

Moderator: Albert_N
to bardzo ciekawe, to kupiliscie ten hipol z woda? w butelkach byl? o ile znam sie na chemii to uczyli mnie w szkole ze olej nie zamarza, najwyzej gestnieje.michal_cobra pisze:A twoim zdaniem zamarznięty olej w postaci bryłek służyy skrzyniom przy minusowych temperaturach. Jedną zimę tak przejeździliśmy z hipolem i nigdy więcejKoszmar
Hipol to różnież nadmierne obciążenie silnika. Jak miałem hipol i wcisnąłem sprzęgło to obroty wzrastały o około 300-400 (zimą) a teraz niecałe 100Kuszman pisze:Hipol śmigam juz 3cią zime w 2 autach i nie nazekam. Rano tylko trzeba zapalać ze sprzęgłem wciśniętym bo potrafi poł metra bez biegu włączonego przejechać ale potem jest normalnie.![]()
Hipol z wodą dopiero nie robi.
nie czepiam sie kazdego slowa, tylko jak mowisz ze dany olej jest be bo zamarza, to sie z tym nie zgadzam, bo mowisz bzdury i jak zwykle w takim przypadku brak Ci argumentow do poparcia swojej tezy.michal_cobra pisze:@ piotr_z : czepaiasz sie każdego słowa ale mam to w du.ie. Z mojej strony to koniec, a hipol to badziew
nie, w Jimnim nie pomoze. W tym przypadku trzeba uzyc opalarki i to na nafte i podgrzewac skrzynie lekko odkrecajac korek przelewowy i jednoczesnie nalezy zalozyc 4 (slownie: cztery) gumki recepturki - (koniecznie czarnego koloru) na dzwignie zmiany biegow i zaczepic o dzwignie reduktora (w przypadku reduktora na guzik - caly ten patent nie dziala). przy wlasciwej temperaturze tylnej szyby powinno zadzialacsuzus pisze:a mam takie pytanko
czy w jimnim też pomoże wymiana oleju
jak lewarek nie chce sie z miejsca ruszyć
po nocy z lekkim mrozem
wowpiotr_z pisze: nie, w Jimnim nie pomoze. W tym przypadku trzeba uzyc opalarki i to na nafte i podgrzewac skrzynie lekko odkrecajac korek przelewowy i jednoczesnie nalezy zalozyc 4 (slownie: cztery) gumki recepturki - (koniecznie czarnego koloru) na dzwignie zmiany biegow i zaczepic o dzwignie reduktora (w przypadku reduktora na guzik - caly ten patent nie dziala). przy wlasciwej temperaturze tylnej szyby powinno zadzialac
Zdejmujesz plastik naokoło lewarka, potem odkręcasz blaszki i guma osłonowa tunelu do góry, potem masz gumę na lewarku zaciśniętą na pierścień metalowy lub cybant. Tę gumę zdejmujesz i dobrze jest przedmuchac wtedy mechanizm spręzonym powietrzem lub poogrzewać opalarką.miszaz pisze:... Zobaczę jutro rano,ale pójde za Twoją radą,Boris i zobacze Tę uszczelke.Jaki jest do niej dostep???
nawet jak w zeszlym roku byly te duze mrozy, to rano zawsze bez problemu, tylko jedna wazna zasada, olej bez wody. a jak zaczniesz troche ostrzej w teren wjezdzac i zaczniesz mieszac olej z woda to zrozumiesz czemu stosowanie oleju 27zl/0,5l to duzo.michal_cobra pisze:Skoro tak uważaszpiotr_z pisze:No i widzisz, mozna kompetentnie. Dla mnie zbyt drogi, ale jak mowia: bogatemu wolno wszystko.
Wiesz wole nie oszczędzac na oleju i spokojnie spać że rano nie będe miał niespodzianki
![]()
Dzięki!boris.blank pisze:Zdejmujesz plastik naokoło lewarka, potem odkręcasz blaszki i guma osłonowa tunelu do góry, potem masz gumę na lewarku zaciśniętą na pierścień metalowy lub cybant. Tę gumę zdejmujesz i dobrze jest przedmuchac wtedy mechanizm spręzonym powietrzem lub poogrzewać opalarką.miszaz pisze:... Zobaczę jutro rano,ale pójde za Twoją radą,Boris i zobacze Tę uszczelke.Jaki jest do niej dostep???
Nie do mnie pisałeś, ale wtrące jakieś 3 grosze....piotr_z pisze:uzywam hipola dluzej niz Ty zyjesz na tym swiecie. wiec ciekaw jestem na jakiej podstawie wysnuwasz takie wnioski i jakimi dowodami sa one podparte?
powiem tak dziś u nas rano było -24 i też miałem problemy nie żeby zamarła tylko ciężko chodzi ,ale ja mam webasto do grzania silnikami to rozwiązuje wszystkie problemymiszaz pisze:Wszystkim przeciwnikom Hipolu muszę powiedziec że dziś ZNOWU zamarzło!!! A w skrzyni mam teraz syntetyk "Comma'.Czyli to jednak nie wina oleju...macie jakieś sugestie Koledzy..?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość