szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Janusz73
 
 
Posty: 1227
Rejestracja: pt sty 06, 2012 9:13 pm

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: Janusz73 » śr wrz 10, 2014 5:25 pm

Ostrokolowo właśnie ten dżwięk jest taki jakby pracował ABS w trakcie poslizgu.Ale w trakcje jego trwania ja nie hamuje i samochód też nie,a dobiega on od reduktora i tylnego mostu,a przecież cały moduł ABS-u jest pod maską w narożniku od strony kierowcy.Suzi4WD zależy co masz na myśli pisząc "zapiąć reduktor".Przedni napęd moge włączyć w trakcie jazdy (bez użycia sprzęgła) do prędkości 100km/h i to jest duży plus Jimnego.Zmienić przełożenia z szosowych na terenowe moge tylko na postoju i moge to zrobić też bez sprzęgła.Chyba nie o tej instrukcji mówisz.Wracając do usterki która mnie denerwuje dostałem już porade i to zrobiłem.Narazie nie będe się rozpisywał co,bo wole dmuchać na zimne. :wink:

Awatar użytkownika
suzi4WD
 
 
Posty: 6773
Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: suzi4WD » śr wrz 10, 2014 5:35 pm

Obrazek
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...

Janusz73
 
 
Posty: 1227
Rejestracja: pt sty 06, 2012 9:13 pm

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: Janusz73 » śr wrz 10, 2014 9:12 pm

Ten kto pisał instrukcje to chyba sam nie wiedział o co chodzi.Przeczytaj sobie poprzednia strone.Cytuje"Z 4L na 2H lub 4H.Zatrzymac samochód.przestawić dżwignie sterującą skrzyni biegów w położenie "N" lub wcisnąć całkowicie pedał sprzegła (jeżeli jest),a następnie nacisnąć przycisk 4WD".Koniec cytatu.Trzeba zauważyć tutaj taka rzecz kiedy jest skrzynia automatyczna,a kiedy manualna.Następna sprawa to taka,ze jaka jest różnica gdy rozłączone jest sprzęgło lub włączony w skrzyni manualnej luz.W obu przypadkach wał ze skrzyni do reduktora nie obraca się,nie przenosi napędu.Spokojnie z biegów terenowych zmienie biegi na szosowe i odwrotnie bez sprzęgła.Jednak ten warunek musi być spełniony-luz w ręcznej skrzyni biegów i samochód musi stać w miejscu.

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: Kostuch » śr wrz 10, 2014 10:11 pm

suzi4WD pisze:
Kostuch pisze:
suzi4WD pisze: Spróbuj np. zapiąć reduktor bez wciskania sprzęgła.
Usłyszysz takie trrrrrrrrrryyyyyyyyyy że :)11
:)21
A co zmienia wciśnięcie sprzęgła? :roll:
Zajrzyj do instrukcji.
:wink:
suzi,
Użyj kiedyś reduktora zamiast teoretyzować :)
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Janusz73
 
 
Posty: 1227
Rejestracja: pt sty 06, 2012 9:13 pm

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: Janusz73 » czw wrz 11, 2014 4:39 am

Kostuch nie wiem co Suzi4WD ma na mysli pisząc o sprzegle.Nie znam budowy reduktora i jego układu przełaczania ale po tym co pisze Suzi4WD mam rozumieć,że to terkotanie którego częstotliwość jest zależna od prędkości samochodu to usterka elektryki która chce w czasie jazdy zmienic przełożenia z szosowych na terenowe?Czy to jest w ogóle możliwe?Chociaż odgłos jest tak przerażliwy,że może i tak się dzieje?Narazie odłaczyłem i ponownie podłaczyłem akumulator,następnie właczyłem zapłon troche odczekałem i po uruchomieniu silnika pojezdziłem,podobno taka procedura powoduje że ABS "myśli" na nowo.Jeżeli to nic nie da i usterka znowu sie pojawi to sie załamie.

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: Kostuch » czw wrz 11, 2014 8:44 am

Nigdzie nie napisałem, że o to jest przyczyna, ale...
Jak masz reduktor sterowany guzikami zamiast uczciwej wajchy, to może wariuje elektryka i próbuje zapiąć 4H/4L podczas jazdy - bez zapiętych sprzęgiełek efekt byłby taki jak opisujesz.
Zapomnij o ABS. Czułbyś na pedale hamulca że pracuje. Poza tym on nie robi TYRRRRR :)21

Jeżeli to reduktor na guziki, to wypnij mu wtyczkę z obudowy i tak sobie pojeździj testowo jakiś czas. Wyeliminujesz problem sterowania.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Janusz73
 
 
Posty: 1227
Rejestracja: pt sty 06, 2012 9:13 pm

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: Janusz73 » czw wrz 11, 2014 9:39 am

Kostuch to powiedz mi w jakiej pozycji zostanie reduktor jak odepne tą dużą wtyke od niego?

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: Kostuch » czw wrz 11, 2014 9:47 am

Janusz73 pisze:Kostuch to powiedz mi w jakiej pozycji zostanie reduktor jak odepne tą dużą wtyke od niego?
W takiej jakiej był przed odpięciem. Zostaw go na 2H.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
suzi4WD
 
 
Posty: 6773
Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: suzi4WD » czw wrz 11, 2014 5:17 pm

Janusz73 pisze:W obu przypadkach wał ze skrzyni do reduktora nie obraca się,nie przenosi napędu.Spokojnie z biegów terenowych zmienie biegi na szosowe i odwrotnie bez sprzęgła.Jednak ten warunek musi być spełniony-luz w ręcznej skrzyni biegów i samochód musi stać w miejscu.
Zaczynasz myśleć ale nadal jesteś w maluchach.
:)21

Nie zgrzyta bo się nie kręci.
Zatem czemu zgrzyta?
Bo się kręci i tryby usiłują wejść na siebie.
No ale przy sterowaniu elektrycznym?
Bo albo się coś utentegowało albo elektryka szwankuje.
Ale tttrrrrryyyy robią wyłącznie tryby albo synchronizatory.
Zatem może być coś z pojebanym przechodzeniem w te i nazad 2H<=>4H i / lub 4L.

Kostuch pisze:suzi,Użyj kiedyś reduktora zamiast teoretyzować
codziennie to robię
:)21
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...

Janusz73
 
 
Posty: 1227
Rejestracja: pt sty 06, 2012 9:13 pm

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: Janusz73 » czw wrz 11, 2014 5:37 pm

Faktycznie,bez sprzęgła 4L nie zaskoczy.Czyli musi być czujnik sprzegła który oprócz innej funkcji nie pozwala na właczenie reduktora bez sprzęgła.Zdjełem ta wtyke ale cykam sie wtedy właczać silnik,jednak ta wtyczka mi podpada.Ona nie jest hermetyczna?Styki mam pokryte śniedzią (białe) i cała wtyczka po kliknięciu zatrzasku jest lużna,ma luz jakieś 2mm,może uszczelki tam nie mam?Jak pierwszy raz zdjełem i znowu założyłem wtyczke to nie mógł przełączyć na 4H,znowu zdjełem i popryskałem styki specjalnym preparatem to przełącza bardzo szybko i dodam,że samochodu nie przetaczałem.Czyżby tu był cały sęk?Na to mi wygląda.Jeszcze żebym wiedział,że położenie 2H trzyma elektromagnes to (nie zapeszyć) miałbym po problemie.Moze być,tym bardziej,że ja spód Jimnego często traktuje ciśnieniem jak go myje.Suzi4WD w mechanice nie ma trybów tylko są koła zębate :D Zazwyczaj koła zębate nie są przesuwne i nie one zmieniaja przełożenie tylko przesuwka.Mi sie pomyliło z Niva (której układ napędowy bije Jimnego o głowe).Ale to co piszesz to się zgadza-chrzani przełączanie 2WD-4WD-4WD+L :)2 Tylko chrzani bardzo podstępnie.

Awatar użytkownika
suzi4WD
 
 
Posty: 6773
Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: suzi4WD » czw wrz 11, 2014 6:46 pm

Janusz73 pisze:Suzi4WD w mechanice nie ma trybów tylko są koła zębate
o masz ci
:)21
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: pawel abramczyk » czw wrz 11, 2014 7:00 pm

panowie ale on ma już padaczkę z guzikami a nie wajchą , więc elektryka go hamuje , i musi wykonać szereg nie potrzebnych czynności

przy 100 km/h kuwa mać ja się boje tym czymś przekroczyć 80 :wink:

twój problem polega na tym że nie masz wiedzy praktycznej tylko byle co z netu i jakiś tam instrukcji
przetłumaczonej byle jak

proszę Cię ogarnij się i przestań sie stresować

pojedź w swojej okolicy do profesjonalnego warsztatu który robi w terenówkach niech go poogladaja , i opowiedz mu historie z trrryyyy

w serwisach pracują matoły - wymieniacze :wink:

nadal obstawiam wadliwe sprzęgiełka które się nie zapinają i to tryyyy przenosi się na skrzynie i reduktor
i w cale nie musi obrócić wałem


:)21
Super parchatek Super y60 :lol:

Janusz73
 
 
Posty: 1227
Rejestracja: pt sty 06, 2012 9:13 pm

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: Janusz73 » czw wrz 11, 2014 7:43 pm

Paweł nie piszmy o wiedzy praktycznej,bo śmiać mi sie chce.Tak,mam Jimnego z elektrycznym reduktorem i Nive 1.7MPi z manualnym reduktorem (innych nie było) i jest lepsza od tego Jimnego.Nie pojade do okolicznych mechaników,bo po pierwsze wciągam ich nosem,a po drugie auto jest na gwarancji i za dużo grzebać w nim mi nie wolno.Dlaczego Paweł piszesz,że bałbyś się nowym Jimnym przekroczyć prędkość 100km/h jak ja na autostradzie latam nim 120 lub 130km/h i to na lighcie.To jest nowe auto,Nive tez mam od nowośći,a w stare trupy to juz od dawna się nie bawie.Myśle,że mam po problemie-to wina kostki.Jak załączą się sprzęgiełka to nie będzie obracał się przedni wał?To ciekawe ale nie będe wnikał w szczegóły.Jimnego dopiero poznaje i nie sięgam do internetu.Gdybym na starcie wiedział,że Jimny nie ma centranego mechanizmu różnicowego to bym go nie brał.Teraz sie głowie jak w zime będzie jezdziła nim moja siostra.A z usług serwisu chyba zrezygnuje,bo jak auto jest na gwarancji i figuruje na kobiete to jest inne podejście.Instrukcja podaje-na przełożeniach 4H i 4L unikać jazdy po dobrej nawierzchni i unikać ostrych skrętów.To jest po prostu kpina jeżeli chodzi o auto za prawie 70 kafli.

Awatar użytkownika
Placek^
Posty: 1594
Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
Lokalizacja: Radom

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: Placek^ » czw wrz 11, 2014 8:48 pm

Kpiną jest to, że wydajesz 70 koła na nieprzemyślany zakup :roll: A Jimny w terenie objeżdża nivę jak chce. Z resztą sam sobie podsunąłeś rozwiązanie: skoro niva jest taka ach i och, a jimny do dupy, to sprzedaj jimnego i w tej cenie kup sobie 2 nivy. Będziesz miał na zmianę, bo któraś z nich zawsze będzie stała zepsuta :)21
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe

Awatar użytkownika
Placek^
Posty: 1594
Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
Lokalizacja: Radom

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: Placek^ » czw wrz 11, 2014 8:59 pm

Tak swoją drogą to przy zakupie pomyliły ci się suzuki - dla twoich potrzeb trzeba było kupić 3-drzwiową vitarę. Niezależny zawias, stały napęd na 4 koła, reduktor, blokada centralnego dyfra, wygoda. I wtedy byś nie marudził.
Za i przeciw danych modeli rozważa się przed zakupem, a nie po. No ale skoro z ciebie taki pro mechanik i "znafca", który wsiadając do terenówki nie wie, że guzik 2H oznacza napęd na tył, a potem ma pretensje do całego świata tylko nie do siebie, to sorry.
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe

Janusz73
 
 
Posty: 1227
Rejestracja: pt sty 06, 2012 9:13 pm

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: Janusz73 » czw wrz 11, 2014 9:48 pm

Nie mówie,że Jimny jest taki zły i nie wychwalam Nivy,a przyciski rozróżniam.Placek chyba nie wiesz co potrafi Niva w terenie.Mówimy o samochodach tak jak wyszły z fabryki,bez żadnych przeróbek.Oj nie wiem czy Jimnym objechałbyś mnie w terenie.Nie znasz Nivy.Pretensji do nikogo nie mam i mam juz po problemie (obym się nie mylił).Myślałem,że znajde w tym dziale osobe która mi konkretnie pomoże ale okazuje się,że dla większości osób w tym dziale najnowszy Jimny to "czarna magia".Tu jest tak-ktoś ma starego trupa,zna go troche i uważa się za fachoFca,a mnie to śmieszy.A jak opisałem moze i śmiesznie odgłos usterki to co niektórzy jakby nie mieli uszu to smieliby się na okrętke.Fakt,ze byłem w trudnej sytuacji i spanikowałem troche,ale co miałem jechać do serwisu i powiedzieć tam,żeby troche pojezdzili-10km,50km może 100km lub 1000km i może usterka się pojawi i wtedy myślcie.To by było głupie z mojej strony.Po prostu usterka zdarzyła się,trudno nawet najlepsze auta mogą się zepsuć co nie oznacza,że zaraz Jimnego sprzedam.Placek piszesz o Vitarze,też była oglądana i stwierdzono że Grand Vitara II jest za duża,a nowej Vitary nie kupisz.

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: Kostuch » czw wrz 11, 2014 10:10 pm

Placek^ pisze:Tak swoją drogą to przy zakupie pomyliły ci się suzuki - dla twoich potrzeb trzeba było kupić 3-drzwiową vitarę. Niezależny zawias, stały napęd na 4 koła, reduktor, blokada centralnego dyfra, wygoda.
A ty widziałeś kiedyś vitarę i jej przeniesienie napędu, czy teoretyzujesz jak suzi? :)9
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: Kostuch » czw wrz 11, 2014 10:14 pm

Janusz73 pisze:.Zdjełem ta wtyke ale cykam sie wtedy właczać silnik,...
Jeszcze żebym wiedział,że położenie 2H trzyma elektromagnes to (nie zapeszyć) miałbym po problemie.
Nie cykaj się - masz gwarancję :)21
Po za tym napisałeś że wciągasz nosem okolicznych mechaników i nie korzystasz z internetowych porad...
Ja bym na twoim miejscu zaczął jednak od ściągnięcia serwisówki i przeczytania - wyjaśniły by się kwestie wydumanych elektromagnesów :roll:
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
Placek^
Posty: 1594
Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
Lokalizacja: Radom

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: Placek^ » czw wrz 11, 2014 10:15 pm

Kostuch pisze:
Placek^ pisze:Tak swoją drogą to przy zakupie pomyliły ci się suzuki - dla twoich potrzeb trzeba było kupić 3-drzwiową vitarę. Niezależny zawias, stały napęd na 4 koła, reduktor, blokada centralnego dyfra, wygoda.
A ty widziałeś kiedyś vitarę i jej przeniesienie napędu, czy teoretyzujesz jak suzi? :)9
Chodziło mi o 3-drzwiową grand vitarę, którą aktualnie można kupić w salonie, bo o samochodach z salonu rozmawiamy.
Z danych technicznych na stronie:
Stały, 4-zakresowy napęd na 4 koła (4H + 4H LOCK + 4L LOCK + N)
Międzyosiowy mechanizm różnicowy z blokadą (przekładnia stożkowa)
http://www.suzuki.pl/auto/GrandVitara3d ... iczne.html
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: Kostuch » czw wrz 11, 2014 10:27 pm

Placek^ pisze: Chodziło mi o 3-drzwiową grand vitarę, którą aktualnie można kupić w salonie, bo o samochodach z salonu rozmawiamy.
Z danych technicznych na stronie:
Stały, 4-zakresowy napęd na 4 koła (4H + 4H LOCK + 4L LOCK + N)
Międzyosiowy mechanizm różnicowy z blokadą (przekładnia stożkowa)
http://www.suzuki.pl/auto/GrandVitara3d ... iczne.html
No GV a vitara to raczej co innego.
Aczkolwiek fragment opisu który zacytowałeś skłonił by mnie do zadania paru pytań naprowadzających panu dilerowi:
Np. jak bardzo stały jest napęd na 4 koła w zakresie oznaczonym literką 'N'? :)21
Albo czy nie widzi sprzeczności w stwierdzeniu że jest stały napęd (czyli AWD) i zakresy LOCK jednocześnie w jednym zdaniu?
Albo czy napędzane są 4 koła czy może dwie osie?
Albo... bym się zlitował i wyszedł :lol:
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
Placek^
Posty: 1594
Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
Lokalizacja: Radom

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: Placek^ » czw wrz 11, 2014 10:33 pm

Spoko, jak kupowalem swojego pierwszego jimnego to pan w salonie twierdzil, ze jimny ma blokady mostow :)21
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe

Janusz73
 
 
Posty: 1227
Rejestracja: pt sty 06, 2012 9:13 pm

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: Janusz73 » pt wrz 12, 2014 4:56 am

Kostuch to podaj mi adresy internetowe w których będzie cos konkretnego o Jimnym-katalogi,instrukcje napraw.Z Vitarą miałem doczynienia,moja była miała Vitare 1.6 Cabrio i ten samochód bardziej podobał mi się od niej,między innymi dlatego wybrałem marke Suzuki :D .Jak tamta Vitara miała rozwiązane napędy tego nie wiem.Na bank miała reduktor i skrzynie jako jeden zespół i sprzęgiełka załączane ręcznie.Ona (moja była) jezdziła fajnie-jedno sprzęgiełko załączone,drugie nie i w ogóle te sprzęgiełka w pozycji załączonej dawały konkretny odgłos trrry.Reduktor miała sterowany dżwignią i koło tej dżwigni był jeszcze jakiś (fabrycznie zamontowany) elektryczny przełącznik ale do czego służył to nie mam pojęcia.Kostuch piszesz zebym rozbierał,a co ja moge rozbierać jak na tym akurat się nie znam i każda śrubka lub nakrętka jest zaznaczona farbą i jak coś rusze to serwis się kapnie,że było grzebane.Wracając do tego elektromagnesu to przypuszczam,że to jest coś w stylu silnik krokowy.Po pojawieniu się napięcia na odpowiednich pinach jego trzpień wykonuje określony ruch.Ale powtarzam-to są moje przypuszczenia.

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: Kostuch » pt wrz 12, 2014 8:48 am

Janusz73 pisze:Kostuch to podaj mi adresy internetowe w których będzie cos konkretnego o Jimnym-katalogi,instrukcje napraw...
Kostuch piszesz zebym rozbierał,a co ja moge rozbierać jak na tym akurat się nie znam i każda śrubka lub nakrętka jest zaznaczona farbą i jak coś rusze to serwis się kapnie,że było grzebane.
http://bit.ly/1wi25WO
Gdzie ja napisałem "rozbierać"? Wtyczki też masz farbką zaplombowane? Sam napisałeś, że czyściłeś już styki.

Trochę się już gubisz w zeznaniach :wink:
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: pawel abramczyk » pt wrz 12, 2014 6:56 pm

ja piernicze , o jaką wiedzę chodzi :o

sorki ale się już pogubiłem w zeznaniach @Janusza
to chcesz żeby pomóc czy nie , wszak jak by nie patrzeć ''forum 4x4'' to też internet :wink:

z drugiej strony kto o zdrowych zmysłach kupuje za 70 tyś auto do miasta , w dodatku taką taczkę jakim jest jimny
od razu odpowiem na pytanie które padnie co mi do tego - a nic mam ubaw :lol:

z kolei czy to nie jest czasami jakaś podpucha jakiegoś internetowego 15 letniego ciołka który marzy o jimku

różnymi wynalazkami jeździłem w życiu , i to w czasach gdzie internetu nie było i sobie człowiek radził , a tutaj jakieś ''ttrrrryyyy'' i afera na cały kraj

co to ma być

jakie ma znaczenie na kogo jest wóz zarejestrowany , jest gwarancja i już , mają sprawdzić co się dzieje i naprawić


:)21
Super parchatek Super y60 :lol:

Janusz73
 
 
Posty: 1227
Rejestracja: pt sty 06, 2012 9:13 pm

Re: szybkie pytanie - szybka odpowiedź vol. 2

Post autor: Janusz73 » sob wrz 13, 2014 5:07 am

Kostuch wtyczki nie są niczym zaznaczone.Paweł nie robie afery na cały kraj i czytaj moje posty ze zrozumieniem.Żeby ta usterka trwała cały czas to wstawiam auto do serwisu i nie ma gadki,ale ona wyskakuje jak wygrany los na loterii i znika po wyłaczeniu i ponownym włączeniu silnika.To nie jest żadna podpucha przyjacielu,bo popatrz na moje posty w dziale Łada Niva,a w tym dziale Suzuki jestem nowicjuszem.Ale z tego działu spotkałem K.Sikorskiego-bardzo w porządku gość i o co prosiłem to mi tą część załatwił.Chodzi mi o taką wiedze-http:/www.autoprospect.ru/vaz/21214.Tylko nie o Nivie,a o Suzuki Jimny.Na razie czekam co wyniknie po poprawieniu kostki i afery nie robie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość