silnik swift gti

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » wt maja 29, 2007 2:35 pm

A ja jednak bym Ci polecił 8V ma lepszy dół :)21
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
psvadek
Posty: 328
Rejestracja: sob gru 27, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: psvadek » wt maja 29, 2007 2:41 pm

ech a wy swoje :D

proszę mi powiedzieć co jeszcze do 16V JEDNAK :lol:
'58 CJ-3B 1,7D
'95 SAMURAI 1,6i
'10 SUCZ ADEK PROJECT in progress
http://public.fotki.com/psvadek

Awatar użytkownika
Maciej 1
 
 
Posty: 239
Rejestracja: pn sie 04, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Maciej 1 » wt maja 29, 2007 4:14 pm

16v z swifta jest na mono wtrysku i wbrew pozorom ma bardzo dobry dół , ciężko go zarżnąć i ma mniej czujników niż 16 z vitary

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » wt maja 29, 2007 5:50 pm

16v ze swifta jest zajebista
wiem bo jezdzilem :)2
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Awatar użytkownika
psvadek
Posty: 328
Rejestracja: sob gru 27, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: psvadek » wt maja 29, 2007 6:07 pm

cały czas mówicie o 1,6 ?

czy nie zapomniałem o niczym mówiąc o potrzebnych rzeczach do motania ?
'58 CJ-3B 1,7D
'95 SAMURAI 1,6i
'10 SUCZ ADEK PROJECT in progress
http://public.fotki.com/psvadek

Awatar użytkownika
StArSzY
Posty: 552
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 6:54 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: StArSzY » wt maja 29, 2007 9:21 pm

A jak z napedami z ponad 100 konnym silnikiem ?? ?? ??
Przygotowania do dakaru 2016 :) :)

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » wt maja 29, 2007 9:40 pm

StArSzY pisze:A jak z napedami z ponad 100 konnym silnikiem ?? ?? ??
ja mam 120KM + blokady i działa (jeżdżę od zimy z blokadami) i narazie sie trzyma standard ,acz kolwiek będą większe koła wiec zmieniam półośki ...
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
psvadek
Posty: 328
Rejestracja: sob gru 27, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: psvadek » pn lip 09, 2007 9:14 pm

czy ktoś wie czy flansza calmini od 8V pasuje do silnika 1,6 16V ? oraz czy zestaw calmini przyda sie przy motaniu 16V ?
'58 CJ-3B 1,7D
'95 SAMURAI 1,6i
'10 SUCZ ADEK PROJECT in progress
http://public.fotki.com/psvadek

Awatar użytkownika
4x4suza
Posty: 459
Rejestracja: pn sty 29, 2007 4:37 pm
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: 4x4suza » wt lip 10, 2007 8:16 am

Jezeli masz mozgownice to jestes w stanie sam zrobic taka flansze ... jest to bardzo proste a to ztego powodu ze gorne sruby pasuja....

Wiem bo sam to robilem tydz. temu :)21...

Awatar użytkownika
Grzanek
Posty: 332
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 8:02 pm
Lokalizacja: Darłowo/Poznań

Post autor: Grzanek » czw lip 12, 2007 9:38 am

ja mam również pytanie odnośnie silnik 1,3 16v ze swifta.
Planuje takie coś do 410, więc wiązało by się to z inną skrzynią biegów. Podejdzie od samiego 1.3?
Wie już ktoś jak jest ze smarowaniem tego silnika w przechyłach?
Sj410, trochę liftu itd.

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Maq » czw lip 12, 2007 9:40 am

Skrzynia samuraiowa łączy się bez problemu z motorem swiftowym. Oczywiście obydwa 1.3.

Smok i miskę przekładasz z motoru samuraia, wtedy smarowanie jest takie jak w samim.
LR2 - jej
LR3 - jego

Awatar użytkownika
Stachu-80
Posty: 1779
Rejestracja: pn lut 19, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Sławno

Post autor: Stachu-80 » czw lip 12, 2007 9:49 am

Grzanek pisze:ja mam również pytanie odnośnie silnik 1,3 16v ze swifta.
Planuje takie coś do 410, więc wiązało by się to z inną skrzynią biegów. Podejdzie od samiego 1.3?
Wie już ktoś jak jest ze smarowaniem tego silnika w przechyłach?

Koleżko ty sobie na poczatek oponki zaplanuj bo na tych pontonach to przekrecisz silnik mielac bez ustanku. :wink:
Drugi komplet na stalówkach na przekładke.
Zielony Hijszpan TEAM SŁAWNO 4X4

Awatar użytkownika
Grzanek
Posty: 332
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 8:02 pm
Lokalizacja: Darłowo/Poznań

Post autor: Grzanek » czw lip 12, 2007 3:06 pm

Stachu spokojnie:) oponki będą:) ale nad motorem juz trza się powoli zastanawiac i zbierac informacje:) jak uda się większy motor wsadzic, to odrazu zanabędę większejsze ciut oponki, więc operacja będzie złożona:P

Pozdrawiam z zielonej wyspy
Sj410, trochę liftu itd.

Awatar użytkownika
psvadek
Posty: 328
Rejestracja: sob gru 27, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: psvadek » czw lip 12, 2007 4:57 pm

ja mam jeszcze pytanie z innej beczki ... gdzie można dostać kątowe mocowanie aparatu zapłonowego do vitary 1,6 16V coby można było zamontować silnik od baleno albo swifta bez konieczności cięcia ścianki grodziowej...
'58 CJ-3B 1,7D
'95 SAMURAI 1,6i
'10 SUCZ ADEK PROJECT in progress
http://public.fotki.com/psvadek

Awatar użytkownika
hadek
Posty: 1582
Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie

Post autor: hadek » czw lip 12, 2007 5:14 pm

psvadek pisze:ja mam jeszcze pytanie z innej beczki ... gdzie można dostać kątowe mocowanie aparatu zapłonowego do vitary 1,6 16V coby można było zamontować silnik od baleno albo swifta bez konieczności cięcia ścianki grodziowej...
Na giełdzie, alledrogo tudziez innych tego typu portalach.
Koszt zapewne ze 400-600pln :roll:
Lepiej pózno niz wcale

Awatar użytkownika
psvadek
Posty: 328
Rejestracja: sob gru 27, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: psvadek » czw lip 12, 2007 5:24 pm

kurka - giełda - kicha ... allegro nie ma ... wszyscy mają do 8V a do 16 nikt ... koszt do 8V to 50 zł ...
'58 CJ-3B 1,7D
'95 SAMURAI 1,6i
'10 SUCZ ADEK PROJECT in progress
http://public.fotki.com/psvadek

Awatar użytkownika
4x4suza
Posty: 459
Rejestracja: pn sty 29, 2007 4:37 pm
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: 4x4suza » czw lip 12, 2007 7:00 pm

Ale i tak musisz ciac sciane bo w osobowce termostat jest pod aparatem i tam musisz podpiac weza :)21

Awatar użytkownika
psvadek
Posty: 328
Rejestracja: sob gru 27, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: psvadek » czw lip 12, 2007 8:06 pm

dużo trzeba wyciąć ścianki ? masz moze jakies foty jak to wygląda w samuraju ?
'58 CJ-3B 1,7D
'95 SAMURAI 1,6i
'10 SUCZ ADEK PROJECT in progress
http://public.fotki.com/psvadek

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Maq » pt lip 13, 2007 8:57 am

Nie dużo, ale i tak trafiasz na nagrzewnicę :)21

Trzeba jeszcze nagrzewnicę przesunąć, ale efektem ubocznym jest to, że wreszcie ciepłe powietrze trafia na całą szybę 8)
LR2 - jej
LR3 - jego

Lamassu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: sob cze 30, 2007 3:28 pm
Lokalizacja: Kalwaria-CZERNICHOW-krakow

Post autor: Lamassu » pt lip 13, 2007 8:16 pm

kumpel ladnych kilka lat temu wyjebcyl Balenem w rów .Baleno stoi chyba ze 4 lata w stodole. Jak wyjebcyl auto mialo jeszcze maly przebieg silnik byl perfekt.i teraz moje pytanie, jak silnik stoi nie palony [pod dachem pare lat] bedzie cos z niego? czy moze jakas wilgoc i brak smarowania przez te lata go zalatwila.Mysle kiedys kupic samuraia na zmota i moze by wyrwal tanio ten silnik,raczej napewno bedzie na sprzedaz.
Vieeeeeeeertarka

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » pt lip 13, 2007 8:44 pm

niekrecony silnik po roku jest najczesciej juz trafiony. Watpie zeby wlasciciel krecil nim systematycznie.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
4x4suza
Posty: 459
Rejestracja: pn sty 29, 2007 4:37 pm
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: 4x4suza » pt lip 13, 2007 9:55 pm

Mozliwe ze zyje ale przed odpaleniem zalej cylindry nafta zeby pirscienie (jak sa zapieczone) odpuscily i zostaw na noc

moze cos z niego bedzie :)21

Awatar użytkownika
psvadek
Posty: 328
Rejestracja: sob gru 27, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: psvadek » pt sie 10, 2007 8:18 pm

słuchajcie - mam jeszcze jedno pytanie ... jeżeli będe miał silnik ze swifta lub baleno 1,6 16V i założe kątowe mocowanie aparatu zapłonowego to potrzebny jest jakiś dodadkowy wałek między silnikiem a aparatem zapłonowym czy wystarczy kupić samą tą "kryze" aluminiową :)4 ??
'58 CJ-3B 1,7D
'95 SAMURAI 1,6i
'10 SUCZ ADEK PROJECT in progress
http://public.fotki.com/psvadek

yatzek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: sob lip 01, 2006 3:40 pm

Post autor: yatzek » ndz sie 12, 2007 7:56 am

witam, widze, ze dyskusja trwa juz dluzszy czas ale dorzuce swoje piec groszy. Jezdze suzuka z silnikiem swifta gti juz ponad trzy lata, glownie teren, ostatnio zdarzylo sie nawet byc na dwoch imprezach. Zamiast wtrysku zalozony mam gaznik, auto zagazowane. Moje doswiadczenia z tym silniczkiem:
- nie prawda jest, ze nie ciagnie od dolu, wrecz przeciwnie
- smarowanie bez zarzutow, pod warunkiem zamiany smoka i miski od samuraia, jak juz ktos tu wspomnial,
- bardzo dynamiczny silnik, nawet na trasie przy MT-kach,
- spalanie 10 ltr/100 km (gaz), zima 12-13
- lubi obroty, ale doskonale radzi sobie w niskich zakresach,
- duza moc + lekka buda sprawiaja, ze na ostrych podjazdach mozna sobie pozwolic na zdjecie nogi z gazu bez strachu, ze sie zadlawi, w terenie nieoceniona wlasciwosc,
Jednym slowem, polecam.
PZDR
SJ/Samurai 1,3 G13B, Fedima 215/70 R15, Jimny 1,3, Ironman +2"

Awatar użytkownika
Wilku
Posty: 639
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Pultusk
Kontaktowanie:

Post autor: Wilku » ndz wrz 23, 2007 6:01 pm

Witam,
Mam dwa pytania odnośnie silnika od Swifta 1,3 GTI w samuraju.
1. Czy oryginalny kolektor z silnika 1,3 zasilanego gaznikiem bedzie pasowal do silnika ze Swifta 1,3 GTI??
2. Czy aparat zapłonowy podpasuje oryginalny z samuraja gaznikowego?

Z góry dziękuję za odpowiedź.


Pozdrawiam, W

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość