co zmienic w sj

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
artur krzysztof wnorowski
 
 
Posty: 901
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 11:17 pm
Lokalizacja: SASKERS LAND

Post autor: artur krzysztof wnorowski » sob lis 22, 2008 12:35 pm

Ja zmieniłem fotele na te od CRX i szmate na hard top i pilota z Ramzesa na kogokolwiek innego

vel satis
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: śr lis 12, 2008 10:03 pm

Post autor: vel satis » ndz lis 23, 2008 2:57 pm

witam dzieki za podpowiedzi moze nie pisalem co dokladnie chce zmienic to zaczne od nowa myslalem o zmianie opon moze jakas podpowiedz?no i o podniesieniu o pare centow nie wiem tez o co chodzi z tymi reduktorami bo slyszalem ze od 410 sa lepsze ale czekam dalej na podpowiedzi bo narazie jestem zielony w ty temacie a jesli chodzi o silnik to nic bym nie zmienial bo chodzi jak nowy
pozdrowienia i dziekuje za konkretne rady :)2

vel satis
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: śr lis 12, 2008 10:03 pm

Post autor: vel satis » ndz lis 23, 2008 2:59 pm

jeszcze jedno pytanko moze jakies namiary na warsztaty ktore zajmuja sie profesjonalnymi przerobkami

Awatar użytkownika
Grzanek
Posty: 332
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 8:02 pm
Lokalizacja: Darłowo/Poznań

Post autor: Grzanek » ndz lis 23, 2008 3:59 pm

w mojej 410 silnik litrowy. Opony jak w podpisie na odwróconych trójkątach i da się jeździć, choć czasami przydałoby się mieć mosty kilka cm wyżej, ale za to silnik się nie muli i nawet da się podjechać pod coś (chociaż wiadomo, że cudów nie ma się co spodziewać).

Widziałem też w 410 z 1,0 pod maską i oponami chyba 235/65 lub 75 r15 i na równym robiło, nie widziałem na podjazdach.
Sj410, trochę liftu itd.

Awatar użytkownika
tszewc
Posty: 495
Rejestracja: sob sie 06, 2005 3:04 pm
Lokalizacja: Zamość

Post autor: tszewc » ndz lis 23, 2008 10:15 pm

@vel satis - uzupełnij profil skąd jesteś.
Najprościej to spotkać się przy browarku i pogadać. W jeden wieczór dowiesz się więcej niż przez miesiąc na forum. A życie i tak to zweryfikuje...
Samurai2 - on gada!

Piotr Karcz
Posty: 1640
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am

Post autor: Piotr Karcz » pn lis 24, 2008 12:15 pm

vel satis pisze: zmiana opon
To zależy: auto tylko do zabawy w terenie, czy raczej do jazdy na codzień po czarnym?

Idealnie to 2 kpl. ( na asfalt szosówki lub AT, a w teren MT). Nalewki czy oryginały to juz kwestia kasy...
vel satis pisze:podniesieniu o pare centow
My to nazywamy liftem - przy dużych gumach konieczne...
vel satis pisze:o co chodzi z tymi reduktorami

Zakładając większe koła auto "słabnie" , łatwo sprzęgło spalić, itp.


tszewc pisze:Najprościej to spotkać się przy browarku i pogadać. W jeden wieczór dowiesz się więcej niż przez miesiąc na forum. A życie i tak to zweryfikuje...
Dobre podsumowanie tematu :wink:


Na forum znajdziesz informacje JAK motać auto... :)2

Ale CO robić, to już trzeba organoleptycznie w realu.

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pn lis 24, 2008 3:49 pm

vel satis pisze:(...) o co chodzi z tymi reduktorami bo slyszalem ze od 410 sa lepsze ale czekam dalej na podpowiedzi (...)
Jest lepszy , ale nie tyle zeby wrzucac w to tyle kasy ile sobie za taki reduktor wołają , a wołają tyle , że za nei wiele więcej robisz ze swojego reduktora na profi bebechach taki kilkukrotnie lepszy - czyli wolniejszy :)21 - reduktor.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

vel satis
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: śr lis 12, 2008 10:03 pm

Post autor: vel satis » pn lis 24, 2008 7:36 pm

witam jesli chodzi o browarka jestem za tylko ze potrzebowal bym jakies konkretne namiary ja jestem uchwytny w okolicach gliwic ,wroclawia,i zabkowic sl. tylko ze teraz bede najwczesniej kolo swiat uchwytny i nie wiem czy ktos znajczie w tej gonitwie czas ale jesli tak to zapraszam

Piotr Karcz
Posty: 1640
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am

Post autor: Piotr Karcz » pn lis 24, 2008 8:48 pm

Wracając do tematu:

co proponujemy w pakiecie startowym do auta w klasie turystyczno/wyczynowej :roll:

Awatar użytkownika
Bartex
 
 
Posty: 887
Rejestracja: czw sie 18, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: Bartex » pn lis 24, 2008 8:52 pm

Piotr Karcz pisze:Wracając do tematu:

co proponujemy w pakiecie startowym do auta w klasie turystyczno/wyczynowej :roll:
Ja bym zaczął od zgrzewki piwa na pake :)21
Bartek

Piotr Karcz
Posty: 1640
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am

Post autor: Piotr Karcz » pn lis 24, 2008 9:17 pm

Bartex pisze:Ja bym zaczął od ( skrzynki) piwa na pake :)21
I wyjazdu na zlot 4x4 w celach szkoleniowo/integracyjnych :wink:

vel satis
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: śr lis 12, 2008 10:03 pm

Post autor: vel satis » pn lis 24, 2008 9:57 pm

:D dzieki to moze jakies daty i miejsca gdzie te zjazdy w najbliszym czasie maja sie odbyc ??

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » wt lis 25, 2008 3:50 pm

vel satis pisze::D dzieki to moze jakies daty i miejsca gdzie te zjazdy w najbliszym czasie maja sie odbyc ??
W najbliżsyzm czasie to chyba nie bardzo , sezon raczej się skończył ;)
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
artur krzysztof wnorowski
 
 
Posty: 901
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 11:17 pm
Lokalizacja: SASKERS LAND

Post autor: artur krzysztof wnorowski » wt lis 25, 2008 5:07 pm

Andrzejki Gwiazdka Sylwester jeszcze coś będzie poszukaj w temacie terminy imprez lub w regionie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość