Zamarzło!

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
michał-z
 
 
Posty: 1252
Rejestracja: wt sty 24, 2006 3:13 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: michał-z » pt sty 26, 2007 9:11 am

U mnie było tylko coś około -10 i zamarzło cholerstwo na kamień.Znowu 20 minut spóźnienia w pracy..
LT Sven Hedin prawie terenówka.

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » pt sty 26, 2007 9:51 am

miszaz pisze:U mnie było tylko coś około -10 i zamarzło cholerstwo na kamień.Znowu 20 minut spóźnienia w pracy..
trudno tak do końca na odległość radzić a cilnik zapalił , jak zapalił to na luzie przecież kręci wszystkimi bebechami w skrzyni :)4
Jeep Cherokee 2,5td 99r
juz jest 2"

Awatar użytkownika
michał-z
 
 
Posty: 1252
Rejestracja: wt sty 24, 2006 3:13 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: michał-z » pt sty 26, 2007 10:02 am

Zapalam,wrzucam luz w reduktorze bo z jedynki nie jestem w stanie zejśc i czekam 15-20 minut aż gała się ruszy..Ot,taki codzienny rytuał...to musi marznąc chyba gzieś między lewarkiem a skrzynią.Tylko gdzie???
LT Sven Hedin prawie terenówka.

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » pt sty 26, 2007 10:11 am

miszaz pisze:Zapalam,wrzucam luz w reduktorze bo z jedynki nie jestem w stanie zejśc i czekam 15-20 minut aż gała się ruszy..Ot,taki codzienny rytuał...to musi marznąc chyba gzieś między lewarkiem a skrzynią.Tylko gdzie???
bardzo mozlewe, ze masz wode w tej przykrecanej do skrzyni biegow czesci z wodzikami. musisz zrobic to co pisal Ci Borys. dobrac sie do wodzikow od strony kabiny. miales jakies wtopy jesienia? bardzo mozliwe, ze masz dziurawa oslone drazka zmiany biegow przy skrzyni i wlala Ci sie tam woda i teraz zamarza.

jak odkopie skrzynie w garazu to zrobie fotki i przesle.
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » pt sty 26, 2007 10:12 am

[quote="miszaz"]Zapalam,wrzucam luz w reduktorze bo z jedynki nie jestem w stanie zejśc i czekam 15-20 minut aż gała się ruszy..Ot,taki codzienny rytuał...to musi marznąc chyba gzieś między lewarkiem a skrzynią.Tylko gdzie???[/quote/]


tak miałem jak wlałem minerał do skrzyni,ale może masz gdzieś nieszczelność i cały czas dostaje się woda podczas jazdy ??
Jeep Cherokee 2,5td 99r
juz jest 2"

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » pt sty 26, 2007 10:16 am

piotr_z pisze:
miszaz pisze:Zapalam,wrzucam luz w reduktorze bo z jedynki nie jestem w stanie zejśc i czekam 15-20 minut aż gała się ruszy..Ot,taki codzienny rytuał...to musi marznąc chyba gzieś między lewarkiem a skrzynią.Tylko gdzie???
bardzo mozlewe, ze masz wode w tej przykrecanej do skrzyni biegow czesci z wodzikami. musisz zrobic to co pisal Ci Borys. dobrac sie do wodzikow od strony kabiny. miales jakies wtopy jesienia? bardzo mozliwe, ze masz dziurawa oslone drazka zmiany biegow przy skrzyni i wlala Ci sie tam woda i teraz zamarza.

jak odkopie skrzynie w garazu to zrobie fotki i przesle.
Święte słowa radzę posłuchać :)2 :)2 :)2
Jeep Cherokee 2,5td 99r
juz jest 2"

Awatar użytkownika
michał-z
 
 
Posty: 1252
Rejestracja: wt sty 24, 2006 3:13 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: michał-z » pt sty 26, 2007 10:17 am

A kto tutaj nie miewa wtop :D ..Pewnie że miałem.Niejedną.Byłbym wdzięczny Piotrze za zdjęcia bo zabłądze jak dziecko we mgle wśród tych wodzików :) Ale mam wielką ochotę dobrac się do nich..bo wk..mnie niemiłosiernie!!
LT Sven Hedin prawie terenówka.

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » pt sty 26, 2007 11:16 am

Obrazek

tak wyglada ten mechanizm po wyjeciu lewarka i zdjeciu oslony lewarka. bez zdjecia skrzyni bedzie problem zeby zdjac ten mechanizm ze skrzyni i pozadnie wysuszyc wodziki. mozna do tego otworu ew. wlac troche oleju z dodatkiem preparatu do wiazania wody. lub jakims cisnieniem, jak pisal Borys, lub opalarka probowac tam nadmuchac goracym powietrzem zeby woda wyparowala.

i to na razie to tylko tyle moge pomoc (jestem dzis do wieczora) reszta ew. za 2 tygodnie.
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
michał-z
 
 
Posty: 1252
Rejestracja: wt sty 24, 2006 3:13 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: michał-z » pt sty 26, 2007 12:41 pm

Dyieki. :)2 :)2 cođ mi klawiatura nawala..Bede dyis probowal.zobaczymz co z tego wyjdzie.
LT Sven Hedin prawie terenówka.

Awatar użytkownika
michal_cobra
 
 
Posty: 973
Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Warszawa/Wesoła

Post autor: michal_cobra » pt sty 26, 2007 2:21 pm

Miszaz jeśli zalałes dobrym olejem i nie masz wody to nie ma prawa nic gęstnieć czy zamarzać. Mój castrol nie robi sobie nic z mrozów :lol: :)2
michal_c ==> Vitara 1.6 8v LPG + LSD :-)
gg 9559834; skype michal_cobra

Awatar użytkownika
KODŻI
Posty: 573
Rejestracja: pn sty 15, 2007 8:17 pm
Lokalizacja: Poznań / Polska Południowa

Post autor: KODŻI » pt sty 26, 2007 2:26 pm

Zainspirowany tematem tego postu pobiegłem rano i odpaliłem Suzę.
Nie ruszałem jej przez tydzień a w miejscu gdzie stoi dziś rankiem było -15. Odpaliła bez problemu biegi wchodziły jak w masełko :D .
A w skrzynce biegów HIPOL !!
EKIPA 4X4 KARKONOSZE
Sammi 1,3i

Awatar użytkownika
michal_cobra
 
 
Posty: 973
Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Warszawa/Wesoła

Post autor: michal_cobra » pt sty 26, 2007 2:49 pm

Chyba takie masełko prosto z lodówki :lol: :wink:
michal_c ==> Vitara 1.6 8v LPG + LSD :-)
gg 9559834; skype michal_cobra

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » pt sty 26, 2007 3:33 pm

miszaz pisze:Dyieki. :)2 :)2 cođ mi klawiatura nawala..Bede dyis probowal.zobaczymz co z tego wyjdzie.
zrob jak mowilem i nie przejmuj sie tym ze masz dobry olej. to sa dwa rozne uklady.
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
michał-z
 
 
Posty: 1252
Rejestracja: wt sty 24, 2006 3:13 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: michał-z » pt sty 26, 2007 4:49 pm

Właśnie zacząłem.Sprawę oleju przerobiłem,teraz czas na deser :)
LT Sven Hedin prawie terenówka.

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » pt sty 26, 2007 4:50 pm

miszaz pisze:Właśnie zacząłem.Sprawę oleju przerobiłem,teraz czas na deser :)
o ile dobrze pamietam to ten mechanizm z wodzikami nie ma polaczenia hydraulicznego ze skrzynia i dlatego wymiana oleju (choc miales dobry :)21) nic nie dala.
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
KODŻI
Posty: 573
Rejestracja: pn sty 15, 2007 8:17 pm
Lokalizacja: Poznań / Polska Południowa

Post autor: KODŻI » pt sty 26, 2007 9:02 pm

michal_cobra pisze:Chyba takie masełko prosto z lodówki :lol: :wink:
Fakt....masełko z lodówki.
Ale bez wody :wink:
EKIPA 4X4 KARKONOSZE
Sammi 1,3i

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » pt sty 26, 2007 9:14 pm

piotr_z pisze:
nie, w Jimnim nie pomoze. W tym przypadku trzeba uzyc opalarki i to na nafte i podgrzewac skrzynie lekko odkrecajac korek przelewowy i jednoczesnie nalezy zalozyc 4 (slownie: cztery) gumki recepturki - (koniecznie czarnego koloru) na dzwignie zmiany biegow i zaczepic o dzwignie reduktora (w przypadku reduktora na guzik - caly ten patent nie dziala). przy wlasciwej temperaturze tylnej szyby powinno zadzialac :)21
swoj chlop :lol: :)2
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
suzus
 
 
Posty: 993
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm

Post autor: suzus » pt sty 26, 2007 9:31 pm

no to w jimniaku jest tak samo jak w viatce
z tym że można spuścić cały syf przez korek
landwarsztat
" i tak warto żyć"

Awatar użytkownika
suzus
 
 
Posty: 993
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm

Post autor: suzus » pt sty 26, 2007 9:32 pm

a jimniaka nie pożycze bo klienta
a auto dość łatwo rozpoznawalne
landwarsztat
" i tak warto żyć"

Awatar użytkownika
szarik zc1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 11:49 am
Lokalizacja: Grodzisk Maz

Post autor: szarik zc1 » pt sty 26, 2007 11:03 pm

Mi pozamarzały zamki biegi i rozrusznik najpierw 100 razy cyknie zanim zechce zakrecić, akumulator juz wymieniłem:)

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: slaw211 » pt sty 26, 2007 11:36 pm

suzus pisze:no to w jimniaku jest tak samo jak w viatce
z tym że można spuścić cały syf przez korek
chyba troszke inaczej jest :wink:
gg 6157522

Awatar użytkownika
michał-z
 
 
Posty: 1252
Rejestracja: wt sty 24, 2006 3:13 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: michał-z » sob sty 27, 2007 10:47 pm

Doknałem operacji wraz z Kolegą @KLLER'em.Okazało się że czego jak czego,ale błota i wody tam nie brakowało.Niestety do dyspozycji nie miałem środka wiążącego wodę ale miałem strzykawkę i igłę i tampony gazowe :) dzięki którym pozbyłem się jej.Jak na razie problem znikł.Nieszczelna okazała się wewnętrzna guma okalająca otwór w który wchodzi lewarek.http://lewarek.dobrebopolskie.com/
LT Sven Hedin prawie terenówka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość