GV opcje napędów i silniki?

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Arativ_G
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: czw maja 31, 2007 11:50 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arativ_G » czw gru 20, 2007 12:15 pm

Silnik: 2,7 V6 lub diesel 2.0 PSA, obudowa przedniego dyfra z blachy, a nie ze stopu aluminium.
GV 2.0
SJ 413

Awatar użytkownika
woolfgard
Posty: 353
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 1:41 pm
Lokalizacja: Nieporęt k/W-wy
Kontaktowanie:

Post autor: woolfgard » czw gru 20, 2007 8:31 pm

mephi pisze:Ale ja szukam w rocznikach 2000/2004... więc tutaj chyba z ABS nie bezie problemu ??
W kupionych w Polsce, we wszystkich modelach jest ABS. Nie wiem jak w 5d ale 3d dodatkowo standard to klima, CD ze sterowaniem z kierownicy i elektryka - takie Salony psze Pana. :)21
Mephi jak będziesz w W-wie to oblukasz moją. Wprawdzie to 1.6 16v 3d, i troszkę dłubnięta, ale to prawie seria. :D
deadspace.bandcamp.com

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Post autor: mephi » czw gru 20, 2007 10:34 pm

woolfgard pisze:
mephi pisze:Ale ja szukam w rocznikach 2000/2004... więc tutaj chyba z ABS nie bezie problemu ??
W kupionych w Polsce, we wszystkich modelach jest ABS. Nie wiem jak w 5d ale 3d dodatkowo standard to klima, CD ze sterowaniem z kierownicy i elektryka - takie Salony psze Pana. :)21
:o no proszz :)
woolfgard pisze: Mephi jak będziesz w W-wie to oblukasz moją. Wprawdzie to 1.6 16v 3d, i troszkę dłubnięta, ale to prawie seria. :D
... jak już wrócę (jutro), to zapraszam na Kuklu... Ty wiesz gdzie :)21
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
RaaF
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: sob lis 24, 2007 9:48 pm
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: RaaF » pt gru 21, 2007 7:58 am

to może i ja cos napisze
mam GV 2,0 2003 ABS, 2 x poducha, atomatyczna klima, podgrzewane fotele i lusterka, radio z CD i sterowaniem z kierownicy, wszystkie szyby elektryczne i centralny zamek czyli wyposażenie dosc komfortowe, auto kupione w Polsce. Z aut które widziałem z silnikiem diesla żaden nie mial klimatyzacji i wnętrze bardziej przypominało dostawczaka, inna konsola srodkowa, generalnie auto o dużo słabszym wyposażeniu i innym przeznaczeniu.
Używam swojej SUZUKI do codziennych wyjazdów i sporadycznie korzystam z możliwości terenowych glównie przy wizytach na budowach (o to mi głównie chodziło przy zakupie)
W trasie nie jest to auto do szybkiej jazdy do prędkości 120 km/h jest nieźle (nie pisze dobrze bo płaskim duzo łatwiej) a powyżej tej predkości sztywność auta jest już mocno odczuwalna. Oryginalne opony Bridgestone drogowe szerokosci 235 mam zmienione na GY wrangler 215 a na zimę Michelin Alpin tez 215 co poprawiło trakcję w koleinach.
Z pewnosci aauto ma potencjal i jest dobrą bazą do "uterenowienia" w znaczeniu zdecydowanej wiekszośći użytkowników tego forum.
SV 1000S K3, GV 2.0+LPG K3

Awatar użytkownika
welminski
 
 
Posty: 249
Rejestracja: pn sie 16, 2004 10:53 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: welminski » pt gru 21, 2007 12:25 pm

W 2004 (chyba) GV przeszły lifting. Między innymi konsola środkowa - najprościej rozpoznac po nawiewach - zamiast suwaków pokrętła sie pojawiły. Od tego roku też wszystkie sprzedawane w Polsce miały klime, ABS i wogóle fajne wypoasażone były. Jak było wcześniej to nie wiem.
Ogólnie lepiej wyposażone auta w suzuki polska pojawiły sie w momencie naszego wstąpienia do Unii.
jak kupowałem w 2004 to wszystkie miały w standardzie klimę, radio CD, ogrzewane fotele, el szyby i lusterka, ABS, reduktor


Co do diesli to powtórze co powiedzieli mi w salonie jak kupowałem "daj se pan spokój". Zresztą ten temat już przy GV był poruszany.

Co do żon i takich spraw, to co kto lubi. Ale auto na pewno nie ma żadnych cudów wspomagających ruszanie itp, ma tylko ABS, napęd na tył umila zabawy na mokrym i sliskim, a zawieszenie sprawia że koleiny zaczyna się postrzegać jako całkiem nowe przeżycie. Ale siedzi się wysoko, wszystko widać i np moja bardzo lubi jeździć GV. No i z parkowaniem w mieście problemów nie ma. Terenówka czy SUV ale na wysoki krawężnik wjedzie i zderzaka na nim nie zostawi.
Wadą na pewno jest w zasadzie brak bagażnika. W wersji 3d wogóle go nie ma (jest jakiś kawałek przestrzeni między klapą tylną a fotelami, w sam raz na sześciopak).
Trooper. Isuzu Trooper.

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Post autor: mephi » pt gru 21, 2007 12:35 pm

welminski pisze:W 2004 (chyba) GV przeszły lifting. Między innymi konsola środkowa - najprościej rozpoznac po nawiewach - zamiast suwaków pokrętła sie pojawiły. Od tego roku też wszystkie sprzedawane w Polsce miały klime, ABS i wogóle fajne wypoasażone były. Jak było wcześniej to nie wiem.
Ogólnie lepiej wyposażone auta w suzuki polska pojawiły sie w momencie naszego wstąpienia do Unii.
jak kupowałem w 2004 to wszystkie miały w standardzie klimę, radio CD, ogrzewane fotele, el szyby i lusterka, ABS, reduktor
Miłe, bardzo miłe :)21 ponieważ w tym czym jeździ teraz ma klimę, komputer, ABS i takie tam...
welminski pisze:
Co do diesli to powtórze co powiedzieli mi w salonie jak kupowałem "daj se pan spokój". Zresztą ten temat już przy GV był poruszany.
Ciekawe dlaczego :o Spróbuje przeszukac forum pod tym kątem...
welminski pisze: Co do żon i takich spraw, to co kto lubi. Ale auto na pewno nie ma żadnych cudów wspomagających ruszanie itp, ma tylko ABS, napęd na tył umila zabawy na mokrym i sliskim, a zawieszenie sprawia że koleiny zaczyna się postrzegać jako całkiem nowe przeżycie. Ale siedzi się wysoko, wszystko widać i np moja bardzo lubi jeździć GV. No i z parkowaniem w mieście problemów nie ma. Terenówka czy SUV ale na wysoki krawężnik wjedzie i zderzaka na nim nie zostawi.
Wadą na pewno jest w zasadzie brak bagażnika. W wersji 3d wogóle go nie ma (jest jakiś kawałek przestrzeni między klapą tylną a fotelami, w sam raz na sześciopak).
Raczej myślę o 5d, jak nie o XL7... Ale XL7 to już mały autobus :)21
A bagażnik.. teraz żona jeździ Fabią... wiec tam jest 250L :)
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
welminski
 
 
Posty: 249
Rejestracja: pn sie 16, 2004 10:53 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: welminski » pt gru 21, 2007 12:45 pm

no, XL-7 to juz kawał auta, a do 5d tez napewno coś się zmieści. Akurat sam się przesiadłem z Fabii do GV, więc mam porównanie. Na asfalcie mniej boli tyłek i plecy w wytworze czeskiej techniki. I ma całkiem spory bagażnik fabia (w porównaniu). W XL-7 przynajmniej butla z gazem na 100% się zmieści.
Co do różnic technicznych to nie wiem, ale na forum już było pare tematów, np przekladanie osłon dyfrów z XL do GV bo mocniejsze itp itd.

Komputera nie ma ale jest elektroniczny zegarek. Z termometrem! Czyli prawie to samo. Ale spalania itp jak we fabii nie podaje.

W zimie średnie spalanie 1,6 benzyny 3d to jakieś 10,5-11,5 litra.

Chyba kwestia zawodności diesli jest na rzeczy i ich nieprzystosowania do terenu. Są żywcem z osobówek wyjęte. Ale dokładne techniczne rozważania na pewno znajdziesz na forum. Skoro nawet w salonie woleli mi sprzedać tańsze auto to może jednak warto zaufać ich opinii.
Trooper. Isuzu Trooper.

Awatar użytkownika
woolfgard
Posty: 353
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 1:41 pm
Lokalizacja: Nieporęt k/W-wy
Kontaktowanie:

Post autor: woolfgard » pt gru 21, 2007 2:49 pm

Mephi na Kuklówkę podjadę dopiero na wiosnę... teraz przerabiam autko i jeżdżę tylko na czarnym. 8) ... Taka świąteczna lanserka :D
deadspace.bandcamp.com

Awatar użytkownika
przem68
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 10:47 pm
Lokalizacja: Szczecin - miasto Bosmana

Post autor: przem68 » pt gru 21, 2007 8:12 pm

Rzadko się wypowiadam ale teraz nie wytrzymałem.

Po pierwsze: nie wszyscy na tym forum jeżdżą GV benzyniakami !
Ja własnie mam 2.0 TDI. Nie wiem co tam ludzie gadają ale mi się tym autkiem jeździ bardzo dobrze. Nie mam zapędów wyścigowca i do moich potrzeb osiągi GV 2.0 TD w zupełności wystarczają. Na dalekie podróże, fakt, nie bardzo się nadaje bo jazda z prędkością 110 km/h na autostradzie jest dosyć męcząca. Przy większych prędkościac robi się dodatkowo nieekonomiczna i głośna. Można jechać nawet z prędkością 135 km/h ale to już dla tego auta ciężka sprawa.

Po drugie:Moja żonka uwielbia jeździć naszą Grandzią i powiedziała nawet żebym nie ważył się jej sprzedawać.! :lol:

Największym atutem tego autka jest jego spalanie ON. Przy spokojnej jeździe po mieście i okolicznych drogach (do 90 km/h) autko pali ok 8- 8.5 l/100 przy oponkach nieco większych niż fabryczne (discoverer 225/75/16). Mam zrobionego lekkiego lifta i w terenie też jest superhipcio.
A GV bliżej do prawdziwej terenówki niż innym suv-om
gg 2423283... vitka grandzia 2.0 TD, lekko zmotana bulwa ;-) ... sami 413 = pogromca bezdroży :-D

seku35
 
 
Posty: 122
Rejestracja: wt lis 06, 2007 10:16 pm
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: seku35 » sob gru 22, 2007 12:47 am

Witam.Ja mam rocznik 2005 sprowadzoną z Belgii.Pali żeczywiście 8,5l ale na letnich iszosowych oponach.Żona ma swoje autko ale czasami wsiada w moją suze ale mówi że prowadzenie wymaga więcej skupienia.Ja sobie chwalę to autko gdyż jestem wędkarzem i wieżdŻam w miejsca gdzie czasami i AT-ki nie dają rady.Jeżeli miało by być tylko dla kobiety to jednak nie polecam,lepiej Rav4.
GV 2.0HDI.5d+A/T235/70R16GY Wrangler. Zawiecha OME
Jazda w terenie ma podstawową zaletę-brak korków!

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Post autor: mephi » ndz gru 23, 2007 4:59 pm

welminski pisze:
Chyba kwestia zawodności diesli jest na rzeczy i ich nieprzystosowania do terenu. Są żywcem z osobówek wyjęte. Ale dokładne techniczne rozważania na pewno znajdziesz na forum.
Na forum wiele nie znalazłem :( może podległo już polityce retencji ;)
Ale pierwsze stwierdzenie może być właściwe... pewnie stąd te
nipochlebne opinie...
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Maq » ndz gru 23, 2007 6:15 pm

Ja tylko delikatnie kolegów sprostuję: lifting GV był w 2003 roku co poszerza zakres poszukiwań.
LR2 - jej
LR3 - jego

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość