eee polemizowałbymRafo17 pisze:... jeśli duł się gdzieś zmieści to góra już napewno

tam gdzie u mnie dół miał jeszcze luzu 20cm, góra sie spotkała z drzewem(i to 2 razy)

Moderator: Albert_N
eee polemizowałbymRafo17 pisze:... jeśli duł się gdzieś zmieści to góra już napewno
Jeśli chodzi o pojazd z linku poniżej, to niewiele z "samca" zostałoRafo17 pisze:Tak dodam i ja. Mam samca na mostach z uaza ...
Rafo17 pisze:Tak dodam i ja. Mam samca na mostach z uaza koła 35/12,5 diesla z golfa, skrzynia mietek, klatka, trapy i komplet waży 1310kg...
K260 ma 4,63 w mostach - to dobrze.gr9192 pisze:WITAM KOLEGÓW.ZWRACAM SIE Z PYTANIEM CZY ZAKŁADAŁ KTOŚ MOSTY Z PATROLA K-260 TD DO SAMURAJA.ZOSTAŁY MI MOSTY Z PATROLA I CHODZI MI PO GŁOWIE TAKI POMYSŁ,TO ZE SĄ SZERSZE MI NIE PRZESZKADZA.DZIEKI ZA ODPOWIEDZI.
Albo jak chcesz jeszcze to 260 z wolnossącym RD28 ma 5.14 w mościepilmar pisze:K260 ma 4,63 w mostach - to dobrze.gr9192 pisze:WITAM KOLEGÓW.ZWRACAM SIE Z PYTANIEM CZY ZAKŁADAŁ KTOŚ MOSTY Z PATROLA K-260 TD DO SAMURAJA.ZOSTAŁY MI MOSTY Z PATROLA I CHODZI MI PO GŁOWIE TAKI POMYSŁ,TO ZE SĄ SZERSZE MI NIE PRZESZKADZA.DZIEKI ZA ODPOWIEDZI.
Też w tym coś jest, tym bardziej jeżeli chodzi o precyzję wykonania części .N2O pisze:Ja jestem zdania, że to co ruskie to tylko do ruskiego się nadaje.
Do japońskiego lepiej zakładać japońskie części.
Zawsze możesz do Afganów założyć kute półosie, wzmacniane przeguby...w Rosyji można zamówić...do tego przełożenie 5.52Tabson pisze:Też w tym coś jest, tym bardziej jeżeli chodzi o precyzję wykonania części .
N2O pisze:Ja jestem zdania, że to co ruskie to tylko do ruskiego się nadaje.
Do japońskiego lepiej zakładać japońskie części.
Może i nie ale dwa dachy i boka wytrzymała i się nic nie skrzywiła a widziałem jak gość miał super klatkę zastrzały itd. fajnie i w ogóle tylko rury łączone co mu się poskładały ta mi starczy na wyścigi to to nie jestBury pisze:Rafo17 pisze:Tak dodam i ja. Mam samca na mostach z uaza koła 35/12,5 diesla z golfa, skrzynia mietek, klatka, trapy i komplet waży 1310kg...to nie jest klatka, to co tam masz na Samuraiu... jakieś rury są, ale to na pewno nie jest klatka
Rafo17 pisze:Szczelne sprzęgło w skrzyni i total wodo odporny i denerwował mnie gazi leżał na podwórku to czemu nie. Jeszcze jedną kwestią było to że mietek ma krótką skrzynie a ja musiałem przesunąć reduktor aby przedni wał nie miał kilometra.
Zasadniczo to ja jadam wszystko, ale kebaba z chińszczyzną nie mieszam w jednym daniuBalu-Balu pisze:N2O pisze:Ja jestem zdania, że to co ruskie to tylko do ruskiego się nadaje.
Do japońskiego lepiej zakładać japońskie części.
Co racja to racja.![]()
Ryżu, pizzy, kebaba nie jadasz bo nie nasze i nam nie smakuje
![]()
![]()
Do M.D. też pewnie nie wchodzisz
![]()
![]()
streamline pisze:Czytając tego posta dochodzę do wniosku że Balu by wszędzie mosty od UAZa montował![]()
Ty również przeczytaj jeszcze raz. Nie odpowiedziałeś na moje pytanie.Kabal pisze:
Zasadniczo to ja jadam wszystko, ale kebaba z chińszczyzną nie mieszam w jednym daniusushi i bliny jakoś też mi razem średnio wchodzą.
Nie próbowałem ale gratuluję pomysłu i odwagiKabal pisze:
sushi i bliny jakoś też mi razem średnio wchodzą.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość