Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
hadek

- Posty: 1582
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
- Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie
Post
autor: hadek » sob kwie 26, 2008 9:56 am
Nie kazde.
Suzuki z układem EPI nie posiada takowego.
Nie doczytałem, napisałes silnik 1,6 16v z GV.
Nie grzebałem w GV więc nie wiem.
Jesli chodzi o silnik 16v z vitary, to kazdy posiada czujnik predkości w liczniku.
Najprościej byłoby przeszczepić wszystko, niestety estetyka takiego rozwiązania pozostawia wiele do życzenia.
Ew mozesz spróbowac wykorzystac imp np z metromierza i spróbowac podac sygnał na przewód który odbiera takowy z czujnika.
Lepiej pózno niz wcale
-
misio

- Posty: 690
- Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Słupsk
Post
autor: misio » czw maja 01, 2008 8:17 pm
no dobra, mam już silnik z vitary, wersja 1.6 8v, na oryginalnym gaźniku vitary... teraz pytanie:
ma to mechaniczną pompę paliwa czy od razu kupować elektryka pod gaźnik?
Suzuki sj413 `85 nie motane

-
Qbartx

- Posty: 1672
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
- Lokalizacja: Konstancin
Post
autor: Qbartx » czw maja 01, 2008 8:20 pm
Proponuje obajrzec sobie nowy nabytek i zobaczyc czy ma mechaniczna pompe

A po kiego grzyba elektryk do gaznika?

Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
-
misio

- Posty: 690
- Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Słupsk
Post
autor: misio » czw maja 01, 2008 8:24 pm
yyy... nowy nabytek zakopany na pace samochodu 20 km ode mnie, a powoli już kompletuje części do przekładki...
elektryk to taki skrót myślowy od elektrycznej niskocieśnieniowej pompy paliwa

Suzuki sj413 `85 nie motane

-
Qbartx

- Posty: 1672
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
- Lokalizacja: Konstancin
Post
autor: Qbartx » czw maja 01, 2008 8:28 pm
Dzieki za wytlumaczenie, nie domyslilbym sie

Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
-
RadziO413
-

- Posty: 282
- Rejestracja: czw mar 20, 2008 9:55 pm
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: RadziO413 » czw maja 01, 2008 10:50 pm
a ja w poniedziałek jade po 1.6 ósemke,tyle że na wtrycholu

-
Qbartx

- Posty: 1672
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
- Lokalizacja: Konstancin
Post
autor: Qbartx » czw maja 01, 2008 10:53 pm
Cieszymy sie Twoim szczesciem

Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
-
misio

- Posty: 690
- Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Słupsk
Post
autor: misio » pn maja 05, 2008 9:37 pm
no to podam info dla potomnych, że 1.6 od vitary na gaźniku ma mechaniczną pompę paliwa na bloku

Suzuki sj413 `85 nie motane

-
psvadek

- Posty: 328
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 12:37 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: psvadek » śr maja 07, 2008 8:45 pm
a ja mam pytanko ... czy instalacja z samuraika na wtrysku podchodzi do wtrysku od 1,6 8v ? bo mam silnik, wiązke i kompa od 1,6 i zastanawiam sie czy nie wystarczy zastąpić tylko kompa i przepiąc tylko wtyczki do 1,6.. ?
-
RadziO413
-

- Posty: 282
- Rejestracja: czw mar 20, 2008 9:55 pm
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: RadziO413 » pn maja 19, 2008 10:32 pm
Pytanie

a jak jest z Gti-kiem w montażu? pasi pod skrzynke

-
paweleG
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: pt maja 16, 2008 12:58 pm
- Lokalizacja: kluczbork
Post
autor: paweleG » wt maja 20, 2008 9:45 am
RadziO413 pisze:Pytanie

a jak jest z Gti-kiem w montażu? pasi pod skrzynke

dolacze sie pod to pytanie.
pissing in the river
-
myros
- jestem tu nowy...

- Posty: 68
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 7:37 pm
- Lokalizacja: Podhale
Post
autor: myros » wt maja 20, 2008 9:33 pm
silnik GTI. koło zamachowe, sprzęgło i skrzynia bez przeróbek - samurai
samurai '88 4.16 GTI.
LR disko 200
-
misio

- Posty: 690
- Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Słupsk
Post
autor: misio » pn cze 09, 2008 8:45 pm
mam pytanie, kupiłem flansze pod skrzynie samuraia do 1.6. Czy któreś otwory muszą byś nagwintowane? mogą być zwykłe śruby czy muszą być płaskie, tak jak u calmini?
Suzuki sj413 `85 nie motane

-
psvadek

- Posty: 328
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 12:37 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: psvadek » czw cze 19, 2008 7:11 pm
jestem właśnie po przekładce ... wszystko pracuje teraz bede podpinał kontrolki pod zestaw samuraia - powiedzcie mi z jakiego układu jest realizowany obrotomierz w instalacji vitary 8v bo nie moge do tego dojść
-
hadek

- Posty: 1582
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
- Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie
Post
autor: hadek » czw cze 19, 2008 7:38 pm
Z aparatu zapłonowego
Czy wrzuciłes całą inst z vitki??
Lepiej pózno niz wcale
-
psvadek

- Posty: 328
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 12:37 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: psvadek » pt cze 20, 2008 12:25 am
z aparatu - może styk nr 2 ? bo ten został mi wolny i do końca nie wiem do czego on jest a z niepodpiętym stykiem nr2 silnik gada
instalacja cała z vitki rok 99 cewka już w aparacie
-
hadek

- Posty: 1582
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
- Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie
Post
autor: hadek » pt cze 20, 2008 7:26 am
Który nie pamietam ale napewno z aparatu.
Skoro zapodałes całą wiązke to poprzepinaj piny z wtyczki witarowej w samuraiową.
To niezbyt skomplikowane.
POdobvnie mozesz zrobić z przełącznikami pod kierman.
Jesli Masz wtrysk EFI lub MPI, nie zapomnij o czujniku predkosci
Bez tego bedzie kulawo
Lepiej pózno niz wcale
-
psvadek

- Posty: 328
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 12:37 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: psvadek » pt cze 20, 2008 1:01 pm
czujniku prędkości powiadasz ... pytanie znów brzmi - gdzie on jest

-
hadek

- Posty: 1582
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
- Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie
Post
autor: hadek » pt cze 20, 2008 6:56 pm
psvadek pisze:czujniku prędkości powiadasz ... pytanie znów brzmi - gdzie on jest

Znajduje się menda w liczniku.
Bez tego ECM bedzie pracował w trybie awaryjnym i nie Uzyskasz 100% mocy
Jeśli Masz licznik samiego na wtrysku, to powinienes go odnalezc po scieżkach.
Z tego co pamietam jest oznaczony jako "RS"
Lepiej pózno niz wcale
-
psvadek

- Posty: 328
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 12:37 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: psvadek » pt cze 20, 2008 7:12 pm
o kurka - faktycznie coś takiego kojarzę .... asz to skubany ... ale chyba nie ma żadnego problemu bo kontrolka check engine zgasła ...
obrotomierz to faktycznie był to ten "nieznany" mi kabel w aparacie - drugi pin kolor brązowo-biały
-
hadek

- Posty: 1582
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
- Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie
Post
autor: hadek » pt cze 20, 2008 7:31 pm
A jeżdziłeś czy tylko odpaliłes??
Lepiej pózno niz wcale
-
psvadek

- Posty: 328
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 12:37 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: psvadek » pt cze 20, 2008 7:57 pm
odpaliłem - do jazdy to jeszcze mu troche brakuje
http://tiny.pl/kpcd
jutro podepne ten czujnik prędkości bo mam schemki - więc nie ma problemu
jeszcze jedno pytanko bo na wspomnianych schemkach nie ma immobilazra ... wie ktoś jak w prosty sposób się go pozbyć - chce uniknąć późniejszych problemów ...
-
hadek

- Posty: 1582
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
- Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie
Post
autor: hadek » pt cze 20, 2008 8:00 pm
A widzisz, jak tylko Byś ruszył to za chwilkę miałbys czek endzin
Co do immb, niestety nie miałem nigdy w łapach tak swieżej inst

Lepiej pózno niz wcale
-
psvadek

- Posty: 328
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 12:37 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: psvadek » pt cze 20, 2008 8:12 pm
podejrzewam że masz w samuraiu 1,6 skoro tak dużo wiesz na ten temat - rzuć jakieś gg na pw bo mam jeszcze pare pytań a nie chce tu chlewu robić
-
misio

- Posty: 690
- Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Słupsk
Post
autor: misio » sob cze 21, 2008 10:45 am
moje 1.6 już siedzi pod maską. Róznica w jeździe jest kosmiczna. Jestem bardzo zadowolony

Suzuki sj413 `85 nie motane

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości