1.9 TD VW w Zuki

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Faja
Posty: 366
Rejestracja: wt kwie 04, 2006 8:27 pm
Lokalizacja: Puławy

Re: 1.9 TD VW w Zuki

Post autor: Faja » sob sie 21, 2010 12:11 pm

To już lepiej wstawić 1.9tdi. Przy obecnych cenach tych silników to najlepsze rozwiązanie. Jestem właśnie po przeszczepie takiego silnika - nie do samuraja. Silnik wraz ze skrzynią kosztował 1000 ostateczny koszt przeszczepu to ok. 2000 przy własnej pracy. Seryjne 90 koni można łatwo zwiększyć, waga niewiele większa od 1.6td. I doskonała diagnostyka przy pomocy ogólnie dostępnych programów.
Różne diesle teraz vitara tdi.

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: 1.9 TD VW w Zuki

Post autor: N2O » sob sie 21, 2010 1:18 pm

Zapomniałeś o wadach, znaczy się elektronice która w przeprawówce jest raczej zbędna.
Do tego moment obrotowy TDI może być zabójczy dla podzespołów samurai'a.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Faja
Posty: 366
Rejestracja: wt kwie 04, 2006 8:27 pm
Lokalizacja: Puławy

Re: 1.9 TD VW w Zuki

Post autor: Faja » sob sie 21, 2010 6:17 pm

Komputer można zabezpieczyć przed wodą, a podzespoły które trzeba zostawić do poprawnej pracy sterownika są raczej wodoodporne. Nie ma tu nigdzie wysokiego napięcia jak w benzynie. Ostatecznie można zrezygnować z elektroniki i zmotać pompę sterowaną mechanicznie. A te niutonometry szczególnie na dole są chyba w terenie wskazane.
Różne diesle teraz vitara tdi.

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: 1.9 TD VW w Zuki

Post autor: N2O » sob sie 21, 2010 7:39 pm

Tu chodzi głównie o to, że zwykły diesel w przypadku awarii zasilania może chodzić całkiem bez prądu.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Faja
Posty: 366
Rejestracja: wt kwie 04, 2006 8:27 pm
Lokalizacja: Puławy

Re: 1.9 TD VW w Zuki

Post autor: Faja » sob sie 21, 2010 8:21 pm

M-tdi w zasadzie też...
Różne diesle teraz vitara tdi.

vetrieska
Posty: 306
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Stąporków
Kontaktowanie:

Re: 1.9 TD VW w Zuki

Post autor: vetrieska » sob sie 21, 2010 9:11 pm

N2O pisze: Do tego moment obrotowy TDI może być zabójczy dla podzespołów samurai'a.
:)21
Ale jak ma elektronike to mozna fajny lajtowy soft zapodac coby napedow nie niszczyl?
Mniej Nm zawsze mozna miec chyba z tego co wiem?
Wyrzucajac elektronike tez daloby sie, chociaz na pewno modyfikacje trudniejsze i bardziej "nieodwracalne" w porownaniu do zmiany softu.
SJ 413 '87 mota sie co nieco :D

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Re: 1.9 TD VW w Zuki

Post autor: Zun » sob sie 21, 2010 9:36 pm

vetrieska pisze:
N2O pisze: Do tego moment obrotowy TDI może być zabójczy dla podzespołów samurai'a.
:)21
Ale jak ma elektronike to mozna fajny lajtowy soft zapodac coby napedow nie niszczyl?
Mniej Nm zawsze mozna miec chyba z tego co wiem?
Wyrzucajac elektronike tez daloby sie, chociaz na pewno modyfikacje trudniejsze i bardziej "nieodwracalne" w porownaniu do zmiany softu.
To by mnie wlasnie glwonei interesowalo. Nawet powzmacniane podzespoly samuraia (m.in. polosie spidertrac HD) nie wytrzymuja przy zwyklym 1.6 td , a co dopiero przy 1.9 tdi. Roznica momentow na dole jak by nie bylo jest kolosalna.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość