
silnik swift gti
Moderator: Albert_N
- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Grzanek pisze:ja mam również pytanie odnośnie silnik 1,3 16v ze swifta.
Planuje takie coś do 410, więc wiązało by się to z inną skrzynią biegów. Podejdzie od samiego 1.3?
Wie już ktoś jak jest ze smarowaniem tego silnika w przechyłach?
Koleżko ty sobie na poczatek oponki zaplanuj bo na tych pontonach to przekrecisz silnik mielac bez ustanku.

Drugi komplet na stalówkach na przekładke.
Zielony Hijszpan TEAM SŁAWNO 4X4
Na giełdzie, alledrogo tudziez innych tego typu portalach.psvadek pisze:ja mam jeszcze pytanie z innej beczki ... gdzie można dostać kątowe mocowanie aparatu zapłonowego do vitary 1,6 16V coby można było zamontować silnik od baleno albo swifta bez konieczności cięcia ścianki grodziowej...
Koszt zapewne ze 400-600pln

Lepiej pózno niz wcale
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 99
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 3:28 pm
- Lokalizacja: Kalwaria-CZERNICHOW-krakow
kumpel ladnych kilka lat temu wyjebcyl Balenem w rów .Baleno stoi chyba ze 4 lata w stodole. Jak wyjebcyl auto mialo jeszcze maly przebieg silnik byl perfekt.i teraz moje pytanie, jak silnik stoi nie palony [pod dachem pare lat] bedzie cos z niego? czy moze jakas wilgoc i brak smarowania przez te lata go zalatwila.Mysle kiedys kupic samuraia na zmota i moze by wyrwal tanio ten silnik,raczej napewno bedzie na sprzedaz.
Vieeeeeeeertarka
witam, widze, ze dyskusja trwa juz dluzszy czas ale dorzuce swoje piec groszy. Jezdze suzuka z silnikiem swifta gti juz ponad trzy lata, glownie teren, ostatnio zdarzylo sie nawet byc na dwoch imprezach. Zamiast wtrysku zalozony mam gaznik, auto zagazowane. Moje doswiadczenia z tym silniczkiem:
- nie prawda jest, ze nie ciagnie od dolu, wrecz przeciwnie
- smarowanie bez zarzutow, pod warunkiem zamiany smoka i miski od samuraia, jak juz ktos tu wspomnial,
- bardzo dynamiczny silnik, nawet na trasie przy MT-kach,
- spalanie 10 ltr/100 km (gaz), zima 12-13
- lubi obroty, ale doskonale radzi sobie w niskich zakresach,
- duza moc + lekka buda sprawiaja, ze na ostrych podjazdach mozna sobie pozwolic na zdjecie nogi z gazu bez strachu, ze sie zadlawi, w terenie nieoceniona wlasciwosc,
Jednym slowem, polecam.
PZDR
- nie prawda jest, ze nie ciagnie od dolu, wrecz przeciwnie
- smarowanie bez zarzutow, pod warunkiem zamiany smoka i miski od samuraia, jak juz ktos tu wspomnial,
- bardzo dynamiczny silnik, nawet na trasie przy MT-kach,
- spalanie 10 ltr/100 km (gaz), zima 12-13
- lubi obroty, ale doskonale radzi sobie w niskich zakresach,
- duza moc + lekka buda sprawiaja, ze na ostrych podjazdach mozna sobie pozwolic na zdjecie nogi z gazu bez strachu, ze sie zadlawi, w terenie nieoceniona wlasciwosc,
Jednym slowem, polecam.
PZDR
SJ/Samurai 1,3 G13B, Fedima 215/70 R15, Jimny 1,3, Ironman +2"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość