problem z mostem
Moderator: Albert_N
Odświerze troche temat, bo mam pytanko. Czy można jakoś zlikwidować luz w przednim dyfrze w samuraiu? Ostatnio zauważyłem, że mam dość spory luz obrotowy i dodatkowo zaczyna wyciekać olej od strony wejścia wału. A i jeszcze jedno pytanko: ile może kosztować regeneracja wału i czy wogóle można coś takiego zrobić, bo mam luz na wielowypuście.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
nie ważne jak! ważne że w teren
Teoretycznie można.. wymieniając elementy.. czyli wymieniając dyfer.. czyli bez sensu.NumeR pisze:Czy można jakoś zlikwidować luz w przednim dyfrze w samuraiu? Ostatnio zauważyłem, że mam dość spory luz obrotowy i dodatkowo zaczyna wyciekać olej od strony wejścia wału.
Jak olej zaczyna wyciekać to wymień uszczelniacz.. Koszt ca 40 PLN i pół godziny spokojnej roboty (chyba, że nakrętka nie będzie chciała puścić

'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
Chwila...TomaszRT pisze:Teoretycznie można.. wymieniając elementy.. czyli wymieniając dyfer.. czyli bez sensu.NumeR pisze:Czy można jakoś zlikwidować luz w przednim dyfrze w samuraiu? Ostatnio zauważyłem, że mam dość spory luz obrotowy i dodatkowo zaczyna wyciekać olej od strony wejścia wału.
Jak olej zaczyna wyciekać to wymień uszczelniacz.. Koszt ca 40 PLN i pół godziny spokojnej roboty (chyba, że nakrętka nie będzie chciała puścić)
Ten luz można próbować skasować regulując oddalenie talerza od ataku (takie dwie tarcze z otworkami).
Jak zużyte są satelity/koła koronowe, to trzeba znaleźć kogoś kto wsadzał lockrighta i ma je zbędne na półce - albo samemu wsadzić blokadę

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Można.. Ale w dwudziestoletnim aucie, jeżdżonym w terenie operacja ma małe szanse osiągnięcia zadowalającego efektu.. Niemniej jednak można..Kostuch pisze:Ten luz można próbować skasować regulując oddalenie talerza od ataku (takie dwie tarcze z otworkami).
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
A jak kupisz następny dyfer z ogłoszenia, to myślisz że będzie to nówka sztuka zapakowana w papier z logo suzuki i pachnąca kwiatami kwitnącej wiśni?TomaszRT pisze:Można.. Ale w dwudziestoletnim aucie, jeżdżonym w terenie operacja ma małe szanse osiągnięcia zadowalającego efektu.. Niemniej jednak można..Kostuch pisze:Ten luz można próbować skasować regulując oddalenie talerza od ataku (takie dwie tarcze z otworkami).
Po to są te regulacje, żeby kasować luzy. A jak nie rokuje, to się niestety kupuje nowy atak/talerz + łożyska i wymienia.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Jakbym tak wszystko dawał komuś do zrobienia to do tej pory nic bym sam nie umiał. To że napisałem, że coś tam pokrece to było to w przenośni. Nie znaczy, że się wogóle na niczym nie znam, jestem takim mechanikiem-hobbystą, bo to lubie i często muszę sam sobie radzić. Po prostu jeszcze tego nie rozbierałem i nie wiem jak to dokładnie wyglada w środku w suzuki. Jak na razie dużo rzeczy zrobiłem sam w samim i na razie wszystko działa, choć inni mówili, że nie dam rady. Rozbiorę, zobaczę czy dam rade coś tam sam zrobić, a jak nie to złoże tak jak było i oddam do prawdziwego mechanika.
nie ważne jak! ważne że w teren
a ten luz obrotowy wyrazony w stopniach bądź procentach tegoż obrotu to ile Waśc posiada?
moze jednak wystarczy zmienic uszczelniacz bo na luz na przednim wale wpływają jeszcze przeguby, półosie itd..
co do wału... zdecydowanie lepiej kupic lepszy niz regenerowac, zarówno pod względem ekonomicznym i jakosciowym
moze jednak wystarczy zmienic uszczelniacz bo na luz na przednim wale wpływają jeszcze przeguby, półosie itd..
co do wału... zdecydowanie lepiej kupic lepszy niz regenerowac, zarówno pod względem ekonomicznym i jakosciowym
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość