Vitara Long w cięzki teren ?

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » czw kwie 12, 2007 8:28 am

Eskapada pisze:Vitara Marcina vel Mdeja to inna bajaka - ja bym wszytskim życzył tak dobrze i mądrze pomotanych aut :)2
BTW 8)
Długa Vitara jest GIT ale żeby dobrze chciała jeździć w terenie, żeby tak wyglądała I była zrobiona jak Marcina to trzeba wydać około 15 tys zł czy tyle ile masz przeznaczone na auto :wink:

Rozważ zakup długiego Pajero II - auto naprawdę jest duże, bagażnik pojemny opony w wymarzonym rozmiarze kierowców Suzuki Viatra czyli 31x10.50 są standardowym rozmiarem dla tego auta , da się też założyć 32x10,50

Kupując za około 10 tys zł w Pajero I rocznik 1989/91 i inwestując w niego około 1200 zł w body lift zakładasz 33x10,50 lub inwestując w zawiechę hevy duty która da lift 35 / 50 mm od 3500 do 5000 ( w zależności od producenta )

Do wyboru masz dwa motory:
2,5 TDI 100 KM 10 L ON / 100 km
3.0 V6 150 KM 14 L BP / 100 km
Dzięki Bartek :)2 ja zaś sie podpisuje obiema rękami pod tym co pisałeś o Pajero. Dla mnie krótkie Pajero II po lekkim motnięciu byłoby czymś fajnym. Z mocnym silnikiem i podzespołami na 32 cale zawieszce a wnętrze nawet w wersji 3d by mi stykło rozmiarem
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
Karson
 
 
Posty: 5043
Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
Lokalizacja: Bilcza
Kontaktowanie:

Post autor: Karson » czw kwie 12, 2007 8:52 pm

mdeja pisze:Dla mnie krótkie Pajero II po lekkim motnięciu byłoby czymś fajnym. Z mocnym silnikiem i podzespołami na 32 cale zawieszce a wnętrze nawet w wersji 3d by mi stykło rozmiarem
Oj Marcinku.. Znajoma zmotała pięknie właśnie II generację Pajero, lift, zderzaki heavy duty, MT 32/12,5R15, oświetlenie dachowe itp i.... stwierdziła po kilku krótkich wyprawach typu kozackie, że to autko jest... za małe. :wink:
Ale długie Pajero jak mówi Bartek... czemu nie. :)21 Tylko, że w cięższy teren juz nie bardzo da radę.
SCARAB TEAM
Land Rover rullez :)21

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Maq » pt kwie 13, 2007 10:33 am

Eskapada pisze:(...) Pajero II - (...) opony w wymarzonym rozmiarze kierowców Suzuki Viatra czyli 31x10.50 są standardowym rozmiarem dla tego auta , da się też założyć 32x10,50 (...)
Jak pytałem w innym wątku o opony do PII to jakoś nic więcej od 31'' nie dało się wsadzić.....
LR2 - jej
LR3 - jego

Awatar użytkownika
radzik071
 
 
Posty: 111
Rejestracja: pt kwie 06, 2007 7:22 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Vitara Long w cięzki teren ?

Post autor: radzik071 » pn lis 01, 2010 2:35 pm

dla potomnych podsumowuje temat po trzech latach

Kupiłem w końcu krótką vitarke 1,6 8v, którą prawie 3 lata dawałem rade.
Założyłem oponki 29" + lift zawiechy ok 2" i naprawde swoje pojezdziłem w terenie.

Teraz od pół roku jeżdżę vitarą long 1,6 16v na ATekach kumho kl78 + lift 3" i body lift 4cm i jak na razie nie zamienił bym tego auta na inne!
Biorąc pod uwagę koszty liftu, spalanie (13L LPG) i ogólnie koszty eksploatacyjne porównywalne z przeciętną 15 letnią osobówką.
Porównywając Longa do innych terenówek w trakcie wypadów w teren stwierdzam, że vitarka long po dosyć konkretnym zmotaniu robi naprawdę zajebiście i nie raz samuraje albo duże zmotane terenówki dziwiły się jak long przelatywał a oni nie :)12
Eskapada pisał o pajero.
Od tamtej pory poznałem i Bartka "Eskapadę" i wiele pajeraków, które nie raz objeżdżałem :)21
Ostatnio byłem na Zlocie mitsubishi organizowanym przez Eskapadę(niestety bez witarki tylko na pokładzie pajero long i nieraz L200) i muszę powiedzieć, że to naprawdę porządne i potężne auta ale Vitara Long to porządne i lekkie auto i dlatego wg mnie ma przewagę w terenie nie mówiąc już o kosztach liftów i eksploatacji 8)

I na koniec chciałem powiedzieć że jak ktoś z Was chce kupić vitere i waha się czy 3d czy 5d to jeżeli chodzi o właściwości terenowo-przeprawowo-wycieczkowe to ja obstawiam na 5d

JKD
 
 
Posty: 278
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 10:06 pm

Re: Vitara Long w cięzki teren ?

Post autor: JKD » pn lis 01, 2010 2:49 pm

o kurde dobrze odgrzebales temat z przed 3 lat :)21

himself
 
 
Posty: 906
Rejestracja: śr sie 20, 2008 8:34 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Vitara Long w cięzki teren ?

Post autor: himself » pn lis 01, 2010 6:18 pm

nooo ale odgrzebał :)
fakt dobrze zmotany long robi jak należy w każdym terenie ;)
VITARA V6 - 4" lift - 32" MT
http://www.lukasziewa.com

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Re: Vitara Long w cięzki teren ?

Post autor: mdeja » wt lis 02, 2010 11:34 am

W sumie macie racje. Miło mojego wspominam. Radzik - zapodaj mu MTeki - zobaczysz co potrafi. Bo na AT są wcześniej granice
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

polopony
 
 
Posty: 173
Rejestracja: czw gru 03, 2009 8:57 pm
Lokalizacja: Gdansk

Re: Vitara Long w cięzki teren ?

Post autor: polopony » wt lis 02, 2010 11:52 am

radzik071 pisze:dla potomnych podsumowuje temat po trzech latach

Kupiłem w końcu krótką vitarke 1,6 8v, którą prawie 3 lata dawałem rade.
Założyłem oponki 29" + lift zawiechy ok 2" i naprawde swoje pojezdziłem w terenie.

Teraz od pół roku jeżdżę vitarą long 1,6 16v na ATekach kumho kl78 + lift 3" i body lift 4cm i jak na razie nie zamienił bym tego auta na inne!
Biorąc pod uwagę koszty liftu, spalanie (13L LPG) i ogólnie koszty eksploatacyjne porównywalne z przeciętną 15 letnią osobówką.
Porównywając Longa do innych terenówek w trakcie wypadów w teren stwierdzam, że vitarka long po dosyć konkretnym zmotaniu robi naprawdę zajebiście i nie raz samuraje albo duże zmotane terenówki dziwiły się jak long przelatywał a oni nie :)12
Eskapada pisał o pajero.
Od tamtej pory poznałem i Bartka "Eskapadę" i wiele pajeraków, które nie raz objeżdżałem :)21
Ostatnio byłem na Zlocie mitsubishi organizowanym przez Eskapadę(niestety bez witarki tylko na pokładzie pajero long i nieraz L200) i muszę powiedzieć, że to naprawdę porządne i potężne auta ale Vitara Long to porządne i lekkie auto i dlatego wg mnie ma przewagę w terenie nie mówiąc już o kosztach liftów i eksploatacji 8)

I na koniec chciałem powiedzieć że jak ktoś z Was chce kupić vitere i waha się czy 3d czy 5d to jeżeli chodzi o właściwości terenowo-przeprawowo-wycieczkowe to ja obstawiam na 5d
5d to najwlasciwszy wybor - absolunie sie zgadzam :)21

odnosnie jazdy to wszytko zalezy od kierownika :)14
Rower

Awatar użytkownika
radzik071
 
 
Posty: 111
Rejestracja: pt kwie 06, 2007 7:22 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Vitara Long w cięzki teren ?

Post autor: radzik071 » czw cze 26, 2014 8:39 pm

mdeja pisze:W sumie macie racje. Miło mojego wspominam. Radzik - zapodaj mu MTeki - zobaczysz co potrafi. Bo na AT są wcześniej granice
To kotleciocha odgrzeję :D

Miałeś rację. MTki (Sahary) robią robotę
http://www.youtube.com/watch?v=LOvqVC-s ... YnkZkghALQ
Ale kopie simexa jeszcze lepsze :)21
http://www.youtube.com/watch?v=GbP_WuSRf-s

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Re: Vitara Long w cięzki teren ?

Post autor: Aśka&Kuba » sob cze 28, 2014 9:33 am

Wiem że przewrócę troche światopogląd ale dla twoich potrzeb szukaj d1 96 rok wsadź 32 sima i wszystko. Będzie komfort będzie tanio będzie dzielnie
NO I JEST RZOPA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości