wiercisz jedna dziure w plytce trzymajacej resory tam gdzie U-bolts sie przykreca i jedna w moscie ( tam gdzie siedza resory) czyli razem 4 dziury,
druga opcja wiercisz nowe dziury w resorach (jedni mowia ze moze to spowodowac ich pekniecie, drudzy ze nie).
3 opcja mozesz zrobic plytki przesuwajace resory, wtedy wiercisz tylko w plytce trzymajacej resory (ta ktora u-bolts sie przykreca) i robisz plytke z dziura i wystajaca sruba czy czyms takim, ktora wchodzi w originalna dziurke w moscie, a ty mocujesz resory w druga dziure w plytce ktora wykonales. nie wiem czy to wyjasnia sprawe
przesuwajac most do przodu pamietaj ze bedziesz mial przedni wal napedowy krotszy o tyle ile przesuniez most. z tego co slyszalem od ludzi i z mojego doswiadczenia przesuniecie do 25mm moze 30mm nie powoduje zadnych problemow z ukladem kierowniczym czy amortyzatorami. najpierw zmierz wszystko kilka razy

ja mam przesuniety przedni most o jakies 20-25mm, a tylni chyba o 17mm