Nieseba4x4 pisze: Mówisz o rówku..........? Nie zgasła, ale o ile pamiętam, to jakiś gazik Cię wyciągał............![]()


Moderator: Albert_N
Nieseba4x4 pisze: Mówisz o rówku..........? Nie zgasła, ale o ile pamiętam, to jakiś gazik Cię wyciągał............![]()
do tej Vki szukaj aluminiowej skrzyni MT75.pawely60 pisze:A w vce niema problemu immulogicznego ,miska olejowa mija się cyrkowo,też plus,pozatym żadna rzędówka nie będzie chodzic jak vałkapilmar pisze:Na wiosnę mieliśmy podobny dylemat co włożyć do kolegi samuraja.
Padło na silnik ze skrzynią 2,0 8v z omegi A.
Drugi raz zrobilibyśmy to samo.
do silnika trzeba załozyć smok ,odmę i miskę od wectry - wtedy ładnie pasuje nad most.
auto ma tyle mocy, że na 33mt bfg na zapietym przodzie bez reduktora pali 4 gumy.
ale mosty już dogorywają, może w zimę włożymy od k260 i spręzyny jak czasu starczy.
W tym samym czasie wkładałem 2,9 forda do swojego uaza,
waga jego bez osprzętu jest większa niż opla ze skrzynią.
Ja bym ciężką v-kę odpuścił ze względu na wagę.
A mocy z 1,8bmw czy 2,0 naprawdę nie braknie.
2,0 omegi ma blisko 200nm momentu i 112km.
Swoim uazem 2,9 na dużej fedimie, na przyśpieszenie nie mam szans z tym samurajem kolegi.
przemyśl to dobrze.jak jęk rasowej
szmaty
no i mosty zostały dobite..pilmar pisze:Na wiosnę mieliśmy podobny dylemat co włożyć do kolegi samuraja.
Padło na silnik ze skrzynią 2,0 8v z omegi A.
Drugi raz zrobilibyśmy to samo.
do silnika trzeba załozyć smok ,odmę i miskę od wectry - wtedy ładnie pasuje nad most.
auto ma tyle mocy, że na 33mt bfg na zapietym przodzie bez reduktora pali 4 gumy.
ale mosty już dogorywają, może w zimę włożymy od k260 i spręzyny jak czasu starczy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość