Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » wt gru 09, 2008 12:05 pm
bocianlf pisze:(vitara) podczepie sei pod temat 4 dzien odpowietrzania hamulcy doprowadzil jedynie do stanu upojenia alkoholowego bylo wmiare dobrze pedal nie wpadal zalozylem tloczki od poloneza ;P nowki sztuki teraz tak pedal sie pompuje odpowietrzaja sie wmiare jednak po odpaleniu silnika pedal wpada silnik przygasa przy przyblokowaniu przewodu podcisnienia pedal jest sztywny czy cale serwo kwalifikuje sie juz do wymiany czy jakies zestawy naprawcze
w wraku starego samuraia znalalzem jeszcze nie zdemontowane serwo czy dzialalo by (ten sam rocznik 91)
Są zestawy naprawcze (np frenkit w JC).
A serwo samuraia może być aisin albo lucas - różnią się drobiazgami. Wymontuj i przymierz.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
bocianlf
-

- Posty: 236
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:19 pm
- Lokalizacja: Łask
Post
autor: bocianlf » wt gru 09, 2008 4:15 pm
mam asina w samuraiu ale to jest wina serwa ze jak dostaje podcisnienei to pedal idzie w dol


4X4
samurai->
samurai->
vitara->
samurai->
Terrano II
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » wt gru 09, 2008 4:21 pm
bocianlf pisze:mam asina w samuraiu ale to jest wina serwa ze jak dostaje podcisnienei to pedal idzie w dol

Wina serwa, że silnik przygasa - gdzieś ucieka podciśnienie.
Wina pompy hamulcowej, że pedał wpada (jeżeli dobrze odpowietrzone).
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
bocianlf
-

- Posty: 236
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:19 pm
- Lokalizacja: Łask
Post
autor: bocianlf » wt gru 09, 2008 4:44 pm
podziekowal kolego

wezme wyczaruje cos z tym serwem z samuria moze bedzie lezalo jak nie to tamto ponaprawiam

dziekuje

a jeszce pytanko w ukladzie paliwowym brakuje mi filtra weglowego czy ma duze znaczenie to przy pracy silnika:P

4X4
samurai->
samurai->
vitara->
samurai->
Terrano II
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » wt gru 09, 2008 5:03 pm
bocianlf pisze:podziekowal kolego

wezme wyczaruje cos z tym serwem z samuria moze bedzie lezalo jak nie to tamto ponaprawiam

dziekuje

a jeszce pytanko w ukladzie paliwowym brakuje mi filtra weglowego czy ma duze znaczenie to przy pracy silnika:P
Opary paliwa powinny być wysysane z niego i spalane przez silnik.
Jak cię wali ekologia, to nie miej tego filtra

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
bocianlf
-

- Posty: 236
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:19 pm
- Lokalizacja: Łask
Post
autor: bocianlf » wt gru 09, 2008 10:10 pm
mozna powiedziec ze ten filtr jest zakmonowany na przewodzie czujnika jakiesgos i wraca do baku bo podjezalen an szybko w innej witarze a ktos w moejje olalal to mam wszytkjo to czemu mam nie zamontowac tylko gdzi ema isc przewod z niego


4X4
samurai->
samurai->
vitara->
samurai->
Terrano II
-
Albert_N
-

- Posty: 4695
- Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Albert_N » wt gru 09, 2008 10:16 pm
co ?
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » wt gru 09, 2008 10:22 pm
własnie
jeszcze raz, tylko powoli i wyraznie
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
bocianlf
-

- Posty: 236
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:19 pm
- Lokalizacja: Łask
Post
autor: bocianlf » śr gru 10, 2008 9:32 am
dobra dzis to napisze bo wczoraj odpisywalem po powrocie z garazu

i to wyjasnia niezrozumialosc przekazu
mam jeden wezyk ktory powinien isc do tego filtra ale nie mam tego ktory odchodzi do niego orientowalem sie w innej vitarce ze idzie do baku(chyba)
i oto moje pytanie gdzie powinien isc drugi wezyk od filtra weglowego
ten jeden wychodzi z jakiegos czujnika i mam go luzno "wisi" a drugiego ... brak

4X4
samurai->
samurai->
vitara->
samurai->
Terrano II
-
Zonk
-

- Posty: 226
- Rejestracja: ndz sty 07, 2007 5:14 pm
- Lokalizacja: wrocław
Post
autor: Zonk » śr gru 10, 2008 9:58 am
W samuraju idzie do zbiorniczka zamontowanego z tyłu na wysokości wlewu paliwa, a z tego zbiorniczka do baku.
http://img399.imageshack.us/my.php?imag ... owygr8.jpg
Linia nr 1 do zbiorniczka nr 8 i do baku. Schemat jest z samuraja na gaźniku ale może masz tak samo.
Pozdrawiam
-
Chalski
-

- Posty: 276
- Rejestracja: wt lut 12, 2008 8:50 am
- Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Post
autor: Chalski » śr gru 10, 2008 10:51 am
W vitarze 16v jest bardzo podobnie - owy zbiorniczek jest na zbiorniku paliwa. a przed nim jest zaworek zwrotny.
Czy i jak toto ma działać

nie mam pojęcia.
Sidekick 5d 1,6 16v 4x4 (92)
Corolla AE92 4A-FE (Si) 1991r.
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » śr gru 10, 2008 12:00 pm
No przecież pisałem:
Tam się gromadzą opary paliwa z baku.
Jak silnik działa, to przez zaworek te opary są wysysane i spalane.
Filtr można wywalić i wypuszczać opary w powietrze (ale to nieładnie) a rurkę wysysacza zaślepić.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
Chalski
-

- Posty: 276
- Rejestracja: wt lut 12, 2008 8:50 am
- Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Post
autor: Chalski » śr gru 10, 2008 12:25 pm
Aaa haaa.
Ja myślałem że to jakoś odwrotnie - z silnika w strone baku (poza tym zdaje się w tą strone zamontowany jest zaworek zwrotny - no chiba że ja mam strasznie źle.)
Skoro opary mają iść do spalania to po jakiego grzyba filtr węglowy?
Sidekick 5d 1,6 16v 4x4 (92)
Corolla AE92 4A-FE (Si) 1991r.
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » śr gru 10, 2008 12:39 pm
Chalski pisze:...
Skoro opary mają iść do spalania to po jakiego grzyba filtr węglowy?
A gdzie te opary mają sie zbierać? Nawrzucać filtrów od wyjaranych papierosów do puszki? Wypchać trocinami albo sianem?
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
bocianlf
-

- Posty: 236
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:19 pm
- Lokalizacja: Łask
Post
autor: bocianlf » śr gru 10, 2008 12:57 pm
czyli nic trudnego z zamontowaniem dzieki panowie

4X4
samurai->
samurai->
vitara->
samurai->
Terrano II
-
diaqsuz
- jestem tu nowy...

- Posty: 54
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 9:21 am
- Lokalizacja: Sokołów Młp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: diaqsuz » czw gru 11, 2008 5:21 pm
Równiez podczepie sie pod temat hamulców, a mianowicie chcialem podbic badanie techniczne w samuraiu '89 i okazalo sie ze tylnich hamulców jest mniej niz w maluchu hamuje sam przód a tyl nic a nic, co moze byc tego przyczyna ?
Pompa do wymiany czy cos innego bo sam juz nie wiem.
Cylinderki sprawne, szczeki wymienione i uklad odpowietrzony

-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » czw gru 11, 2008 5:30 pm
ale bębny stare..
Pojeździj trochę, pohamuj ręcznym, niech się dotrą do bębna, powinno się poprawić, chyba że to wina pompy.
-
bocianlf
-

- Posty: 236
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:19 pm
- Lokalizacja: Łask
Post
autor: bocianlf » pt gru 12, 2008 12:58 am
BANKOWO SERWO zalozylem mniejsze od samuraia silnik nie reaguje na wciskanie pedalu i jednoczenie pedal nie wpada w podloge jutro faza testow na polnych drogach i nie tylko

dzieki pany


4X4
samurai->
samurai->
vitara->
samurai->
Terrano II
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » pt gru 12, 2008 11:30 am
diaqsuz pisze:Równiez podczepie sie pod temat hamulców, a mianowicie chcialem podbic badanie techniczne w samuraiu '89 i okazalo sie ze tylnich hamulców jest mniej niz w maluchu hamuje sam przód a tyl nic a nic, co moze byc tego przyczyna ?
Pompa do wymiany czy cos innego bo sam juz nie wiem.
Cylinderki sprawne, szczeki wymienione i uklad odpowietrzony

Na pierwszy ogień samoregulator.
Potem korektor siły hamowania.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
Albert_N
-

- Posty: 4695
- Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Albert_N » pt gru 12, 2008 11:42 am
a potem bebny, co moga miec za malo miecha.
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
-
diaqsuz
- jestem tu nowy...

- Posty: 54
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 9:21 am
- Lokalizacja: Sokołów Młp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: diaqsuz » czw gru 18, 2008 10:00 am
Dalej nic.. Suzuki wróciło od mechanika i mowi to samo, że wszystko jest w porządku, a może to być wina dużych kół, czy to możliwe ze przy 31 może źle hamować ?

-
piotrk_gd

- Posty: 323
- Rejestracja: wt sty 08, 2008 1:16 am
- Lokalizacja: Rumia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: piotrk_gd » czw gru 18, 2008 10:07 am
diaqsuz pisze:Dalej nic.. Suzuki wróciło od mechanika i mowi to samo, że wszystko jest w porządku, a może to być wina dużych kół, czy to możliwe ze przy 31 może źle hamować ?

U mnie po lifcie przestał również tył hamować. Nie wiem jak w Samuraju, ale Vitara ma takie cudo jak LSVP (korektor siły hamowania) - jak tył jest wyliftowany to trzeba wyregulować, bo inaczej odcina kompletnie tył.
Suzuki Vitara Cabrio '96 1.6 16V
-
diaqsuz
- jestem tu nowy...

- Posty: 54
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 9:21 am
- Lokalizacja: Sokołów Młp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: diaqsuz » czw gru 18, 2008 11:11 am
samurai chyba też to ma

a jak to to sie to reguluje
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » czw gru 18, 2008 11:39 am
diaqsuz pisze:samurai chyba też to ma

a jak to to sie to reguluje
To sie w samuraiu nie reguluje

.
Np w gelendzie były takie z dźwignią i się je regulowało .
W lj80 jest "grawitacyjny" z kulką i się sam reguluje

.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości