
Amortyzatory do 413 po podniesieniu
Moderator: Albert_N
- Rzeźnik z Jakubowa
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: czw kwie 13, 2006 12:57 pm
- Lokalizacja: Puszcz z Dziada Pradziada
- Kontaktowanie:
- Rzeźnik z Jakubowa
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: czw kwie 13, 2006 12:57 pm
- Lokalizacja: Puszcz z Dziada Pradziada
- Kontaktowanie:
Nastepnym razem zamontuje jednak jakiś zestaw, pewnie OME, bo ta cała reszta to rzeźbienie w gównieRzeźnik z Jakubowa pisze:Ja zamontowałem
Przód polonez truck gazowe(tył z dorobioną szpilką 75 zł sztuka)
Tył polonez truck gazowe bez przeróbek, pasują idealnie 5 cm dłuższe od orginalnych.

Vitara Long i Mercedes Wolf GD240 
KLR 600 1985 (nowy)

KLR 600 1985 (nowy)

Tak do podniesionego Samuraj '90Ernest_SJ pisze:Patrząc na avatar Killera17 to raczej ma wyżej niż seria...maristez pisze:do podniesionego?
Ale też dołączam się do pytania
Długie wieszaki i nowe piórka główne (tył pióra długie wzmacniane)
+ po jednym wspomagającym na
każdy resor to dało ok 9-10cm wyżej...
I to nie wtym SJ co avatar, tylko w innym
w tym są:
przód SJ <> przód żuk
tył SJ <> tył żuk
Ale bywa że brakuje amorów...
Amor ŻUK, amor ŻUK-LUBLIN, amor LUBLIN to co innego (inne długości)
GAZ69>UAZ469>SJ413>PATHFINDER>Grand Cherokee 5.2 v8 ZJ
Czy do przodu do sj410 po wymianie pióra głównego na +2 to właśnie te amory zamawiaćtatran pisze:kolego konkretnie:
Samurai tył --- amor polonez truck tył (monroe olej/gaz)
Samurai przód --- amor opel kadet "łezka" tył (olej/gaz)
P.S.
Może moderatorzy przykleiliby na stałe FAQ w dziale Suzuki,
i tam pisalibyśmy sprawdzone części do zmoty itd. (tylko najlepiej podzielić FAQ na dane modele , aby bałaganu znów nie zrobić)

http://www.allegro.pl/item338070574_amo ... t_tyl.html
czy taki
http://www.allegro.pl/item338825290_amo ... edaz_.html
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"
Ja wstawiłem od poloneza na przód od kadeta po przymiarkach okazało sie ze są za krótkie.st.Medard pisze:Czy do przodu do sj410 po wymianie pióra głównego na +2 to właśnie te amory zamawiaćtatran pisze:kolego konkretnie:
Samurai tył --- amor polonez truck tył (monroe olej/gaz)
Samurai przód --- amor opel kadet "łezka" tył (olej/gaz)
P.S.
Może moderatorzy przykleiliby na stałe FAQ w dziale Suzuki,
i tam pisalibyśmy sprawdzone części do zmoty itd. (tylko najlepiej podzielić FAQ na dane modele , aby bałaganu znów nie zrobić)![]()
http://www.allegro.pl/item338070574_amo ... t_tyl.html
czy taki
http://www.allegro.pl/item338825290_amo ... edaz_.html
Zielony Hijszpan TEAM SŁAWNO 4X4
A dla potomnych to do tyłu takie przy resorach +2 ?
http://www.allegro.pl/item339228791_amo ... 6_1_7.html
http://www.allegro.pl/item339228791_amo ... 6_1_7.html
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"
http://www.allegro.pl/item342837706_mer ... r_egt.html
Wymiary złożonego 360mm a rozłożonego 565mm ale to tylko z oryginalnym mocowaniem na tył a co z przodem. Motać mocowanie czy są inne?
Wymiary złożonego 360mm a rozłożonego 565mm ale to tylko z oryginalnym mocowaniem na tył a co z przodem. Motać mocowanie czy są inne?
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"
maristez pisze:polonez truck co auta +2 cale są za krótkie, powiedzmy na styk czyli za krótkie. predzej czy póżniej wyrwie sie. mi po roku jazdy. polecam MB kaczka. niwa kolega mówił ze wymiarowo sa jak polonez.
Do auta +2" czy resor dłuższy o 2cm (np Mazura)? Bo to różnica.
Pozdrawiam
Ernest
SJ413 wysoka blaszanka, mazur +2cm reszta seria, w stanie rozkładu reanimowana....
No i słowo ciałem się stało.
Przód pióro główne +2 następne to co było, potem pióro na całą długość z pióra głównego potem trochę krótrze nowe i ostatnie tak jak było. Czyli pięć piór samochód jest na krótrzych wieszakach niż był wcześniej, czyli rozstaw ok 7 cm między śrubami i musiałem zamotać dłuższe amory wybrałem od zwykłego poldak tylne są trochę długie ale założe z powrotem wieszaki 12 cm będzie super. Na tyle po ostatnim wyklepaniu dużo nie osiadło i po założeniu wieszaków z przodu czyli 12 cm musiałem też wymienić amortyzatory i wybrałem tył od polopneza trucka i wszystko jest bez jakichkolwiek przeróbek za każdy amorek zapłaciłem 56 zł szt co daje (sami sobie obliczcie). Co do przedniego patentu z resorami to pracują bardzo miękko więc polecam wymiane pióra głównego ale przy wypracowanym starym komplecie dołóżcie jeszcze jedno tzn 3 pióro tak jak na zestawach wzmocnionych np na obrazkach na allegro. Teraz wiem też co to jest wykrzyż, jak mi się zrobi dobra fota w terenie to się pochwalę.
Przód pióro główne +2 następne to co było, potem pióro na całą długość z pióra głównego potem trochę krótrze nowe i ostatnie tak jak było. Czyli pięć piór samochód jest na krótrzych wieszakach niż był wcześniej, czyli rozstaw ok 7 cm między śrubami i musiałem zamotać dłuższe amory wybrałem od zwykłego poldak tylne są trochę długie ale założe z powrotem wieszaki 12 cm będzie super. Na tyle po ostatnim wyklepaniu dużo nie osiadło i po założeniu wieszaków z przodu czyli 12 cm musiałem też wymienić amortyzatory i wybrałem tył od polopneza trucka i wszystko jest bez jakichkolwiek przeróbek za każdy amorek zapłaciłem 56 zł szt co daje (sami sobie obliczcie). Co do przedniego patentu z resorami to pracują bardzo miękko więc polecam wymiane pióra głównego ale przy wypracowanym starym komplecie dołóżcie jeszcze jedno tzn 3 pióro tak jak na zestawach wzmocnionych np na obrazkach na allegro. Teraz wiem też co to jest wykrzyż, jak mi się zrobi dobra fota w terenie to się pochwalę.

Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"
http://www.allegro.pl/item361565770_now ... k_sbr.html
jest na górze aukcji
jest na górze aukcji
samurai `91 1.3 30"MT do błocenia
mitsu l200 do podróżowania
mitsu l200 do podróżowania
Oglądałem przed zakupem kompletu o którym pisałem we wcześniejszym poście te z niwy i poldka. Mierzyłem oba i ten sam rozmiar 310 i 485 ale wybrałem z poldka bo są masywniejsze i rura o większej średnicy i wogóle chodziły jakoś ciężej. Wyglądały na znacznie solidniejszeadam992 pisze:Witam
mógłby ktoś zmierzyć długość amortyzatorów od Łady niwy (tył) na pełnym rozciągnięciu
za pomoc z góry
dziękuje
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"
- miki.skr
- jestem tu nowy...
- Posty: 73
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 10:03 am
- Lokalizacja: Skrwilno-Pruszków
miki.skr pisze:maristez pisze:do podniesionego?Killer17 pisze:Samurai tył <> amor lublin-żuk tył 75zł
Samurai przód <> amor opel kadet tył 67zł
Pasuje idalnie...
Wiec i ja się podchaczam ile to dłuzsze od fabryki?
Nikt jakoś nie chciał powiedzieć ile to dłuższe od fabryki to Wam powiem, że włozyłem amorki od vauxhalla i sa o 20 cm dłuzsze od oryginału!!!!!!!!!!

Boże spraw także żeby błota nigdy nie zabrakło...=)
Ja mam Trial Mastera bajka cud miód i malinaRzeźnik z Jakubowa pisze:Nastepnym razem zamontuje jednak jakiś zestaw, pewnie OME, bo ta cała reszta to rzeźbienie w gównieRzeźnik z Jakubowa pisze:Ja zamontowałem
Przód polonez truck gazowe(tył z dorobioną szpilką 75 zł sztuka)
Tył polonez truck gazowe bez przeróbek, pasują idealnie 5 cm dłuższe od orginalnych.

I popieram to że jest to rzeźbienie w gównie

Weźcie pod uwagę nie tylko długość amorka i mocowanie ale i przeznaczenie i charakterystykę pracy...
potwierdzamIgi.Jeep pisze: Ja mam Trial Mastera bajka cud miód i malina
I popieram to że jest to rzeźbienie w gównie
Weźcie pod uwagę nie tylko długość amorka i mocowanie ale i przeznaczenie i charakterystykę pracy...

już 3 komplety amorków przez rok zmieniałem. opel, polonez, audi - wszystko siada momentalnie.
tanie, ale przeznaczone na auta osobowe.
natępnym kompletem będzie OME

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość