Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
NuVo
-

- Posty: 1284
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 6:32 pm
- Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Post
autor: NuVo » czw maja 27, 2010 7:25 pm
Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"
-
yoger
-

- Posty: 272
- Rejestracja: śr lis 05, 2008 10:31 pm
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: yoger » pt maja 28, 2010 8:57 am
Do sj 410 pasowałoby toto? Biorąc pod uwagę, że jest tam fabrycznie blokada, nie byłoby tyle roboty. Chyba, że są tam inne wielokliny albo całe półosie

No to od początku
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » pt maja 28, 2010 9:24 am
a czy w oryginalnej frez pod przesuwkę jest taki sam jak w koronce?
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » pt maja 28, 2010 9:28 am
Adam.Ż pisze:a czy w oryginalnej frez pod przesuwkę jest taki sam jak w koronce?
Tak , pytanie tylko ile go jest przy oryginalnej blokadzie i ile jest potrzebne do tej oferowanej przez Polskiego producenta

Ja np zamawiajac polos zrobilem dlugosc frezu wg zalecen producenta mojej blokady i to wychodzilo wiecej niz przy oryginalnej. Ale przy montazu sie okazalo ze dosc dluga czesc frezu na polosi jest niewykorzystywana , i gdyby miec oryginalna polos z wersji z blokada to prawdopodobnie tez by oblecialo

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » ndz maja 30, 2010 6:04 pm
moja blokada miala domnie we wtorek byc wyslana a do dzis niedoszla
gosc gdzies wyjechal i zero kontaktu .kasa i kosz poszedl .(podobno kazal wysłac siostrze ) on ma byc w polowie czerwca spowrotem
Zun ile taka dorabiana polos??
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
Naczkins

- Posty: 503
- Rejestracja: wt sty 22, 2008 5:30 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Naczkins » ndz maja 30, 2010 7:04 pm
A do przodu tez można to zmotać?
Naczkinz
Człowiek człowiekowi wilkiem a zombi zombi zombi

-
kuba84

- Posty: 541
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 12:43 pm
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post
autor: kuba84 » ndz maja 30, 2010 7:08 pm
Naczkins pisze:A do przodu tez można to zmotać?
mysle za adam.ż ci na to pytanie odpowie z przyjemnościa

SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba
-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » ndz maja 30, 2010 8:26 pm
milas pisze:moja blokada miala domnie we wtorek byc wyslana a do dzis niedoszla
gosc gdzies wyjechal i zero kontaktu .kasa i kosz poszedl .(podobno kazal wysłac siostrze ) on ma byc w polowie czerwca spowrotem
Zun ile taka dorabiana polos??
1200 pln polos HD , obojetnie czy z dlugim frezem czy normalna. A jak sie np pokusisz o osie Calminiego to te standardowo maja wydluzony frez

Tyle ze ja nie mam za grosz zaufania do produktów Calminiego
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
st.Medard

- Posty: 705
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 4:24 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: st.Medard » pn maja 31, 2010 4:38 pm
yoger pisze:Do sj 410 pasowałoby toto? Biorąc pod uwagę, że jest tam fabrycznie blokada, nie byłoby tyle roboty. Chyba, że są tam inne wielokliny albo całe półosie

Nie półoś była by problemem a co innego, w sj410 masz mniejszy kosz w dyfrze, montowany na 10 śrub o ile dobrze pamiętam. A ten zestaw jest do kosza od sj413 i samuraiowego montowanego na 12 śrub. Półosie są takie same.
-
toshimin
-

- Posty: 140
- Rejestracja: sob sty 12, 2008 9:19 pm
- Lokalizacja: Września
Post
autor: toshimin » wt cze 01, 2010 10:15 pm
-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » śr cze 02, 2010 1:27 pm
to moja

VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » śr cze 02, 2010 7:27 pm
dzis doszlo to co na zdieciu
narazie niewiem co gdzie wsadzic i na jakiej zasadzie ma to niby dziallac ale jutro mechanik zerknie to moze bedzie wiedzial
wyglada to fajnie
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » czw cze 03, 2010 9:35 am
milas pisze:dzis doszlo to co na zdieciu
narazie niewiem co gdzie wsadzic i na jakiej zasadzie ma to niby dziallac ale jutro mechanik zerknie to moze bedzie wiedzial
wyglada to fajnie
Bo blokada to największy fetysz ofrojdu
Trzeba ją mieć, choćby nie wiadomo było co z nią zrobić.
@Toshimin
Wydaje mi się, że odniósłbyś sukces rynkowy, jakbyś wyrzeźbił blokadę która blokuje koronkę a nie półoś.
Konieczność "wynalezienia" półosi z długim frezem rozwala całą koncepcję niestety.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » czw cze 03, 2010 9:57 am
Kostuch pisze:milas pisze:dzis doszlo to co na zdieciu
narazie niewiem co gdzie wsadzic i na jakiej zasadzie ma to niby dziallac ale jutro mechanik zerknie to moze bedzie wiedzial
wyglada to fajnie
Bo blokada to największy fetysz ofrojdu
Trzeba ją mieć, choćby nie wiadomo było co z nią zrobić.
@Toshimin
Wydaje mi się, że odniósłbyś sukces rynkowy, jakbyś wyrzeźbił blokadę która blokuje koronkę a nie półoś.
Konieczność "wynalezienia" półosi z długim frezem rozwala całą koncepcję niestety.
No , nie bójmy się tego powiedzieć - Kostuch ma rację

Aczkolwiek przez to iż SJ413 posiadało fabrycznie takie rozwiązanie to na rynku są dostępne półosie HD z wydłużonym frezem , więc nie ma tragedii. Tragedia jest z przodu

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » czw cze 03, 2010 10:40 am
Kostuch pisze:milas pisze:dzis doszlo to co na zdieciu
narazie niewiem co gdzie wsadzic i na jakiej zasadzie ma to niby dziallac ale jutro mechanik zerknie to moze bedzie wiedzial
wyglada to fajnie
Bo blokada to największy fetysz ofrojdu
Trzeba ją mieć, choćby nie wiadomo było co z nią zrobić.
@Toshimin
Wydaje mi się, że odniósłbyś sukces rynkowy, jakbyś wyrzeźbił blokadę która blokuje koronkę a nie półoś.
Konieczność "wynalezienia" półosi z długim frezem rozwala całą koncepcję niestety.
to i odpowiednie dopasowanie frezu w przesuwce do półosi. Niestety tam gdzie my zamawialiśmy mieli problem z jednakowym wykonaniem kilku sztuk.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » czw cze 03, 2010 1:15 pm
Adam.Ż pisze:Kostuch pisze:milas pisze:dzis doszlo to co na zdieciu
narazie niewiem co gdzie wsadzic i na jakiej zasadzie ma to niby dziallac ale jutro mechanik zerknie to moze bedzie wiedzial
wyglada to fajnie
Bo blokada to największy fetysz ofrojdu
Trzeba ją mieć, choćby nie wiadomo było co z nią zrobić.
@Toshimin
Wydaje mi się, że odniósłbyś sukces rynkowy, jakbyś wyrzeźbił blokadę która blokuje koronkę a nie półoś.
Konieczność "wynalezienia" półosi z długim frezem rozwala całą koncepcję niestety.
to i odpowiednie dopasowanie frezu w przesuwce do półosi. Niestety tam gdzie my zamawialiśmy mieli problem z jednakowym wykonaniem kilku sztuk.
No to fakt , to co my dostalismy wymagalo tez pewnych poprawek , ale nie bylo tragedii
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
toshimin
-

- Posty: 140
- Rejestracja: sob sty 12, 2008 9:19 pm
- Lokalizacja: Września
Post
autor: toshimin » pt cze 04, 2010 8:59 am
Wydaje mi się, że odniósłbyś sukces rynkowy, jakbyś wyrzeźbił blokadę która blokuje koronkę a nie półoś.
Konieczność "wynalezienia" półosi z długim frezem rozwala całą koncepcję niestety.
Takie samo rozwiazanie jest g kalsie i działa, a w przyszłym tygodniu biorę się za dorabianie półosiek.Do samuraia juz mam tylko od vitary muszę załatwić i ruszamy;)
Pozdrowionka dla pozytywnie zakeconych;)
-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » pt cze 04, 2010 2:51 pm
rob rob tylko w normalnej cenie
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » pt cze 04, 2010 6:56 pm
toshimin pisze:Wydaje mi się, że odniósłbyś sukces rynkowy, jakbyś wyrzeźbił blokadę która blokuje koronkę a nie półoś.
Konieczność "wynalezienia" półosi z długim frezem rozwala całą koncepcję niestety.
Takie samo rozwiazanie jest g kalsie i działa, a w przyszłym tygodniu biorę się za dorabianie półosiek.Do samuraia juz mam tylko od vitary muszę załatwić i ruszamy;)
Pozdrowionka dla pozytywnie zakeconych;)
O ile wykonanie przesuwki i pokrywki jest umiarkowanie trudne (przynajmniej , żeby była wytrzymała) o tyle wykonanie półosi , tak żeby była co najmniej tak wytrzymała ja oryginał , a najlepiej wytrzymalsza jest bardzo trudnym zadaniem. Taniej na pewno będzie kupić gotową półoś z frezem dłuższym , ale do Vitary nie widziałem.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość