OPONY

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
michal_cobra
 
 
Posty: 973
Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Warszawa/Wesoła

Post autor: michal_cobra » śr lip 05, 2006 11:56 am

czaykowski pisze:
michal_cobra pisze:Jeśli masz kase na dwa komplety kup AT najlepiej nie nalewki i drógi komplet simexy albo MT (nalewki bo szkoda kasy na oryginał :wink: ) do terenu i na rajdy.
nie.
jak masz kase i chęci na dwa komplety to kup MT i opony szosowe m+s.
at nie są na polskich drogach na razie wymagane :wink:
No tak ale jeśli bedzie chciał po pracy skoczyć na mały rajdzik po lekkim terenie to na szosówkach będzie mu cięzko :)3
A na AT jeździ sie po czarnym przyjemnie i w terenie da sie cos zrobić - lekkim :)21
michal_c ==> Vitara 1.6 8v LPG + LSD :-)
gg 9559834; skype michal_cobra

Awatar użytkownika
czaya
Posty: 2098
Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
Kontaktowanie:

Post autor: czaya » śr lip 05, 2006 11:58 am

michal_cobra pisze: RR jest za ciężki na żółty i sypki piasek i żadna opona mu nie pomoże :)21
ktoś powinien w końcu pojechać na pustynie i przekonać tubylców że LR'y i Toyoty LC którymi jeżdżą to pomyłka i powinni je zamienić na Vitary :)21

Awatar użytkownika
hef
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: ndz lip 17, 2005 11:48 pm
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: hef » śr lip 05, 2006 11:58 am

Dzięki za odpowiedź :)21
Pytanko może było z lekka lamerskie, ale człowiek będący w poczatkowej fazie zakupu terenówki musi być troszkę upierdliwy :wink: by potem nie biadolić na forum, że koledzy nie ostrzegli ... :D
Pajero 2.8 TD SS Automat (Diff Lock)
GY DuraTrac 31" skaczą na Gas Legend +2" EFS :)21

Awatar użytkownika
czaya
Posty: 2098
Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
Kontaktowanie:

Post autor: czaya » śr lip 05, 2006 12:01 pm

michal_cobra pisze:No tak ale jeśli bedzie chciał po pracy skoczyć na mały rajdzik po lekkim terenie to na szosówkach będzie mu cięzko :)3
A na AT jeździ sie po czarnym przyjemnie i w terenie da sie cos zrobić - lekkim :)21

po co miec coś co w połowie jest dobre do czegoś, jak można mieć coś co sprawdza się w jednym i drugie w drugim-bo o to chyba chodzi w posiadaniu dwóch kompletów kół :roll:

Awatar użytkownika
michal_cobra
 
 
Posty: 973
Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Warszawa/Wesoła

Post autor: michal_cobra » śr lip 05, 2006 12:29 pm

czaykowski pisze:
michal_cobra pisze:No tak ale jeśli bedzie chciał po pracy skoczyć na mały rajdzik po lekkim terenie to na szosówkach będzie mu cięzko :)3
A na AT jeździ sie po czarnym przyjemnie i w terenie da sie cos zrobić - lekkim :)21

po co miec coś co w połowie jest dobre do czegoś, jak można mieć coś co sprawdza się w jednym i drugie w drugim-bo o to chyba chodzi w posiadaniu dwóch kompletów kół :roll:
Dalej mnie nie rozumiesz :)21

MT'ki można mieć na rajdy odłożone, a na codzień i w lekki teren jeździć na AT, no bo na szosówkach trudno jeździć po lesie :-?
A jak mu sie zachce do lasu na górki i do błotka to nie będzie na godzine opon przemieniał :)3

Takie moje zdanie jest :wink: Ale każdy decyduje sam :)2
michal_c ==> Vitara 1.6 8v LPG + LSD :-)
gg 9559834; skype michal_cobra

Awatar użytkownika
czaya
Posty: 2098
Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
Kontaktowanie:

Post autor: czaya » śr lip 05, 2006 12:32 pm

michal_cobra pisze:Dalej mnie nie rozumiesz :)21
jak sobie stryjenka uważa :wink:

Awatar użytkownika
michal_cobra
 
 
Posty: 973
Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Warszawa/Wesoła

Post autor: michal_cobra » śr lip 05, 2006 2:02 pm

czaykowski pisze:
michal_cobra pisze:Dalej mnie nie rozumiesz :)21
jak sobie stryjenka uważa :wink:
Co wy ztą stryjenką? Może ktoś mnie oświecić :evil: :-?
michal_c ==> Vitara 1.6 8v LPG + LSD :-)
gg 9559834; skype michal_cobra

Awatar użytkownika
Młody_KrysoUAZ
 
 
Posty: 166
Rejestracja: pn lip 31, 2006 9:09 pm
Lokalizacja: Białystok [Pietrasze]
Kontaktowanie:

Post autor: Młody_KrysoUAZ » pt paź 06, 2006 10:56 am

michal_cobra pisze:Konkrety :)21

Jeśli chcesz jeździć na jednym komplecie non stop kup MT ale nie nalewki !! Bo się ścierają i szkoda łożysk :)3
Szkoda łożysk ???
Gdzie człowiek nie może tam UAZA pośle! [albo wojaka 9%]
Jeep Cherokee 4.0L HighOutPut Manual. 31'

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » pt paź 06, 2006 11:00 am

Młody_KrysoUAZ pisze:
michal_cobra pisze:Konkrety :)21

Jeśli chcesz jeździć na jednym komplecie non stop kup MT ale nie nalewki !! Bo się ścierają i szkoda łożysk :)3
Szkoda łożysk ???
to nie wiedziales ze lozyska sie "niszcza" tylko przy nalewkach ? :)21
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
Stang
Posty: 768
Rejestracja: pt paź 21, 2005 11:15 am
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Stang » pt paź 06, 2006 10:41 pm

michal_cobra pisze:
czaykowski pisze:
michal_cobra pisze:Dalej mnie nie rozumiesz :)21
jak sobie stryjenka uważa :wink:
Co wy ztą stryjenką? Może ktoś mnie oświecić :evil: :-?
Nie wiem jak jest u innych ale to takie powiedzonko które u mnie np występuje dość często bo mój pilot ma ksywkę "stryju" więc jak mówi że pobieramy np próbę to mu odpowiadam jak stryjenka uważa :wink:
Zuza EVO III - PL3
Jeep WG CRD
http://www.youtube.com/watch?v=fVQOy0CLhJk

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: slaw211 » pt paź 06, 2006 10:58 pm

czaykowski pisze:
michal_cobra pisze: RR jest za ciężki na żółty i sypki piasek i żadna opona mu nie pomoże :)21
ktoś powinien w końcu pojechać na pustynie i przekonać tubylców że LR'y i Toyoty LC którymi jeżdżą to pomyłka i powinni je zamienić na Vitary :)21

:)2 :)2 :)2
gg 6157522

Awatar użytkownika
Karson
 
 
Posty: 5043
Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
Lokalizacja: Bilcza
Kontaktowanie:

Post autor: Karson » sob paź 07, 2006 7:00 pm

Stang pisze:..Nie wiem jak jest u innych ale to takie powiedzonko które u mnie np występuje dość często bo mój pilot ma ksywkę "stryju" więc jak mówi że pobieramy np próbę to mu odpowiadam jak stryjenka uważa :wink:
U nas też stryjenka jest w użyciu. :)21
SCARAB TEAM
Land Rover rullez :)21

Awatar użytkownika
gizmo
 
 
Posty: 1296
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 2:57 pm
Lokalizacja: Krzepice/Częstochowa/Bystrzanowice
Kontaktowanie:

Post autor: gizmo » sob paź 07, 2006 7:21 pm

U mnie w standardzie bylo Bridgestone Dueler H/T dzisiaj testowalem soft-roadowym terenie i bylo o dziwo spoxik :D Ktoś ma jakąś opinię na ich temat??
Żabka... po prostu Żabka :-)
4X4 EXTREME TEAM i koniec...
www.dobreherbaty.pl

Awatar użytkownika
mirek_to
Posty: 686
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mirek_to » ndz paź 08, 2006 2:11 am

gizmo pisze:U mnie w standardzie bylo Bridgestone Dueler H/T dzisiaj testowalem soft-roadowym terenie i bylo o dziwo spoxik :D Ktoś ma jakąś opinię na ich temat??
:)3 :)3 :)3

Beznadziejne na wszystkich nawieżchniach i w każdych warunkach - na szczęście szybko znikają i trzeba kupić coś lepszego :wink:
Pomyśl o ATekach
T2 optymista

"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"

Awatar użytkownika
sergio
Posty: 516
Rejestracja: czw maja 04, 2006 5:42 pm
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: sergio » ndz paź 08, 2006 7:45 am

gizmo pisze:U mnie w standardzie bylo Bridgestone Dueler H/T dzisiaj testowalem soft-roadowym terenie i bylo o dziwo spoxik :D Ktoś ma jakąś opinię na ich temat??
O matko, najgorsze co może być :o :)3 Albo AT, albo Wranglery ATR. Chyba pierwszy raz w terenie, że mówisz, że szło dobrze :roll: Spróbuj na tych oponkach pojeździć po błocie na jednej osi (Jimny jest na tyle lekki, że z napędem 4x4 na slickach pójdzie 8) ) lub z 4x4 coś pociągnąć - na reduktorze na 1 jedno wielkie ślizganie... :)3
Samurai 1.9 d '03
Jimny 1.3 '05 Obrazek

Awatar użytkownika
Wojtek-P
 
 
Posty: 1177
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wojtek-P » ndz paź 08, 2006 7:59 pm

sam na codzień jeżdże na AT-kach i jestem na razie zadowolony bo w trase da się pojechać po czarnym i zaraz potem w teren.

minusem jest to, że się kiepsko oczyszczają i w rezultacie są zalepione... :-?

zaś ostatnio jak zobaczyłem co potrafi seryjny samurai na nalewkach simexa, to do teraz zastanawiam się czy warto kupować do jazdy oryginalne MT-ki goodricha, czy jako drugi komplet mieć simexa.

natomiast ostatnio po głowie chodzi mi myśl, żeby na codzień jeździć na nalewce simexa, bo często robie sobie wypady w teren i nie będzie mi się chciało przekładać, a kilosów po czarnym i tak niewiele robie... jednak to może być masakra :)23

może jest ktoś kto ma doświadczenie w tej materii?

pozdrawiam

Awatar użytkownika
piotr_r
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 8:30 pm
Lokalizacja: W-wa białołęka,Żyrardów

Post autor: piotr_r » ndz paź 08, 2006 8:26 pm

dokladnie opony AT w teren to nieporozumienie...
chwila moment i masz zaklejone...
propozycja jest jedna ..tylko MT-ki
z nalewek polecam Mamuty :)2 :)2
org. BFGoodrich MT :)2 :)2 :)21
Toyota Lancruiser LJ 70
GG: 2370178 , silver22@o2.pl

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » ndz paź 08, 2006 8:28 pm

MT, MT, MT, itd. itp. :)21

ale jak ktos chce glownie po czarnym i tylko czasem na droge szutrowa to moze AT. :)23
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
miastek
 
 
Posty: 1309
Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: miastek » ndz paź 08, 2006 9:01 pm

Ja zalozylem MT-ki a jezdze 30% teren 70% szosa.
Co gorsza teraz moja ladniejsza polowa bedzie musiala samuraiem do pracy dojezdzac.
Tyle ze kupilem nalewki (niska cena) wiec nie jest mi ich szkoda.
I nie mam problemu z przekladaniem.
A i raz na 2 miesiace robie traske 250 km w jedna strone w rodzinne strony coby po MAGAM-owych terenach po smigac 8)
http://www.4x4.szczecin.pl/
Vitara->Samurai->GR->GRII

Awatar użytkownika
sergio
Posty: 516
Rejestracja: czw maja 04, 2006 5:42 pm
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: sergio » ndz paź 08, 2006 9:22 pm

piotr_z pisze:MT, MT, MT, itd. itp. :)21
ale jak ktos chce glownie po czarnym i tylko czasem na droge szutrowa to moze AT. :)23
otóż to! :)2
Samurai 1.9 d '03
Jimny 1.3 '05 Obrazek

Awatar użytkownika
Wojtek-P
 
 
Posty: 1177
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wojtek-P » ndz paź 08, 2006 9:58 pm

miastek pisze:Ja zalozylem MT-ki a jezdze 30% teren 70% szosa.

Tyle ze kupilem nalewki (niska cena) wiec nie jest mi ich szkoda.
I nie mam problemu z przekladaniem.
a ile kosztuje taka opona, i ile sezonów pojeździ?
mi mówili że dobry jest oryginalny MT goodricha i 3 sezony da rade, ale taka zabawa to ok 500zł/szt:roll:

Awatar użytkownika
miastek
 
 
Posty: 1309
Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: miastek » ndz paź 08, 2006 10:15 pm

Od 150 do 200 pln za sztuke w zaleznosci od rabatu :-?
Ile zezonow wytrzyma to nie wiem. Zalezy ile km w sezonie przejezdzasz.
http://www.4x4.szczecin.pl/
Vitara->Samurai->GR->GRII

Awatar użytkownika
Wojtek-P
 
 
Posty: 1177
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wojtek-P » ndz paź 08, 2006 10:35 pm

miastek pisze:Od 150 do 200 pln za sztuke w zaleznosci od rabatu :-?
Ile zezonow wytrzyma to nie wiem. Zalezy ile km w sezonie przejezdzasz.
kurde to zaraz musze poszukać u mnie w okolicach
niech pojeździ 2 sezony ale potem znowu kupie i za 400zł będą 4 lata :)

teraz pytanie czy jest duża różnica w trakcji i "robieniu" takiej opony w porównaniu z oryginalną?

Awatar użytkownika
gizmo
 
 
Posty: 1296
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 2:57 pm
Lokalizacja: Krzepice/Częstochowa/Bystrzanowice
Kontaktowanie:

Post autor: gizmo » ndz paź 08, 2006 10:35 pm

A ja sobie dzisiaj po Pustyni Siedleckiej na tych "kiepskich" kapciach poszalalem :P
Będę kupowal AT przed zimą napewno, MT na wiosnę, ale na razie sprawdzam seryjne wyposażenie :D
Żabka... po prostu Żabka :-)
4X4 EXTREME TEAM i koniec...
www.dobreherbaty.pl

Awatar użytkownika
+MaRciN+
 
 
Posty: 1175
Rejestracja: sob kwie 03, 2004 10:01 pm
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Post autor: +MaRciN+ » pn paź 09, 2006 5:50 pm

ja mam MITASY 32'od koparko-ladowarki i robia w terenie idealnie tyle ze po asfalcie wyją ;] musze kupic 2 komplet jakis AT bo szkoda mi ich ;]
Jeep WK 4.7 v8

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości