Przeglądając allegro znalazłem samiego 2001 z silnikiem od renaulta dci zamontowanym fabrycznie tak to oznaczają sobie i tym sie sugerowałem. A jeżeli dobrze pamiętam do w meganach II generacji były silniki 1,9 i 1,5 dci w późniejszym okresieMisiek Bielsko pisze:@ Stachu
Jakie, k... dCi?![]()
1,9TD
Dodatkowe fabryczne wyposażenie
Moderator: Albert_N
Zielony Hijszpan TEAM SŁAWNO 4X4
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am
W Szwecji (chyba Volvo
) powstał zespół z doświadczonych projektantów w branży samochodowej, który miał dość specyficznie zadanie:
zaprojektować w 100 % "babski" samochód
Owe panie (bo tylko z kobiet składała się grupa) wymysliły sobie np. :
- duuży schowek na torebkę (bo kradną z przedniego siedzenia przy zatrzymaniu na skrzyżowaniu)
- zagłówek z otworem po środku (bo spinka lub włosy spięte w "kucyk")
- automatyczne powiadamianie SMS-em z komputera samochodu serwisu o np. koniecznym przeglądzie - z warsztatu dzwoninono by do właścicielki i umawiano by się na dzień i godzinę wizyty...
Tak sobie myślę, co my byśmy do suzy wymyslili
- przechyłomierz 180 stopni
- peryskop (tak na wszelki wypadek)
-...
BTW
To niby forum dla twardzieli, a tu proszę: klimy, podgrzewane fotele

zaprojektować w 100 % "babski" samochód

Owe panie (bo tylko z kobiet składała się grupa) wymysliły sobie np. :
- duuży schowek na torebkę (bo kradną z przedniego siedzenia przy zatrzymaniu na skrzyżowaniu)
- zagłówek z otworem po środku (bo spinka lub włosy spięte w "kucyk")
- automatyczne powiadamianie SMS-em z komputera samochodu serwisu o np. koniecznym przeglądzie - z warsztatu dzwoninono by do właścicielki i umawiano by się na dzień i godzinę wizyty...
Tak sobie myślę, co my byśmy do suzy wymyslili

- przechyłomierz 180 stopni

- peryskop (tak na wszelki wypadek)
-...
BTW
To niby forum dla twardzieli, a tu proszę: klimy, podgrzewane fotele

-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am
Ale choć jest a w Longu V6 nie ma nic i obija sie na boki jak pingpongmiszaz pisze:Beznadziejny i bezużyteczny uchwyt dla pilota w Vitarze!!!

oprócz tego z bajerów mam:
ABS,
Klime,
4x szyby elektryczne
2x lusterka elektryczne
cyfrowy zegarek,
sławione już lampki do czytania,
4 głośniki - car audio,
podświetlaną popielniczke i gniazdo zapalniczki,
2x airbag
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am
Taa - kompy, rozrząd 2x DOHC zeby było śmieszniej i straszniej w silniku, katalizator.Piotr Karcz pisze:Plus wtrysk z sondami, czujnikami i całą elektoniką...mdeja pisze: ABS,
Klime,
4x szyby elektryczne
2x lusterka elektryczne
cyfrowy zegarek,
sławione już lampki do czytania,
4 głośniki - car audio,
podświetlaną popielniczke i gniazdo zapalniczki,
2x airbag
SJ-ty przy tym to jak taczki
Sj - taczki taczki zwłaszcza w pracy zawieszenia

kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
Że tak powiem budowa domu nie sprzyja posiadaniu dwóch suzuczek.....Wojtek-P pisze:Zmiane na SJ?mdeja pisze:Sj - taczki taczki zwłaszcza w pracy zawieszeniaale mimo to jestem nastawiony na zmiane auta
![]()
Ale swojej zmoty chyba się nie pozbędziesz... na dalsze wypady
Mam na oku samuraja coila do sprowadzenia. Z wizją lekkiego zmotania
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
Może - sęk w tym ze coile cholernie drogie,. Mam nadzieje ze sie odwdziięczy bezawaryjnością. W każdym razie będzie łatwiej go wlec samemu tirforem niż longa. A jakoś nie chce mi sie windy kupowaćWojtek-P pisze:No niestety, samo życie.
Ale samuraj przy lekkim motaniu nie taki drogi
Jednak trzeba się liczyć z tym, że co chwile coś trzeba przy nim robić
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
Może na forum ktoś śmiga takim. Ciekaw jestem jak seryjne sprężyny sobie radzą.
Zależy co się chce z autem robić, czy w perspektywie zostanie z oryginału sama rama i kawałek budy, czy jedynie wrzucić MTki i lift do nich.
Co jak co ale sporo ludzi skonczy na pierwszej opcji
A biorąc pod uwagę ile zmieniłeś w vitce...
Pierwsza opcja jest bardzo prawdopodobna 
Zależy co się chce z autem robić, czy w perspektywie zostanie z oryginału sama rama i kawałek budy, czy jedynie wrzucić MTki i lift do nich.
Co jak co ale sporo ludzi skonczy na pierwszej opcji

A biorąc pod uwagę ile zmieniłeś w vitce...


Właśnie nie - myśle o drugiej opcji. Miałem mozliwość przejechać się takim fabrycznym - troszeczke w terenie i bardzo mi sie podobał. Wiadomo ze człowiek ma pęd do motania - ale jedne auta trzeba motać bardziej a drugie mniej zeby jechały. To nie jest sztuka dla sztuki tylko dla sprawnej jazdy. Ale też na szosie - dlatego nie będzie ruraka żadnego pokrakaWojtek-P pisze:Może na forum ktoś śmiga takim. Ciekaw jestem jak seryjne sprężyny sobie radzą.
Zależy co się chce z autem robić, czy w perspektywie zostanie z oryginału sama rama i kawałek budy, czy jedynie wrzucić MTki i lift do nich.
Co jak co ale sporo ludzi skonczy na pierwszej opcji
A biorąc pod uwagę ile zmieniłeś w vitce...Pierwsza opcja jest bardzo prawdopodobna

kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość