Strona 1 z 1
M13A z Ignisa do Jimny - pasuje?
: śr sie 10, 2016 2:00 pm
autor: cordoba_2004
Pytanie czy M13A z Suzuki IGnisz wejdzie plug&play do Jimny ? Tudzież który silnik z innych suzuk wchodzi do Jimny bez rzeźbienia?
Re: M13A z Ignisa do Jimny - pasuje?
: śr sie 10, 2016 2:43 pm
autor: bazylisek
To zależy
Rocznik/skrzynia/dokładnie jaki model i wersje chcesz upychać ....
Re: M13A z Ignisa do Jimny - pasuje?
: śr sie 10, 2016 4:27 pm
autor: vandall1
cordoba_2004 pisze:Pytanie czy M13A z Suzuki IGnisz wejdzie plug&play do Jimny ? Tudzież który silnik z innych suzuk wchodzi do Jimny bez rzeźbienia?
O widzę,że zaczynamy drogę do v8

Re: M13A z Ignisa do Jimny - pasuje?
: śr sie 10, 2016 5:40 pm
autor: KSikorski
M13A z ignisa wejdzie plug and play do jimniego pod warunkiem że wcześniej był tam M13 A...
Łapy silnika w ramie są takie same w jimnym M13/G13, natomiast różnice w osprzęcie istotne.
M13A z ignisa będzie wymagał przełożenia smoka i miski.
Zasadniczo działanie bez sensu, bo trzeba by kupić cały osprzęt z jimniego M13A by włożyć ten silnik do jimniego G13BB.
A jak już robić swap to wsadzać od razu M16A...
Re: M13A z Ignisa do Jimny - pasuje?
: śr sie 10, 2016 7:56 pm
autor: cordoba_2004
M16A z Liany ? wchodzi plug play żadnych przeróbek ?
Re: M13A z Ignisa do Jimny - pasuje?
: czw sie 11, 2016 11:32 am
autor: meenia
cordoba_2004 pisze:M16A z Liany ? wchodzi plug play żadnych przeróbek ?
Na miejsce m13a tak, osprzet i komp od biedy sie zostawia, tylko wtryski trzeba z m16. tylko sprawdz czy z vvt czy bez.
Re: M13A z Ignisa do Jimny - pasuje?
: czw sie 11, 2016 11:34 am
autor: KSikorski
Jak masz Jimniego z M13A to wkładasz M16A z liany, tak jak @meenia pisze - słupek+wtryski z listwą wtryskową.
Jak masz Jimniego z M13A VVT to wkładasz M16A VTT z SX4.
Żadnych przeróbek, tylko kręcenie śrubkami.
Re: M13A z Ignisa do Jimny - pasuje?
: pt sie 12, 2016 7:06 am
autor: cordoba_2004
dzIĘKUJĘ za dużą pomoc. Prócz tego o czym mówicie nie ma króczków ? żadnych inszych ?
Re: M13A z Ignisa do Jimny - pasuje?
: pt sie 12, 2016 11:31 am
autor: KSikorski
Ciężko jest odkręcić dwustronnie nagwintowaną tulejkę do podstawy filtra oleju z M13 jimnikowego celem przełożenia do M16 z liany.
W moim przypadku szybciej wyszło dotoczyć nową.