Lockright jak długo żyje?

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pt lut 08, 2008 1:24 pm

mendelmax pisze:LSD nigdy nie robi tak jak trzeba, i o ile nie jest torsenem to zawsze się zużywa ;) Lepiej kupić ARB, zwłaszcza że w USA do łyknięcia teraz za smieszne pieniądze (kurs)
Adam.Ż pisze:musi być jakaś większa różnica prędkości obrotowej kół żeby zadziałało.
Niby czemu? :o Rzekłbym wręcz odwrotnie- klasyczne LSD działa lepiej gdy koła się jeszcze nie ślizgają. Potem już tylko gorzej.
tak słyszałem od człowieka który się podobno na tym znał... mówi że do RMPST może być, ale do takiego terenu nie bardzo...
Dlatego z przodu mam 100%
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt lut 08, 2008 2:42 pm

Pomijając teorię, to testowałem swoje LSD osobiście na rolkach, w różnych konfiguracjach (mocny bucior od razu, lekki but itd), i zdecydowanie pokrywa się to z teorią- auto zbiera się najlepiej do momentu jak jedno koło nie zabuksuje, wówczas momentalnie czuć jak zsuwa się w dół.

Inna sprawa, że jakkolwiek bym nie próbował, to i tak na tych rolkach nie chciał ruszyć więcej niż o pare cm (acz nie próbowałem zabaw hamulcami). Musiałem zapiąć lockera i wtedy dopiero pojechał bez protestów ;)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości