
Do tego oczywiście trzeba policzyć obroty i tu najlepiej uzyc kredy tak jak napisal p. robak, z tym, ze ja akurat kręce tylko 2 obroty - jeśli tamtem wykonał 2,5 to wiadomo, ze to jest 2.51.
Moderator: Albert_N
e no ale tym miejscem też się różni bo inaczej był łożyskowany.romaniec tomasz pisze:kolego nie różni się tym co pokazałeś tylko tym zaślepionym wyjściem z lewej strony strzałki. tzw niedokończone wyjście z reduktora na odbiór mocy np do wyciągarki
No moze byc. Dobrze by bylo do tego dojsc, bo ja za malo reduktorow w lapach mialem a to dla potomnych wazneleszek pisze:e no ale tym miejscem też się różni bo inaczej był łożyskowany.romaniec tomasz pisze:kolego nie różni się tym co pokazałeś tylko tym zaślepionym wyjściem z lewej strony strzałki. tzw niedokończone wyjście z reduktora na odbiór mocy np do wyciągarki
tyle że nie pamiętam czy akurat jest jakaś różnica wzrokowa z tyłu reduktra.
dokładnie jest to miejsce w którym umieszczony jest wałek na którym pracują koła zębate pośrednie. łożyska są na wałku wewnątrz tulei z kołami zębatymi. jak coś mam oba reduktory i sprawdzę czy faktycznie jest róznica w tym miejscu, choć przed rozbieraniem oglądałem je dokładnie i nie stwierdziłem różnic.protetyk pisze:Ale w tym miejscu nie ma łożyska. Zaznaczone jest miejsce gdzie "kotwiczy"
środkowy wałek a na nim są igiełkowe łożyska.
nie jest prawda. Po prostu Ty miales taki reduktor, jest ich wiekszosc ale zdarza sie inny walek.romaniec tomasz pisze:..REDUKTOR W OBU PRZYPADKACH MA 26 FREZÓW NA WAŁKACH WEJŚCIOWYM I WYJŚCIOWYCH...
Biga pisze:Dzieki za doglebnesprawdzenie
![]()
Niestety
nie jest prawda. Po prostu Ty miales taki reduktor, jest ich wiekszosc ale zdarza sie inny walek.romaniec tomasz pisze:..REDUKTOR W OBU PRZYPADKACH MA 26 FREZÓW NA WAŁKACH WEJŚCIOWYM I WYJŚCIOWYCH...
Cala reszta to same dobre wiadomosc, choc nadal nie wiadomo jak odroznic reduktory
Jesli chodzi o ten z obrazka to wszystko sie zgadza. Byla opcja, zeby znalezc cechy fizyczne unikalne dla danego typu widoczne z zewnatrz bez krecenia, dlatego napisalem ze nie wiadomoromaniec tomasz pisze:Biga pisze:Dzieki za doglebnesprawdzenie
![]()
Niestety
nie jest prawda. Po prostu Ty miales taki reduktor, jest ich wiekszosc ale zdarza sie inny walek.romaniec tomasz pisze:..REDUKTOR W OBU PRZYPADKACH MA 26 FREZÓW NA WAŁKACH WEJŚCIOWYM I WYJŚCIOWYCH...
Cala reszta to same dobre wiadomosc, choc nadal nie wiadomo jak odroznic reduktory
chodzi o sj 410 takiego jak z obrazka
jeśli ma 2,5 na 4l obrotu wału wejściowego na 1 obrót wału wyjściowego
jeśli ma niedokończone wyjście z drugiej strony wałka wejściowego
jeśli ma 26 frezów na wałkach z reduktora
jeśli jest niemal identyczny jak ten z 413(różnica w średnicach flansz i rozstawu srób)
to napewno jest ten 410 którego ja mam i który jest odpowiedni do 4.16![]()
Z zarejestrowanych mozliwosci roznic to znam:romaniec tomasz pisze:postaram się takie unikalne znaleźć ale jak obudowa była produkowana jednakowa dla obydwu to dupa trza kręcić. nie jestem pewnien ale.....?
Co ma piernik do wiatrakaMarcin pisze:to mam pytanie, skoro byly 3 rodzaje roznych reduktorow w 410, to czy skrzynia 4 np z roku 88 bedzie pasowac do auta z roku 82? , skoro sa inne flansze to chiba nie...ktos moze sie wypowiedziec?
Kuźwaromaniec tomasz pisze:wypustki technologiczne na pewno ma 410 nowy i 413
przygotowanie na pto ma nowy 410 i 413, stary 410 nie ma, ma zaokrąglone to miejsce
śróby do oleju patrz nie spojrzałem, jedna w srodku ma na 100% magnesik do opiłków a druga nie ma
wyłącznik kontrolki 4x4 410 nowy ma 413 ma
Eeee...Biga pisze:Kuźwaromaniec tomasz pisze:wypustki technologiczne na pewno ma 410 nowy i 413
przygotowanie na pto ma nowy 410 i 413, stary 410 nie ma, ma zaokrąglone to miejsce
śróby do oleju patrz nie spojrzałem, jedna w srodku ma na 100% magnesik do opiłków a druga nie ma
wyłącznik kontrolki 4x4 410 nowy ma 413 maJak nie roznia sie korkami od oleju to bedzie znaczylo, ze roznic zewnetrznych nie ma
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość