PATMA pisze:....I wtedy pomyślałem, żeby kupić lekko stukniętego Jimnego ...... i go przerobić na samochód terenowy tzn:....
I co tam w temacie?? Też się zastanawiam czy nie odpuścić Vitary i nie zanabyć Jimniego z przeznaczeniem tylko w teren... Coraz więcej pojawia się Jimnych na rajdach. Mam okazję trochę śmigac seryjnym J na AT 215/75 w terenie i jestem pełen podziwu dla tego jeżdzidełka. Rama w seryjnym jest na 26 cm!!!

Jakby wsadzić jakieś pożądne opony i podliftować to nie byłoby mocnych na to autko. A w sklepiku pojawiły się profesjonalne spreżyny do liftu....
I teraz pytanko:
Jakie maksymalnie opony o agresywnym bieżniku zniosły by mosty w tym autku??
Jakieś zmiany przełożeń w mostach można kupić??? Hardlock od Samuraja pasuje??
Jak taki wąski i wysoki daje rade na trawersach? Nie robi boka? Podpatrzył ktoś jakieś autka zrobione na przeprawówki??
Coś mi się zdaje że Jimny zrobi w najbliższych latach dużą karierę.
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.