
samurai - jaki silnik
Moderator: Albert_N
Re: samurai - jaki silnik
Najlepiej mieć pilota mechanika. I dalej nie wiem jak zdjęcie wstawić 

Re: samurai - jaki silnik
A po za tym zgodzę się z kolega czarnym. Sam zrobisz wiesz co masz. Ja już jedną zmotę kupiłem. I wymieniałem wszystko po kolei. Jak zrobiłem auto od podstaw sam to rajd zaliczyłem 3 wyjazdy ostre niedzielne i tylko tankować trzeba było.
Re: samurai - jaki silnik
Może macie jakieś namiary na kogoś z okolic Warszawy, zawsze to bliżej niż z Bielska
Pozdrawiam
Patrol Y61-2,8 TD LONG - na wyprawy.
Patrol Y61-2,8 TD LONG - na wyprawy.
Re: samurai - jaki silnik
Wrzucilismy 1.8is bmw,ale mosty to juz od tujoty są 

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Re: samurai - jaki silnik
Brylu, najprościej wrzuć po prostu zdjęcie na imageshack.us i przeklej tylko linka. W dziale nt. działania forum jest bodajże przyklejona instrukcja.
Co do silnika do większych kółek niż 235-75-15 albo zmiana przełożeń w reduktorze albo 5,125 w mosty (co przez wielu jest chyba nawet bardziej polecane). I do 31 cali 1.3 powinien dać radę - choć oczywiście bez szału.Powyżej 31 to już nie tylko kwestia silnika i przełożeń i zaczyna się dodatkowe zbrojenie.
Co do silnika do większych kółek niż 235-75-15 albo zmiana przełożeń w reduktorze albo 5,125 w mosty (co przez wielu jest chyba nawet bardziej polecane). I do 31 cali 1.3 powinien dać radę - choć oczywiście bez szału.Powyżej 31 to już nie tylko kwestia silnika i przełożeń i zaczyna się dodatkowe zbrojenie.
Samurai Santana 93' - dawno i nieprawda
P11.144
P11.144
Re: samurai - jaki silnik
Troszkę się ubrudziłBrylu pisze:Zdjęcie trochę późno ale proszę.
http://img849.imageshack.us/img849/3978/p1030039q.jpg

Pozdrawiam
Patrol Y61-2,8 TD LONG - na wyprawy.
Patrol Y61-2,8 TD LONG - na wyprawy.
Re: samurai - jaki silnik
... ja bym chyba też kupił gotowca.
Może zabrzmi jak reklama, ale .....
kupiłem Suzi w połowie remontu blacharki , dokończyłem, wypiaskowałem pomalowałem.
Nowe zderzaki, zawias od Mazura, przespawanie kół, opony, zderzaki, metromierze, plandeki, klatki, nowe sprzęgło, płyny, oleje
jeszcze parę pierdół łączny koszt to lekko ok. 13-15 tysięcy plus moja robota
Za 9000 wystawiłem na allegro, zero korozji !, wsiadać i na rajd.
Brakuje tylko reduktora lepsiejszego i blokady.
Faktycznie nie kupuje się zmoty typu to z patrola, tamto z Uaza i reszta od Vitary, a i silnik z VW pomieszany z BMW.
Jest kilka rozwiązań sprawdzonych, prostych, w które można wejść - wynalazki stanowczo Nie.
Może zabrzmi jak reklama, ale .....
kupiłem Suzi w połowie remontu blacharki , dokończyłem, wypiaskowałem pomalowałem.
Nowe zderzaki, zawias od Mazura, przespawanie kół, opony, zderzaki, metromierze, plandeki, klatki, nowe sprzęgło, płyny, oleje
jeszcze parę pierdół łączny koszt to lekko ok. 13-15 tysięcy plus moja robota
Za 9000 wystawiłem na allegro, zero korozji !, wsiadać i na rajd.
Brakuje tylko reduktora lepsiejszego i blokady.
Faktycznie nie kupuje się zmoty typu to z patrola, tamto z Uaza i reszta od Vitary, a i silnik z VW pomieszany z BMW.
Jest kilka rozwiązań sprawdzonych, prostych, w które można wejść - wynalazki stanowczo Nie.
- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: samurai - jaki silnik
ja swojego kupiłem za 5,5 kzł. Wsadziłem do niego jeszcze 12 kzł (blacharka, malowanie, amortyzatory, klepanie resorów, progi, zderzak przód - bumper i tył - zwykła rura, wrzuciłem MTki), zrobiłem mu przegląd i wymieniłem wszystkie możliwe oleje i płyny i poszedł kolejny tysiąc
reasumując mam auto, które wymaga jeszcze kilku przeróbek i w które wsadziłem już 18,5 kzł ale wiem co mam i czym jeżdżę. Sprzedać go nie sprzedam bo mi się nie opłaca
i jestem z niego zajebiście zadowolony 



Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Re: samurai - jaki silnik
Te 18,5KPLN to łącznie z zakupem czy bez?czarny bielsko pisze:ja swojego kupiłem za 5,5 kzł. Wsadziłem do niego jeszcze 12 kzł (blacharka, malowanie, amortyzatory, klepanie resorów, progi, zderzak przód - bumper i tył - zwykła rura, wrzuciłem MTki), zrobiłem mu przegląd i wymieniłem wszystkie możliwe oleje i płyny i poszedł kolejny tysiącreasumując mam auto, które wymaga jeszcze kilku przeróbek i w które wsadziłem już 18,5 kzł ale wiem co mam i czym jeżdżę. Sprzedać go nie sprzedam bo mi się nie opłaca
i jestem z niego zajebiście zadowolony
Pozdrawiam
Patrol Y61-2,8 TD LONG - na wyprawy.
Patrol Y61-2,8 TD LONG - na wyprawy.
Re: samurai - jaki silnik
Ja napewno nie kupiłbym pomotanego auta. Jeżeli ktoś sprzedaje takie auto to albo jest zajechane albo nie robi i ciągle coś się psuje. I auto kupiłem tylko do katowania więc puki buda się trzyma ramy to z blacharka dałem sobie spokój narazie
. Są pilniejsze wydatki.

Re: samurai - jaki silnik
albo się mu po prostu znudziło i już nim nie jeździ...
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
Re: samurai - jaki silnik
Tak czy inaczej jeżeli nie od razu to bardzo szybko zaczną się dziać nieprzyjemne rzeczy. Bo nikt raczej nie buduje auta coby mu stało w garażu. A nawet jeżeli ktoś taki jest to jeden na tysiąc i ciężko taką sztukę trafić.
Re: samurai - jaki silnik
oj tam ostatnio się przewinęło kilka dobrze zrobionych zmot na alle, np. samochód ZUNa...
http://webcache.googleusercontent.com/s ... .google.pl
http://webcache.googleusercontent.com/s ... .google.pl
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: samurai - jaki silnik
razem z zakupem autaleokady pisze:Te 18,5KPLN to łącznie z zakupem czy bez?czarny bielsko pisze:ja swojego kupiłem za 5,5 kzł. Wsadziłem do niego jeszcze 12 kzł (blacharka, malowanie, amortyzatory, klepanie resorów, progi, zderzak przód - bumper i tył - zwykła rura, wrzuciłem MTki), zrobiłem mu przegląd i wymieniłem wszystkie możliwe oleje i płyny i poszedł kolejny tysiącreasumując mam auto, które wymaga jeszcze kilku przeróbek i w które wsadziłem już 18,5 kzł ale wiem co mam i czym jeżdżę. Sprzedać go nie sprzedam bo mi się nie opłaca
i jestem z niego zajebiście zadowolony


Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Re: samurai - jaki silnik
Albo brak kasy na starty ;(
Tak przy okazji to oceńcie sami czy jest wart
http://otomoto.pl/suzuki-samurai-413-of ... 35969.html
Tak przy okazji to oceńcie sami czy jest wart

http://otomoto.pl/suzuki-samurai-413-of ... 35969.html
Re: samurai - jaki silnik
To jak mi serwis z Bielska oferuje samuraia średnio zrobionego za 30kPLN to chyba trochę dużo.czarny bielsko pisze:razem z zakupem autaza auto dałem 5,5 kzł. Reszta to wydatki na motanie
Pozdrawiam
Patrol Y61-2,8 TD LONG - na wyprawy.
Patrol Y61-2,8 TD LONG - na wyprawy.
Re: samurai - jaki silnik
Nie chyba tylko napewno 

- czarny bielsko
-
- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: samurai - jaki silnik
Ci goście robią auta po kosztach a ceny biorą z kosmosu
odpuść sobie ten serwis i poszukaj na allegro albo na giełdzie rajdów 4x4 - na pewno coś znajdziesz fajnego i lekko lub bardziej zmotanego 


Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
Re: samurai - jaki silnik
Juz sam nie wiem, nie mam ogólnie czasu i chciałem aby ktoś mi to złożył od A do Z a ja tylko obiorę i pójdę sobie pojeździć.czarny bielsko pisze:Ci goście robią auta po kosztach a ceny biorą z kosmosuodpuść sobie ten serwis i poszukaj na allegro albo na giełdzie rajdów 4x4 - na pewno coś znajdziesz fajnego i lekko lub bardziej zmotanego
Ale może rzeczywiście kupię jakieś autko i będę pilnował sam przeróbek skoro to taka różnica w cenie.
Pozdrawiam
Patrol Y61-2,8 TD LONG - na wyprawy.
Patrol Y61-2,8 TD LONG - na wyprawy.
Re: samurai - jaki silnik
piszesz z doświadczenia czy ze słyszeniakfs pisze:Co do silnika do większych kółek niż 235-75-15 albo zmiana przełożeń w reduktorze albo 5,125 w mosty (co przez wielu jest chyba nawet bardziej polecane). I do 31 cali 1.3 powinien dać radę - choć oczywiście bez szału.

NO I JEST RZOPA
Re: samurai - jaki silnik
Akurat kfs dobrze napisał.Aśka&Kuba pisze:piszesz z doświadczenia czy ze słyszeniakfs pisze:Co do silnika do większych kółek niż 235-75-15 albo zmiana przełożeń w reduktorze albo 5,125 w mosty (co przez wielu jest chyba nawet bardziej polecane). I do 31 cali 1.3 powinien dać radę - choć oczywiście bez szału.
A ja potwierdzam z doświadczenia (miałem/mam silniki 0,8-1,3l i koła 195R15-31/10,5R15 a i kombinacji w reduktorze i mostach trochę przerobiłem).
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: samurai - jaki silnik
jeden lubi rybki inny cipki
1.3 wystarczająco daje radę i tyle w temacie z mojej strony każdy niech sobie mota po swojemu 


NO I JEST RZOPA
Re: samurai - jaki silnik
A ja się pod tym podpisuję.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość