Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
okino

- Posty: 576
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:11 pm
- Lokalizacja: gdzieś koło Żywca
Post
autor: okino » czw mar 27, 2008 9:18 pm
st.Medard" napisał: ........ przesuwka pogodowa........
Witam! Czy mogę delikatnie zapytać co to takiego i do czego służy

Ostatnio zmieniony czw mar 27, 2008 9:30 pm przez
okino, łącznie zmieniany 1 raz.
Samurai 89 1.3 nie motany Sahara 205/70/15
-
Danio BB

- Posty: 367
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 12:02 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: Danio BB » czw mar 27, 2008 9:29 pm
* przesuwka pogodowa- przełacznik zasysania powietrza do filtra-zimne/ ciepłe(z kolektora)
W zasadzie termin "przesuwka" dotyczy tylko sj410.

-
okino

- Posty: 576
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:11 pm
- Lokalizacja: gdzieś koło Żywca
Post
autor: okino » czw mar 27, 2008 9:32 pm
Dzięki za odpowiedź. Czy to znaczy że w SJ413 tego nie ma

Samurai 89 1.3 nie motany Sahara 205/70/15
-
Danio BB

- Posty: 367
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 12:02 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: Danio BB » czw mar 27, 2008 9:40 pm
Przy silnikach 1,3 na dolocie powietrza, przed filtrem jest "zawór" klapowy przełączany ręcznie lub pneumatycznie (podciśnieniowo).
Zdarzają sie wersje bez tego wynalazku...(na tropiki?

)
-
Grzegorz K.

- Posty: 387
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 5:40 pm
- Lokalizacja: Słupsk
Post
autor: Grzegorz K. » czw mar 27, 2008 9:47 pm
Z tego co widzialem bez tego tez da sie smigać
Suzuki Samurai '88.

-
Danio BB

- Posty: 367
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 12:02 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: Danio BB » czw mar 27, 2008 10:05 pm
Pewnie że się da i to bezproblemowo.
Jeden raz żałowałem że w miejscu rury ciepłego powietrza miałem snorkel...w sylwestra 1999......jechaliśmy sobie w Góry Sowie, temperatura ok -15 stopni , wiatr , zaspy i dodatkowe atrakcje w postaci przymusowych postojów celem rozmrożenia gaźnika, który zamieniał się w bryłę lodu co 30-40 km.

-
KarolZG
-

- Posty: 1081
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: KarolZG » pt mar 28, 2008 9:52 pm
... no to teraz dałeś Panie kolego mi do myślenia , wywalilem własnie tą blachę co osłania kolektor wydechowy,a szkoda bo w razie "W" możnaby tam awaryjnie jakąż szlaufrurą polączyć wlot powietrza do filtra ,a odczepić wyprowadzenie do snorkela i nie byłoby przymarzania w czasie mrozów .
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
-
harakiri
-

- Posty: 1013
- Rejestracja: pt wrz 03, 2004 11:42 pm
- Lokalizacja: Radom
Post
autor: harakiri » sob mar 29, 2008 10:06 pm
Rura PCV jest nieestetyczna. Tuz przed sprzedaza SJ przymierzalem sie do snorkela z rury fi 50 z kwasowki. Robione sa z niej porecze i balustrady. Sprzedaz na metry. Do tego sa rozne kolanka. Przy okazji warto wymienic obudowe filtra powietrza modo Biga czyli "lublin"
-
KKLord
- jestem tu nowy...

- Posty: 29
- Rejestracja: ndz mar 16, 2008 1:18 pm
Post
autor: KKLord » pn mar 31, 2008 1:01 pm
a jaki jest koszt wykonanie takiego snorkela z kwasówki?
-
jpi
-

- Posty: 5019
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jpi » pn mar 31, 2008 5:25 pm
KKLord pisze:a jaki jest koszt wykonanie takiego snorkela z kwasówki?
pi razy drzwi 13 pln za kg KO
przeliczasz mase tu
www.metale.pl
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
-
harakiri
-

- Posty: 1013
- Rejestracja: pt wrz 03, 2004 11:42 pm
- Lokalizacja: Radom
Post
autor: harakiri » pn mar 31, 2008 8:58 pm
KKLord pisze:a jaki jest koszt wykonanie takiego snorkela z kwasówki?
grosze
-
st.Medard

- Posty: 705
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 4:24 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: st.Medard » pn mar 31, 2008 9:22 pm
Zrobiłem kiedyś z KO snorkel do pajero 3,2 did i wyszedł po wypolerowaniu cudnie, kiedyś znajdę foty to się pochwal. I faktycznie sam materiał to grosze. 1 m rury i 3 kolanka w wypadku pajero. Tylko że trzeba było po kolei pospawać, kolana hamburskie ciąć pod odpowiednim kontem i spawać ( tigiem w osłonie argonu ) ale jak się ma spawacza na stendbaju (z angieklskiego) to można się bawić, trudniej dać do pospawania bo było trochę zabawy i trzeba mieć wyobraźnię przestrzenną. W sj 410 mogę przestrzennie zwymiarować kibelrurę i jako wzór może posłużyć do zrobienia z KO.
Ale jak wytrzeźwieje.
-
st.Medard

- Posty: 705
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 4:24 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: st.Medard » pn mar 31, 2008 9:32 pm
KarolSawiak pisze:... no to teraz dałeś Panie kolego mi do myślenia , wywalilem własnie tą blachę co osłania kolektor wydechowy,a szkoda bo w razie "W" możnaby tam awaryjnie jakąż szlaufrurą polączyć wlot powietrza do filtra ,a odczepić wyprowadzenie do snorkela i nie byłoby przymarzania w czasie mrozów .
Karol klimat się ociepla a gdzie Góry Sowie a gdzie Zielona Góra, u Was na zachodzie jest cieplej nawet niż w Gdańsku a u nas masy wody Bałtyku warunkują stałą temperaturę i -15 było tylko w 2006 a wcześniej w 81 roku było mniej.

Odpuść sobie. Chyba że musisz mieć wszystko?
-
KarolZG
-

- Posty: 1081
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: KarolZG » pn mar 31, 2008 10:45 pm
Medard, wszystkiego mieć nie muszę , ale sporo jeżdżę poza Zielona Górę w której nudzi mi się .W sowich bywam często ,ale tam akurat nie ma extremu mrozu

, lubię Kotlinę Kłodzką , zimą pociskalem w Bieszczady na Biesowisko Samuraiem ,ale mrozów sporych nie było .Lubie być jednak przygotowany na extrem .
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
-
st.Medard

- Posty: 705
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 4:24 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: st.Medard » pn mar 31, 2008 10:59 pm
KarolSawiak pisze: sporo jeżdżę poza Zielona Górę w której nudzi mi się .
Karol zapraszam do 3miasta tu się nie można nudzić.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości