Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Salata123
-

- Posty: 4423
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Salata123 » wt gru 15, 2009 12:29 am
st.Medard pisze:Fakt, od razu mogłem jechać a nie pytać na forum. Idę teraz na Gdańsk4x4 żeby mi warsztat polecili.
ok, pa pa
ps. jak juz sie dowiesz, opisz to

-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » wt gru 15, 2009 10:49 am
Adam.Ż pisze:dlatego u mnie jest coś takiego jak wyłącznik świateł stopu

Jeszcze wyłącznik wstecznego i kierunków zamontuj
Żarówki 21W świecą pod wodą i nie pękają.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
KSikorski

- Posty: 2020
- Rejestracja: pn paź 27, 2008 2:07 pm
- Lokalizacja: Kielno
Post
autor: KSikorski » wt gru 15, 2009 11:04 am
Ja po prostu mam lampy na tyle wysoko że ich nie moczę...
Seryjne pływały wiele razy. Przeniosłem nie dlatego, że przestawały działać, ale były tak zapyziałe od błota i wilgoci, że żarówki musiałem kombinerkami wyrywać...
Jimny M16A
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
-
st.Medard

- Posty: 705
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 4:24 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: st.Medard » wt gru 15, 2009 3:56 pm
Salata123 pisze:ps. jak juz sie dowiesz, opisz to

Specjalnie dla Ciebie mogę nawet zacząc wydawać newsletter.

-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » wt gru 15, 2009 6:15 pm
Kostuch pisze:Adam.Ż pisze:dlatego u mnie jest coś takiego jak wyłącznik świateł stopu

Jeszcze wyłącznik wstecznego i kierunków zamontuj
Żarówki 21W świecą pod wodą i nie pękają.
wstecznego wogóle nie mam z czujnika, a kierunków nie włączam

Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
poreb
-

- Posty: 2632
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
- Lokalizacja: Górny Śląsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: poreb » wt gru 15, 2009 7:51 pm
Adam.Ż pisze:Kostuch pisze:Adam.Ż pisze:dlatego u mnie jest coś takiego jak wyłącznik świateł stopu

Jeszcze wyłącznik wstecznego i kierunków zamontuj
Żarówki 21W świecą pod wodą i nie pękają.
wstecznego wogóle nie mam z czujnika, a kierunków nie włączam

a przeglad to jak przechodzisz

he

biedny inżynier

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » wt gru 15, 2009 8:12 pm
nie sprawdzają
wsteczny mam na halogenie więc lepiej żeby komuś w oczy nie zaświecić i go oślepić...
Załączany ręcznie
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
poreb
-

- Posty: 2632
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
- Lokalizacja: Górny Śląsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: poreb » wt gru 15, 2009 8:14 pm
u mnie sie pluja
ostatnio facet doczepil sie ze przeciwmgielny mam niehomologowany
bo nie ma tam jakiegos znaczka
nie przepuscil mnie wiec zmienilem stacje

biedny inżynier

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
-
szympro

- Posty: 660
- Rejestracja: pt cze 29, 2007 12:33 am
- Lokalizacja: Kujawy
Post
autor: szympro » śr gru 16, 2009 5:32 pm
Miejsce na Twoją reklamę.
-
corny

- Posty: 445
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 9:21 am
- Lokalizacja: Jędrzejów
Post
autor: corny » śr gru 16, 2009 5:51 pm
poreb pisze:u mnie sie pluja
ostatnio facet doczepil sie ze przeciwmgielny mam niehomologowany
bo nie ma tam jakiegos znaczka
nie przepuscil mnie wiec zmienilem stacje

iii prawidlowo

:) nadgorliwosc jest gorsza od faszyzmu

-
fragales
- jestem tu nowy...

- Posty: 38
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 12:27 pm
- Lokalizacja: mazowieckie, Warszawa
Post
autor: fragales » czw gru 17, 2009 10:46 am
Szanowni

!
A wracając do głównego wątku

Po utopieniu odsuszeniu, wypompowaniu wody z cylindrów mam sytuację taką, że gdzieś chyba prąd mi zwiewa.
Ledwo kręci rozrusznikiem nawet przy spięciu kablami z ogromnym akumulatorem z diesela. Kable porządne - nie jakieś TESCO

Ma ktoś pomysł jak dość do miejsca gdzie prąd robi papa?
Z góry dzieki za podpowiedź
Pozdrawiam
Adam
SJ413 1988, 1.3 pół rurka
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » czw gru 17, 2009 11:10 am
fragales pisze:...Ledwo kręci rozrusznikiem nawet przy spięciu kablami z ogromnym akumulatorem z diesela. Kable porządne - nie jakieś TESCO

Ma ktoś pomysł jak dość do miejsca gdzie prąd robi papa?
Z góry dzieki za podpowiedź
Pozdrawiam
Adam
Wyciągnij rozruszniki i odwieś szczotki.
U mnie dzisiaj automat zamarzł. Ciekawe skąd w nim woda?

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
viperecki

- Posty: 1749
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
- Lokalizacja: JURA Podzamcze
Post
autor: viperecki » czw gru 17, 2009 4:18 pm
witam w klubie zamarzniętych rozruszników kręcił m i sie dobre 5 minut sam zanim odmarzł
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu

5.12 w mostach itp itd
-
D_A_R_O_
- jestem tu nowy...

- Posty: 58
- Rejestracja: pn gru 29, 2008 7:43 pm
Post
autor: D_A_R_O_ » czw gru 17, 2009 5:26 pm
... tez mi zmarzł -)

z tymi rozrusznikami ba , automatami to jest problem ...

-
D_A_R_O_
- jestem tu nowy...

- Posty: 58
- Rejestracja: pn gru 29, 2008 7:43 pm
Post
autor: D_A_R_O_ » czw gru 17, 2009 5:51 pm
fragales pisze:slavok pisze:a możesz mi napisać w jakim celu wjeżdża się terenówką do zbiornika wodnego ? bo nie mogę tego zrozumieć

rozumiem przejechać przez rzekę itd ale po co pakować się do wody po dach, jaka w tym jest frajda ?

Cześć
Cały problem w tym, że ten zbiornik wodny można całkiem spokojnie i całkiem fajnie przejechać - tylko nie przez środek

I jest idealny dla zaczynających zabawę z wodą i off - cały problem w tym, że nie wszyscy rozumieją ideę NIE PRZEZ ŚRODEK

albo zupełnie niechcący tak wychodzi
Pozdrawiam
Adam
Cześć !
Miło ze odwiedzasz tereny pod Grodziskiem Maz . Prawie co niedzela sie tam integrujemy wiec jak cos to zapraszam na prv.
Co do przejazdu to tak sie to robi

nawet było to chyba w ta sama niedzele
http://www.youtube.com/watch?v=n4rm4h_MQN4
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » czw gru 17, 2009 8:56 pm
D_A_R_O_ pisze:... tez mi zmarzł -)

z tymi rozrusznikami ba , automatami to jest problem ...

Wymyśliłem remedium - przeróbka na linkę.
Jak się zrobi cieplej, to zaczynam rzeźbę.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
viperecki

- Posty: 1749
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
- Lokalizacja: JURA Podzamcze
Post
autor: viperecki » czw gru 17, 2009 9:27 pm
nie no na linke to jakby cofać się do ery maluch 600 nie lepiej go uszczelnić na maxa w vitarze mi uszczelnienie ppomogło i przez 2 zimy było ok a tu mam nowy rozrusznik i żal mi go było rozkopywać
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu

5.12 w mostach itp itd
-
Salata123
-

- Posty: 4423
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Salata123 » czw gru 17, 2009 9:28 pm
Kostuch pisze:D_A_R_O_ pisze:... tez mi zmarzł -)

z tymi rozrusznikami ba , automatami to jest problem ...

Wymyśliłem remedium - przeróbka na linkę.
Jak się zrobi cieplej, to zaczynam rzeźbę.
wczoraj, wymieniając automat u siebie, też miałem takie marzenia

-
poreb
-

- Posty: 2632
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
- Lokalizacja: Górny Śląsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: poreb » czw gru 17, 2009 9:58 pm
chyba wszystkie rozruszniki w suzukach sie umowily

ja mojego wcisnalem do cieplego garazu i dopiero wtedy odmarzl
przy okazji go wykrecilem i przeczyscilem wszystkie styki

biedny inżynier

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » pt gru 18, 2009 12:55 am
D_A_R_O_ pisze:fragales pisze:slavok pisze:a możesz mi napisać w jakim celu wjeżdża się terenówką do zbiornika wodnego ? bo nie mogę tego zrozumieć

rozumiem przejechać przez rzekę itd ale po co pakować się do wody po dach, jaka w tym jest frajda ?

Cześć
Cały problem w tym, że ten zbiornik wodny można całkiem spokojnie i całkiem fajnie przejechać - tylko nie przez środek

I jest idealny dla zaczynających zabawę z wodą i off - cały problem w tym, że nie wszyscy rozumieją ideę NIE PRZEZ ŚRODEK

albo zupełnie niechcący tak wychodzi
Pozdrawiam
Adam
Cześć !
Miło ze odwiedzasz tereny pod Grodziskiem Maz . Prawie co niedzela sie tam integrujemy wiec jak cos to zapraszam na prv.
Co do przejazdu to tak sie to robi

nawet było to chyba w ta sama niedzele
http://www.youtube.com/watch?v=n4rm4h_MQN4
ale że niby sie nie dostanie woda do okolic rozrusznika??

Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
viperecki

- Posty: 1749
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
- Lokalizacja: JURA Podzamcze
Post
autor: viperecki » pt gru 18, 2009 8:15 am
ja wam mówię nasze rozruszniki założyły związek zawodowy i strajkują bez uprzedzenia

Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu

5.12 w mostach itp itd
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » pt gru 18, 2009 10:13 am
viperecki pisze:nie no na linke to jakby cofać się do ery maluch 600 nie lepiej go uszczelnić na maxa w vitarze mi uszczelnienie ppomogło i przez 2 zimy było ok a tu mam nowy rozrusznik i żal mi go było rozkopywać
Nie widzę nic złego w "cofnięciu się". Proste patenty przynajmniej działają.
Zrobienie rozrusznika wodoszczelnym tylko pogorszy sprawę - woda (i syf) wejdzie i zostanie.
Tak sobie myślę, że pójdę za ciosem i w długie zimowe wieczory wymyślę uproszczony sterownik do wtrysku - ten samuraiowski jak się do niego zajrzy, optycznie wygląda na przekombinowany

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
fragales
- jestem tu nowy...

- Posty: 38
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 12:27 pm
- Lokalizacja: mazowieckie, Warszawa
Post
autor: fragales » pt gru 18, 2009 2:53 pm
Cześć
Mam w temacie pytanie lajkonika - jakie narzędzia są potrzebne żeby rozebrać rozrusznik na części? Tzn czy jakieś automagiczne narzędzia specjalne czy zwykły zestaw kluczy / imbusów / śrubokrętów wystarczy?
Pozdrawiam
Adam
SJ413 1988, 1.3 pół rurka
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » pt gru 18, 2009 5:06 pm
fragales pisze:Cześć
Mam w temacie pytanie lajkonika - jakie narzędzia są potrzebne żeby rozebrać rozrusznik na części? Tzn czy jakieś automagiczne narzędzia specjalne czy zwykły zestaw kluczy / imbusów / śrubokrętów wystarczy?
Pozdrawiam
Adam
Żeby rozebrać to praktycznie wystarczy młotek 0,5kg
Profesjonaliści używają klucza 12 i śrubokręta krzyżakowego - większa szansa na złożenie z powrotem do kupy.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
D_A_R_O_
- jestem tu nowy...

- Posty: 58
- Rejestracja: pn gru 29, 2008 7:43 pm
Post
autor: D_A_R_O_ » pt gru 18, 2009 6:05 pm
fragales pisze:Cześć
Mam w temacie pytanie lajkonika - jakie narzędzia są potrzebne żeby rozebrać rozrusznik na części? Tzn czy jakieś automagiczne narzędzia specjalne czy zwykły zestaw kluczy / imbusów / śrubokrętów wystarczy?
Pozdrawiam
Adam
do rozebrania na czesci pierwsze 10,12,13, 7albo8 , srubokret gwiazdka . Jak masz problem i mieszkasz niedaleko to słuze pomoca

Podstawowe przygotowanie niewielkim kosztem auta czy do jazdy turystycznej czy do takiego przejazdu przez staw zabezpieczy kieszen od nieprzewidzanych wydatkow np wymiany szkrzyni , mostow , reduktora o silniku niewspominajac a jak wiemy w trakcie jedzenia rośnie apetyt

Ostatnio zmieniony pt gru 18, 2009 6:33 pm przez
D_A_R_O_, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość