wiekszosc gorek wchodzi na 4 biegu, wiadoma na 5 juz nie, ale na płaskim przydał by sie 5-ty bieg a nie meczyc silnik na 5-6 tys obr przy predkosci 80-100km/h

Awatar użytkownika
matchbox
Posty: 1746
Rejestracja: śr cze 25, 2003 2:43 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Re: tez lj

Post autor: matchbox » wt gru 27, 2005 11:46 am

ed pisze:dopiero posiadlem tego sprzeta - silnik chodzi reduktor tez tylko ta polos - matchbox doradz gdzie przednia dopasc i bede mial sprawnego - pewnie jeszcze gaz wmontuje co prawda bez papierow caly szpas - mam tylko niemiecki abmeldung na sj jakby ktos chcial sie wymienic to ja potrzebuje do cj 80
Jak potrzebujesz sam przegub to dostaniesz ode mnie gratis, tak na ktorym jeszcze jezdzilem
strzelal tylko przy maksymalnym wykrzyzu i na duzych kolach, ale samej polosi na zbyciu nie mam.
Po dwuletniej meczarni z hamulcami bebnowymi i efekcie jaki otrzymalem po zalozeniu zwrotnic
i piast z hamulcami od 410 - to jak masz walczyc z przednim napedem zrob od razu przeszczep.
Szczegoly sa opisane u Danielsa na stronie http://daniels.lumena.com/suzuki/
Teraz taniej most od 410 dostaniesz, tylko kup kompletny, z zaciskami, tarczami, zabierakiem.
Jak bedziesz mial klopoty to wal smialo na PW.
LJ-80 - FUN
LJ-81 jeszcze lepsza :)21

Awatar użytkownika
matchbox
Posty: 1746
Rejestracja: śr cze 25, 2003 2:43 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: matchbox » wt gru 27, 2005 11:47 am

timer pisze:Z podjazdami to racja ale az tak zle to nie ma, na wiekszosc gorek wchodzi na 4 biegu, wiadoma na 5 juz nie, ale na płaskim przydał by sie 5-ty bieg a nie meczyc silnik na 5-6 tys obr przy predkosci 80-100km/h
Jak sie zalozy kolka 30" to juz nie potrzeba 5 biegu :)21
LJ-80 - FUN
LJ-81 jeszcze lepsza :)21

Awatar użytkownika
Muchozol
Posty: 694
Rejestracja: sob paź 25, 2003 5:10 am

Post autor: Muchozol » wt gru 27, 2005 6:24 pm

Mazur pisze:
Muchozol pisze:Jezeli kojazysz auto ze zdjecie, to nie ta bo nie zamieszaczalem takowego,
a jezeli widziales ja w okolicach Lubska (woj. lubuskie) to ta. :D
kupiłem ją na wsi gdzieś w tamtych okolicach (błękitna + biały hard top) blacharsko/wizualnie była OK ale z mechaniką trochę walczyłem i sporo kasy na to poszło.
no to chyba ta sama.
a co robiles przy niej ?

Awatar użytkownika
timer
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: ndz sty 13, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kraków/trąbki

Post autor: timer » wt gru 27, 2005 8:02 pm

matchbox pisze:
timer pisze:Z podjazdami to racja ale az tak zle to nie ma, na wiekszosc gorek wchodzi na 4 biegu, wiadoma na 5 juz nie, ale na płaskim przydał by sie 5-ty bieg a nie meczyc silnik na 5-6 tys obr przy predkosci 80-100km/h
Jak sie zalozy kolka 30" to juz nie potrzeba 5 biegu :)21
Ale wtedy sprzydał by sie w terenie bieg 0-rowy :)

Awatar użytkownika
Mazur
 
 
Posty: 827
Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:46 pm
Lokalizacja: TULCE / POZNAŃ

Post autor: Mazur » wt gru 27, 2005 10:32 pm

Muchozol pisze:no to chyba ta sama.
a co robiles przy niej ?
gaźnik, rozrząd, resory, sprzęgło, zawory, drązki, 2 krzyżaki, dziura w tylnym moscie (chyba że ja ją zrobiłem 8) ) i z zapłonem też się zdrowo naszarpałem. Nowy właściciel jedynie czyścił bak i wymienił czujnik ciśnienia oleju
...a w Poznaniu tanio nie jest :evil:
Podkreślam że ogólnie był i tak OK :)2
biuro@partner4x4.pl 600-017290
...a wódka nie ma smakować ma sponiewierać

Awatar użytkownika
matchbox
Posty: 1746
Rejestracja: śr cze 25, 2003 2:43 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: matchbox » śr gru 28, 2005 11:12 am

timer pisze:
matchbox pisze:
timer pisze:Z podjazdami to racja ale az tak zle to nie ma, na wiekszosc gorek wchodzi na 4 biegu, wiadoma na 5 juz nie, ale na płaskim przydał by sie 5-ty bieg a nie meczyc silnik na 5-6 tys obr przy predkosci 80-100km/h
Jak sie zalozy kolka 30" to juz nie potrzeba 5 biegu :)21
Ale wtedy sprzydał by sie w terenie bieg 0-rowy :)
Nie przesadzaj, wystarczy 3/4 :lol:
A tak na serio jedynka jest tak krotka, ze wszedzie da rade, gorzej jak z napadu optymizmu
probuje czasem na drugim biegu pokonac lekko zbyt dlugawy podjazd :wink:
LJ-80 - FUN
LJ-81 jeszcze lepsza :)21

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » śr gru 28, 2005 3:01 pm

Ale wtedy sprzydał by sie w terenie bieg 0-rowy :)[/quote]
no co ty !!
na luzie się napewno pięknie wkręcała :D
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
timer
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: ndz sty 13, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kraków/trąbki

Post autor: timer » śr gru 28, 2005 5:10 pm

matchbox pisze:
timer pisze:
matchbox pisze: Jak sie zalozy kolka 30" to juz nie potrzeba 5 biegu :)21
Ale wtedy sprzydał by sie w terenie bieg 0-rowy :)
Nie przesadzaj, wystarczy 3/4 :lol:
A tak na serio jedynka jest tak krotka, ze wszedzie da rade, gorzej jak z napadu optymizmu
probuje czasem na drugim biegu pokonac lekko zbyt dlugawy podjazd :wink:
No mi raz 1-dynki brakło i kilka metrów musiałem podciagnac na polsprzegle, ale ty masz o 20 Nm wiecej i prawdopodobnie troche inna skrzynie.

Awatar użytkownika
matchbox
Posty: 1746
Rejestracja: śr cze 25, 2003 2:43 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: matchbox » czw gru 29, 2005 11:46 am

timer pisze:No mi raz 1-dynki brakło i kilka metrów musiałem podciagnac na polsprzegle, ale ty masz o 20 Nm wiecej i prawdopodobnie troche inna skrzynie.
Pewnie tak jest jak napisales. Zadko sie zdaza, aby na lj80.freun.de opisywali zmiane silnika na 1,3
za to na 1,0 to prawie standard. Mam skrzynke od Carry, ale to chyba niewiele pomaga, wrecz przeciwnie
w koncu Carry ma takie smiesznie male kolka :roll: Ten silnik jest niesamowicie elastyczny.
LJ-80 - FUN
LJ-81 jeszcze lepsza :)21

Awatar użytkownika
BORYNA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: pt sty 13, 2006 5:36 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: BORYNA » wt sty 16, 2007 4:13 pm

:)
Jezdze tu i tam bo 4x4 mam :)

Awatar użytkownika
matchbox
Posty: 1746
Rejestracja: śr cze 25, 2003 2:43 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: matchbox » wt sty 16, 2007 6:25 pm

BORYNA pisze::)
Wyciagnales taki stary temat, czyzby kolejny wielbiciel jedynie slusznego modelu Suzuki ? :wink:
LJ-80 - FUN
LJ-81 jeszcze lepsza :)21

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » śr sty 17, 2007 8:26 am

Gwiazdki nabija.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
matchbox
Posty: 1746
Rejestracja: śr cze 25, 2003 2:43 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: matchbox » śr sty 17, 2007 5:22 pm

BooBoo pisze:Gwiazdki nabija.
Ze tez musiales mi zepsuc humor :wink:
LJ-80 - FUN
LJ-81 jeszcze lepsza :)21

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » czw sty 18, 2007 3:10 pm

W tej chwili to my też.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
matchbox
Posty: 1746
Rejestracja: śr cze 25, 2003 2:43 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: matchbox » czw sty 18, 2007 9:24 pm

BooBoo pisze:W tej chwili to my też.
Nic sie nie boj, przyjdzie admin i wyrowna 8)
LJ-80 - FUN
LJ-81 jeszcze lepsza :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości