wspomaganie kierownicy vitara

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: slaw211 » ndz lut 25, 2007 10:15 pm

no to ze wspomaganie na zimno chodzi gorzej to normalka w vitarze tylko co znaczy ile czasu po prostu olej pracujacy w przekładni musi z tamtad wyjsc jak jest gesty to zajmuje to chwile :wink: jesli jest to kilka minut to przy - temperaturze jest ok
gg 6157522

Awatar użytkownika
stefany
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: stefany » sob mar 03, 2007 1:14 pm

witam. to chyba niepowinno tak byc z tym ze musi wyjsc olej . we wtorek mam miec krzyzaki nowe do kolumny bo te co mam mimo ze nasmarowalem niechodzily zbyt luzno. ten lacznik metalowa gumowy mial uszkodzona jedna tulejke tez dorobilem wszystkie tuleje nowe troszke wieksze. a teraz jeszcze dodatkowo zaczela glosno pracowac pompa wspomagania tak jak w starych autobusach ikarus. wiec wszystko wskazuje na zuzycie pompy tak mi sie wydaje . pompa wyje nawet gdy niekrece kierownica . prosze o porade

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » sob mar 03, 2007 8:03 pm

U mnie wspomaganie chodzi caly czas tak samo bez wzgledu na temp, wiec chyba sam odpowiedziales sobie na pytanie.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
stefany
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: stefany » sob mar 03, 2007 8:21 pm

Biga czyli pompa ??

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » sob mar 03, 2007 8:41 pm

Przeciez nie jestem jasnowidzem ! Wychodzi na to, ze tak.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
papas
 
 
Posty: 915
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 9:19 am
Lokalizacja: okolice Mikołowa

Post autor: papas » ndz mar 04, 2007 2:29 pm

stefany pisze: zaczela glosno pracowac pompa wspomagania tak jak w starych autobusach ikarus. wiec wszystko wskazuje na zuzycie pompy tak mi sie wydaje . pompa wyje nawet gdy niekrece kierownica . prosze o porade
Trzeba by jeszcze zobaczyć czy pompa dostaje olej ze zbiorniczka, bo jak cuś przytkało to będzie zjawisko kawitacji, podczas którego pompa może wydawać dźwięki podobne jak w "starych autobusach ikarus" :D :D :D
Jeśli coś jest grzechu warte, to i grzech nie spróbować...

Awatar użytkownika
stefany
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: stefany » ndz mar 04, 2007 4:14 pm

no wlasnie dziwne za nagle zaczela glosno pracowac i jak sie wolno kreci kierownica to jest ok. jutro sie zabiore za pompe. kolego a wystarczy odkrecenie przewodow i przepchanie ich czy jest tam moze gdzies jakis filterek.

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » ndz mar 04, 2007 4:35 pm

Filterek jest w zbiorniczku. To taki plastikowy koszyczek. Mozesz go wyjac po odkreceniu korka.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
stefany
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: stefany » ndz mar 04, 2007 4:43 pm

no tam jest czysto. filterek jest czysty. myslalem ze gdzies jeszcze jest. no nic zabieram sie jutro do rozbierania zasilania pompy. dzieki za pomoc

Awatar użytkownika
stefany
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: stefany » ndz mar 04, 2007 4:46 pm

no tam jest czysto. filterek jest czysty. myslalem ze gdzies jeszcze jest. no nic zabieram sie jutro do rozbierania zasilania pompy. dzieki za pomoc

Awatar użytkownika
stefany
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: stefany » ndz mar 04, 2007 9:26 pm

rozebralem pompe na czynniki pierwsze i wszystko wsrodku wyglada na czyste niewyrobione tylko wyciagnolem jakis zaworek z sitkiem jest on na wylocie z pompy do przekladni . sitko wyglada na zaklejone brudne rozbieral ktos taki zaworek jak go wyczyscic . podsylam linki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 78485.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... e7415.html
moze wie ktos na co w pompie zwrocic uwage na co spojrzec co jest odpowiedzialne za poprawna prace pompy



juz teraz wiem ze niepowinno byc tak ze wspomaganie chodzi ciezko na poczatku a puzniej jest ok. wine miala pompa a dokladnie wewnatrz pompy metalowy pierscien. po wymianie pierscienia wspomaganie leciutko chodzi czy zimne czy cieple bez zmian. koszt naprawy w bydgoszczy 50 zl z robocizna

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość