czytaj ze zrozumieniem, przecież piszę że klocki i szczęki, czyli przód gdzie są tarcze też szybko się kończydjbigos pisze:Mozna przeciez zamienic bebny na tarczeW błotku to klocki i szczęki będziesz co miesiąc wymieniał.... Poza tym jak chcesz samochód tani w utrzymaniu to kup osobówkę![]()
ktos na forum juz to robil
a utrzymanie wg mnie 2 aut sie za bardzo nie oplaca (przy braku kasy)
lepiej miec vitke porzadna niz 2 auta rozklekotane
koszty utrzymania vitary
Moderator: Albert_N
Samurai '94, Collins Mudmax 29", lekko dłubnięty
black CR-V '08
black CR-V '08
- pawel----b
- Posty: 323
- Rejestracja: czw gru 28, 2006 5:21 pm
- Lokalizacja: warszawa
Dokładnie. Mi z kolei dzisiaj zgasł silnik, jak miałem wydech pod wodą. Czy zassał, to się dopiero okażepawel----b pisze:koszty sa niespodziewane i nie jestes w stanie ich przewidziec


@djbigos tarcze z tyłu fajna rzecz, ale jak jeździsz też po czarnym, to lepiej przed zimą spisz testament

- Marta&Marek
-
- Posty: 1402
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 8:55 am
- Lokalizacja: Maślice :) Wrocław
- Kontaktowanie:
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 87
- Rejestracja: pn gru 31, 2007 12:12 am
- Lokalizacja: Pruszków
mam suczke samuraikę od 2 tygodni
kupilem za 9,500 a dojdzie jeszcze przerejestrowanie
93rok samurai 1300
wyglada ze super stan ale jest jak z fabryki czyli nic nie przerabiane w teren + resory z przodu siadniete i brak odbijaka z przodu
( traktuje ten samochód nie jako uniwersalny ale tylko w teren )
a teraz minimum co robie od razu zeby bawic sie w terenie:
1-blokada dyfra 1250zł
2-reduktor z 410 900zł
3-osłony reduktora i zbiornika paliwa 500zł
4-opony do terenu ( nalewki ) około 1500zł
5-snoker "made in sam" pewnie ze 100zł
6-klatka (powinienem ale nie wiem ile kosztuje ale rozsądek mówi że musze ją założyć szybko)
i dodatkowo co bym chciał jak najszybciej
ale troche nierealne w tym roku
1-sportowa kierownica ze wspomaganiem hehe
2-fotel chociaż jeden z pasami
3-resory 1600
4-amory 800
5-zderzak 1000
6-wyciągarka 1200
7-blokada przód pneumatyczna 5000 (chyba przesadziłem ale pomarzyć dobra rzecz )
dlatego pytanie ile utrzymanie kosztuje jest troche nie na miejscu
zalezy od checi i posiadania ( mam kolege który "wsadził" 60tyś w samuraia
można wjechać seryjniakiem w teren - wtedy tylko koszt benzyny ale lepiej mieć na sobie kombinezon nurka i kolege co odwiezie do domu
pozdrawiam -
PS uważam ze albo teren albo szosa a pośrednie i bez przeróbek auta to wycieczka do lasu utartymi szlakami wtedy wychodzi tanio -
UWAGA
! opinie wyrażone w tym poście pochodzą z pustej głowy laika terenowego i prosze starych wyjadaczy o nieobśmianie zbytnio moich mądrości wyrażonych powyższymi skrajnie pozbawionymi własnych doświadczeń w terenie wypowiedziami no może z wyjątkiem wyścigów w zawodach Monster Truck modeli zdalnie sterowanych offroad - ale chyba koszty podobne hehe
kupilem za 9,500 a dojdzie jeszcze przerejestrowanie
93rok samurai 1300
wyglada ze super stan ale jest jak z fabryki czyli nic nie przerabiane w teren + resory z przodu siadniete i brak odbijaka z przodu
( traktuje ten samochód nie jako uniwersalny ale tylko w teren )
a teraz minimum co robie od razu zeby bawic sie w terenie:
1-blokada dyfra 1250zł
2-reduktor z 410 900zł
3-osłony reduktora i zbiornika paliwa 500zł
4-opony do terenu ( nalewki ) około 1500zł
5-snoker "made in sam" pewnie ze 100zł
6-klatka (powinienem ale nie wiem ile kosztuje ale rozsądek mówi że musze ją założyć szybko)
i dodatkowo co bym chciał jak najszybciej
ale troche nierealne w tym roku
1-sportowa kierownica ze wspomaganiem hehe
2-fotel chociaż jeden z pasami
3-resory 1600
4-amory 800
5-zderzak 1000
6-wyciągarka 1200
7-blokada przód pneumatyczna 5000 (chyba przesadziłem ale pomarzyć dobra rzecz )
dlatego pytanie ile utrzymanie kosztuje jest troche nie na miejscu
zalezy od checi i posiadania ( mam kolege który "wsadził" 60tyś w samuraia

można wjechać seryjniakiem w teren - wtedy tylko koszt benzyny ale lepiej mieć na sobie kombinezon nurka i kolege co odwiezie do domu
pozdrawiam -
PS uważam ze albo teren albo szosa a pośrednie i bez przeróbek auta to wycieczka do lasu utartymi szlakami wtedy wychodzi tanio -
UWAGA

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 87
- Rejestracja: pn gru 31, 2007 12:12 am
- Lokalizacja: Pruszków
Chłopina się zapytał ile kosztuje utrzymanie Vitary i pewnie doszedł do wniosku sie że dużo - Jak bedzie jeździł jak producent przykazał to nic nie kosztuje ( nie licząc kosztów stałych OC, benzin, płyn do spryskiwaczy itp...) Moja Vitara ma 17 lat nawet sie nie obejrzałem jak 25000 km zrobiłem w ciągu roku i nic sie nie zepsuło ( pewnie teraz cos walnie bo tak ją wychwalam ) tylko jeżdzić i lać paliwo. Wystarczy porównać takie Vitarki z plaskaczami w podobnym wieku 

vitara 91', 1.6 8v Hard Top
-
- Posty: 1748
- Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
- Lokalizacja: Pabianice
powitac-moje koszty vitary długiej po roku uzytkowania , takie pobierzne;
sprzęgło-1100
most przedni , na własne życzenie [niewiedza] -900 ,uzywka
oleje - +- ok 700
żarówki i inne pierdoły 100
OC - 2x =2400
Paliwo - 9600
orientacyjnie= 13800
koszt zakupu auta u Helmutów 14700
pozdr piotr
ps. jeszcze sprężyny tył-400
troche blacharki i konserwacji
sprzęgło-1100
most przedni , na własne życzenie [niewiedza] -900 ,uzywka
oleje - +- ok 700
żarówki i inne pierdoły 100
OC - 2x =2400
Paliwo - 9600
orientacyjnie= 13800
koszt zakupu auta u Helmutów 14700
pozdr piotr
ps. jeszcze sprężyny tył-400
troche blacharki i konserwacji

VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane
obecnie nissan navara 2.5 tdi
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane
obecnie nissan navara 2.5 tdi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość