MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: Adam.Ż » pn sty 10, 2011 6:57 pm

Rafo17 pisze:... jeśli duł się gdzieś zmieści to góra już napewno :)21
eee polemizowałbym :wink:

tam gdzie u mnie dół miał jeszcze luzu 20cm, góra sie spotkała z drzewem(i to 2 razy) :wink:
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Wilku
Posty: 639
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Pultusk
Kontaktowanie:

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: Wilku » pn sty 10, 2011 9:37 pm

Rafo17 pisze:Tak dodam i ja. Mam samca na mostach z uaza ...
Jeśli chodzi o pojazd z linku poniżej, to niewiele z "samca" zostało ;)
http://img187.imageshack.us/i/img1071b.jpg

Widziałem Samuraja z mostami K160 (grucha z prawej strony) i silnikiem Omegi. Monster obuty był chyba w 35"albo 37" koła MT, 10" felgi z dużym ujemnym ET. Miał trochę przedłużoną ramę z przodu, inne resory i parę innych dupereli. Podobno przy starcie palił 4 kapcie na asfalcie. Ale w teren nigdy z nami się nie wybrał. Mosty na oko 2x grubsze, masywniejsze i cięższe. Osobiście chyba bym się na takie nie zdecydował - raczej na wzmocnione połosie i przeguby (pochwe już wzmocniłem przy ostatniej wymianie). Ale jak ktoś lubi pomniki z prawie 40" kołami i rozstawem kół większym niż rozstaw osi, to czemu nie. Na pewno nie będzie to już Samurai.

Oryginalne mosty z Samuraja na prawdę znoszą wiele. Do 30" kół nic absolutnie nie powinno im się dziać nawet wtedy, kiedy przekraczamy granice zdrowego rozsądku. Dobrze znosi to jeszcze skrzynia, wały, reduktor. Do większych kół to chyba auto lepiej zmienić, a nie mosty i silnik. Na przykład na podwozie Patrola/Toyoty postawić budę Samuraja. Będzie szybciej i nie wykluczone, że taniej. Taki sprzęt ma szanse jeździć. Ale nikt nie powiedział, że Samurai na 30" kołach i ze swoim 1.3 na wtrysku nie da mu rady ;)

pzdr, W
Muscel '69 2,9 EFI; było Suzuki Samurai '90 1,3 GTi;
http://www.pultusk4x4.org

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40607
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: Mroczny » pn sty 10, 2011 9:40 pm

:)2 :)2 bardzo rozsądne podejście

Bury
Posty: 462
Rejestracja: sob sty 01, 2005 7:44 pm

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: Bury » pn sty 10, 2011 9:43 pm

Rafo17 pisze:Tak dodam i ja. Mam samca na mostach z uaza koła 35/12,5 diesla z golfa, skrzynia mietek, klatka, trapy i komplet waży 1310kg...
:o to nie jest klatka, to co tam masz na Samuraiu... jakieś rury są, ale to na pewno nie jest klatka :wink:

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: pilmar » pn sty 10, 2011 10:04 pm

gr9192 pisze:WITAM KOLEGÓW.ZWRACAM SIE Z PYTANIEM CZY ZAKŁADAŁ KTOŚ MOSTY Z PATROLA K-260 TD DO SAMURAJA.ZOSTAŁY MI MOSTY Z PATROLA I CHODZI MI PO GŁOWIE TAKI POMYSŁ,TO ZE SĄ SZERSZE MI NIE PRZESZKADZA.DZIEKI ZA ODPOWIEDZI.
K260 ma 4,63 w mostach - to dobrze.
samuraj silnik i skrzynia 2,0 omega, redukor z przystawką, wyciągarka + lina 11mm 70m, silverstony 35cali, pełna klatka z rury 45x2,5 mm ,solidny przedni zderzak, waga 1400 kg.
Auto daje radę, przełożenia są w porządku. O ukręcaniu się czegokolwiek nie ma mowy. Wg mnie dobra zmota, pod warunkiem że woźnica odnajduje się w tym maluchu. Dla mnie zaciasno.

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: Jogi4x4 » pn sty 10, 2011 10:36 pm

pilmar pisze:
gr9192 pisze:WITAM KOLEGÓW.ZWRACAM SIE Z PYTANIEM CZY ZAKŁADAŁ KTOŚ MOSTY Z PATROLA K-260 TD DO SAMURAJA.ZOSTAŁY MI MOSTY Z PATROLA I CHODZI MI PO GŁOWIE TAKI POMYSŁ,TO ZE SĄ SZERSZE MI NIE PRZESZKADZA.DZIEKI ZA ODPOWIEDZI.
K260 ma 4,63 w mostach - to dobrze.
Albo jak chcesz jeszcze to 260 z wolnossącym RD28 ma 5.14 w moście
Galloper LWB - turysta

Tabson
 
 
Posty: 139
Rejestracja: pt lut 12, 2010 12:29 pm

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: Tabson » wt sty 11, 2011 12:25 am

Witam! Wiem że to jest wątek o mostach od Patrola ale co myślicie o tzw. Afganach czyli mostach od Uaza na zwolnicach?

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: N2O » wt sty 11, 2011 12:30 am

Ciężkie, brak hamulcy i brak skrętu.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: Balu-Balu » wt sty 11, 2011 12:40 am

Jaki to dziś problem z hamulcami ?? ?? Krócej będzie je przerabiał niż montował te mosty :)21 :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: N2O » wt sty 11, 2011 1:28 am

Ja jestem zdania, że to co ruskie to tylko do ruskiego się nadaje.
Do japońskiego lepiej zakładać japońskie części.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Tabson
 
 
Posty: 139
Rejestracja: pt lut 12, 2010 12:29 pm

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: Tabson » wt sty 11, 2011 1:35 am

N2O pisze:Ja jestem zdania, że to co ruskie to tylko do ruskiego się nadaje.
Do japońskiego lepiej zakładać japońskie części.
:)21
Też w tym coś jest, tym bardziej jeżeli chodzi o precyzję wykonania części .

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: Jogi4x4 » wt sty 11, 2011 7:43 am

Tabson pisze:Też w tym coś jest, tym bardziej jeżeli chodzi o precyzję wykonania części .
Zawsze możesz do Afganów założyć kute półosie, wzmacniane przeguby...w Rosyji można zamówić...do tego przełożenie 5.52 :)21
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: Balu-Balu » wt sty 11, 2011 9:14 am

N2O pisze:Ja jestem zdania, że to co ruskie to tylko do ruskiego się nadaje.
Do japońskiego lepiej zakładać japońskie części.
:)21

Co racja to racja. :)21 :)21 Ryżu, pizzy, kebaba nie jadasz bo nie nasze i nam nie smakuje ?? ?? :)21 Do M.D. też pewnie nie wchodzisz ?? :)21 :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Rafo17
 
 
Posty: 261
Rejestracja: pn maja 08, 2006 1:18 pm
Lokalizacja: Lubnica PZL

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: Rafo17 » wt sty 11, 2011 9:26 am

Bury pisze:
Rafo17 pisze:Tak dodam i ja. Mam samca na mostach z uaza koła 35/12,5 diesla z golfa, skrzynia mietek, klatka, trapy i komplet waży 1310kg...
:o to nie jest klatka, to co tam masz na Samuraiu... jakieś rury są, ale to na pewno nie jest klatka :wink:
Może i nie ale dwa dachy i boka wytrzymała i się nic nie skrzywiła a widziałem jak gość miał super klatkę zastrzały itd. fajnie i w ogóle tylko rury łączone co mu się poskładały ta mi starczy na wyścigi to to nie jest :)21 I u aktualnie linka

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: Balu-Balu » wt sty 11, 2011 11:24 am

A czemu zmieniłeś silnik z omegi na golfa ??
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Rafo17
 
 
Posty: 261
Rejestracja: pn maja 08, 2006 1:18 pm
Lokalizacja: Lubnica PZL

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: Rafo17 » wt sty 11, 2011 12:08 pm

Szczelne sprzęgło w skrzyni i total wodo odporny i denerwował mnie gaz :)21 i leżał na podwórku to czemu nie. Jeszcze jedną kwestią było to że mietek ma krótką skrzynie a ja musiałem przesunąć reduktor aby przedni wał nie miał kilometra.

Awatar użytkownika
Stachu-80
Posty: 1779
Rejestracja: pn lut 19, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Sławno

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: Stachu-80 » czw sty 13, 2011 10:25 am

Rafo17 pisze:Szczelne sprzęgło w skrzyni i total wodo odporny i denerwował mnie gaz :)21 i leżał na podwórku to czemu nie. Jeszcze jedną kwestią było to że mietek ma krótką skrzynie a ja musiałem przesunąć reduktor aby przedni wał nie miał kilometra.

Faktycznie nieźle pocudowane masz to autko. Jednak jestem skłonny powiedzieć ze bardziej podobał mi się w czasach jak miałeś 2.0 od omegi teraz to taki pokraczek trochę.
Zielony Hijszpan TEAM SŁAWNO 4X4

K260 Inowrocław
Posty: 761
Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
Lokalizacja: Inowrocław
Kontaktowanie:

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: K260 Inowrocław » czw sty 13, 2011 10:43 am

Też przyznaje że bardziej mi sie widział w czasach kiedy chciales go opchnac za 10 kafelków :)21

Ale teraz bez wątpienia lepiej robi, a to ma jezdzic a nie wygladac, wiec szacun :)2
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka :)21 :)21

Awatar użytkownika
Rafo17
 
 
Posty: 261
Rejestracja: pn maja 08, 2006 1:18 pm
Lokalizacja: Lubnica PZL

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: Rafo17 » czw sty 13, 2011 1:26 pm

Ah wszystko ma swój urok :wink: nie zawsze widoczny na pierwszy rzut oka.

Awatar użytkownika
streamline
 
 
Posty: 130
Rejestracja: śr wrz 10, 2008 9:15 pm
Lokalizacja: Kraków, Przeworsk

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: streamline » pt sty 14, 2011 5:45 pm

Czytając tego posta dochodzę do wniosku że Balu by wszędzie mosty od UAZa montował :D :D
UAZ '80 > Samurai '95

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16851
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: Kabal » pt sty 14, 2011 6:01 pm

Balu-Balu pisze:
N2O pisze:Ja jestem zdania, że to co ruskie to tylko do ruskiego się nadaje.
Do japońskiego lepiej zakładać japońskie części.
:)21

Co racja to racja. :)21 :)21 Ryżu, pizzy, kebaba nie jadasz bo nie nasze i nam nie smakuje ?? ?? :)21 Do M.D. też pewnie nie wchodzisz ?? :)21 :)21
Zasadniczo to ja jadam wszystko, ale kebaba z chińszczyzną nie mieszam w jednym daniu :)21 sushi i bliny jakoś też mi razem średnio wchodzą.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
wukor
Posty: 301
Rejestracja: wt sty 13, 2009 11:18 am
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: wukor » pt sty 14, 2011 6:47 pm

Wizdiałem samca na afganach i bardzo dobrze sobie radził. Sam się zastanawiam :)
Nissan pickup, Suzuki Samurai
http://vimeo.com/31952112

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: Balu-Balu » pt sty 14, 2011 11:28 pm

streamline pisze:Czytając tego posta dochodzę do wniosku że Balu by wszędzie mosty od UAZa montował :D :D

Przeczytaj posta jeszcze raz, coś pokiełbasiłeś :)21 :)21

Kabal pisze:
Zasadniczo to ja jadam wszystko, ale kebaba z chińszczyzną nie mieszam w jednym daniu :)21 sushi i bliny jakoś też mi razem średnio wchodzą.
Ty również przeczytaj jeszcze raz. Nie odpowiedziałeś na moje pytanie. :)21 :)21
Kabal pisze:
sushi i bliny jakoś też mi razem średnio wchodzą.
Nie próbowałem ale gratuluję pomysłu i odwagi :)21 :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
cornholio78
Posty: 1882
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: cornholio78 » pt sty 14, 2011 11:41 pm

Balu, a Ty swojego UAZa juz posadziłes na glebę? 8) miałes obniżać zawieszenie i robić pełen "german style", no nie? :)21

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Re: MOSTY Z PATROLA K-260 W SAMURAJU

Post autor: Balu-Balu » pt sty 14, 2011 11:51 pm

Do pełnego lansu brakują mi tylko te alusy co to u Ciebie leżą :)21 :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość