jimny v6 motor
Moderator: Albert_N
jimny v6 motor
Witam
ktoś rzeźbił może do jimniego silnik v6?
Macie jakieś opinie o silniku opla 3,2 v6 ?
ktoś rzeźbił może do jimniego silnik v6?
Macie jakieś opinie o silniku opla 3,2 v6 ?
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: jimny v6 motor
myślę co aby tak zrobić, silnik i ewentualnie skrzynka z opel monterey 3,2 v6
jak kcieć mieć warczącego dżimiego v6
a poważnie to mało mocy na 1,3
jak kcieć mieć warczącego dżimiego v6


Re: jimny v6 motor
opony ma 235/75/15 a zmiana będzie na 31/10,5/15
Re: jimny v6 motor
To od razu zmiana mostów, albo mocne wnętrzności, bo umielisz to co masz przy takim momencie obr i tak dużych kołach.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: jimny v6 motor
mosty to wiem. Tył może jakoś ale przód poleci.
A silnik 3,2l warty cuś czy sobie odpuścić? W planie zakupić całego angola monterey i ogołocić.
A silnik 3,2l warty cuś czy sobie odpuścić? W planie zakupić całego angola monterey i ogołocić.
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: jimny v6 motor
silnik 1.3 slabawy, ale jest tyle silnikow 4 cylindrowych wystarczajaco mocnych, zeby nie myslec o V6.
Akurat V6 3.2 z opla, to bardzo dobry silnik, ale moze byc problem zeby go zmiescic miedzy nadkolami, generalnie okrutna rzezba, chyba ze to jakis mocny obrzyn jest?
Nie prosciej wsadzic 1.6 16V, lub 1.8 16V od Suzuki, lub 1.8 is od BMW, czy tez 2.0 opla?
Akurat V6 3.2 z opla, to bardzo dobry silnik, ale moze byc problem zeby go zmiescic miedzy nadkolami, generalnie okrutna rzezba, chyba ze to jakis mocny obrzyn jest?
Nie prosciej wsadzic 1.6 16V, lub 1.8 16V od Suzuki, lub 1.8 is od BMW, czy tez 2.0 opla?
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: jimny v6 motor
y60 autobus, czerwony.
Re: jimny v6 motor
obrzyn nie.. jest seria na ironman +5cm, buda +5cm, błotniki podcięte pod kółka 235/75/15
silnik jaki potrzebny to minimum 2litry. Nadkola można przyciąć albo nowe zrobić.
Od GV 2,5 v6 na zachodzie kolesie wciskają. Wiecie jak się ma silnik GV do oplowskiego v6 ?
jaki szeroki jeden i drugi? jakie kąty rozwarcia cylindrów? Bo długości pewnie porównywalne..
Po wysokości to się zmieści.
Wowos turbiny to ja nie chce...
silnik jaki potrzebny to minimum 2litry. Nadkola można przyciąć albo nowe zrobić.
Od GV 2,5 v6 na zachodzie kolesie wciskają. Wiecie jak się ma silnik GV do oplowskiego v6 ?
jaki szeroki jeden i drugi? jakie kąty rozwarcia cylindrów? Bo długości pewnie porównywalne..
Po wysokości to się zmieści.
Wowos turbiny to ja nie chce...
Re: jimny v6 motor
Tobie chyba chodzi o 6VD1 (3.2 V6), czyli silnik ISUZU. Rozwarcia ma zaś 75°, poza tym uważam, że auto rozpadnie się przy ruszaniu.
Position between East and West makes it ideal for a home base while travelling around the world...
Re: jimny v6 motor
Ale można wtedy powiedzieć jak Grek Zorba: "Jaka piękna tragedia, szefie"Quentil pisze: poza tym uważam, że auto rozpadnie się przy ruszaniu.

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: jimny v6 motor


Position between East and West makes it ideal for a home base while travelling around the world...
Re: jimny v6 motor
tak z jednym wałkiem w głowicy. Qłintil, nic się nie rozpadnie, nie takie my rzeczy ze szwagrem.... 

Re: jimny v6 motor
Jeśli chce Ci się rzeźbić, to bogatemu nie zabronię
Ja bym wsadził coś mniejszego co łatwiej, taniej, szybciej podejdzie i ewentualnie pokombinował dodatkowo z przełożeniami, aby to sensownie jeździło.

Position between East and West makes it ideal for a home base while travelling around the world...
Re: jimny v6 motor
Jimny z takim kowadłem z przodu będzie rył do jądra ziemi jak nornica. Ja bym również szedł w lekkie, mocne cztery cylindry. Ten pomysł z SR20DET widzi mi się okrutnie. I turbo bym jako zaletę poczytywał nie wadę. Takie kabrio jak ma Mroczny i taki piecyk + atomowe mosty 

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: jimny v6 motor
Może 1,8t z vw? Tani, dostępny, ogarnia go Nawet Jurand ze spychowa
- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: jimny v6 motor
O to to właśnieKabal pisze:Jimny z takim kowadłem z przodu będzie rył do jądra ziemi jak nornica. Ja bym również szedł w lekkie, mocne cztery cylindry. Ten pomysł z SR20DET widzi mi się okrutnie. I turbo bym jako zaletę poczytywał nie wadę. Takie kabrio jak ma Mroczny i taki piecyk + atomowe mosty

y60 autobus, czerwony.
Re: jimny v6 motor
Jeździłem trochę samurajem z 1.8 120 koni z Suzuki Baleno. Krótkie mosty i krótka skrzynia z samuraja zrobiły z tego auta prawdziwego wymiatacza. Silnik leciutki i wystarczająco mocny. Swap prosty. Można wsadzić 2.0 z tej samej rodziny ( występuje w vitarach).
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: jimny v6 motor
Jak dla mnie kosmos to 1,8 is ale trzeba wszystko powzmacniac bo pourywa co sie dapurti pisze:Jeździłem trochę samurajem z 1.8 120 koni z Suzuki Baleno. Krótkie mosty i krótka skrzynia z samuraja zrobiły z tego auta prawdziwego wymiatacza. Silnik leciutki i wystarczająco mocny. Swap prosty. Można wsadzić 2.0 z tej samej rodziny ( występuje w vitarach).

sj 425 606468554
Re: jimny v6 motor
Fakt, przeguby leciały. Półosie jakoś wytrzymały, ale kierownik ogarnięty był.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: jimny v6 motor
no czytam i czytam i SR20DET zaczyna mi się podobać
tylko ciężko go będzie nabyć w drodze kupna (mało na rynku).
I jeszcze ich kilka odmian było.(aparat zapłonowy, zmienne fazy itp.) Ogólnie koszt od ok.3,5-7 kilozłotych, do tego rzeźba ze skrzynią (flansza)
i ecu, wiązka. Jest jeszcze SR20DEH 150KM wolnossący jeździło to w primera GT, almera.. chyba łatwiej dostępny
A za 2tyś. mam całego montereya anglika z96. minus to masa silnika.. ciekawe ile waży?

I jeszcze ich kilka odmian było.(aparat zapłonowy, zmienne fazy itp.) Ogólnie koszt od ok.3,5-7 kilozłotych, do tego rzeźba ze skrzynią (flansza)
i ecu, wiązka. Jest jeszcze SR20DEH 150KM wolnossący jeździło to w primera GT, almera.. chyba łatwiej dostępny
A za 2tyś. mam całego montereya anglika z96. minus to masa silnika.. ciekawe ile waży?
Re: jimny v6 motor
Ta v6 jest w pełni aluminiowa, więc tragedii nie będzie.
Edit: Znalazłem wagę - 160 kg gotowy do odpalenia z osprzętem
Edit: Znalazłem wagę - 160 kg gotowy do odpalenia z osprzętem
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: jimny v6 motor
Twoje auto, Twoja sprawa, mozesz go spieprzyc wg wlasnego uznania, ale mozesz posluchac tez co mowia ludzie, ktorzy juz sa po takim spieprzeniuKruk pisze:no czytam i czytam i SR20DET zaczyna mi się podobaćtylko ciężko go będzie nabyć w drodze kupna (mało na rynku).
I jeszcze ich kilka odmian było.(aparat zapłonowy, zmienne fazy itp.) Ogólnie koszt od ok.3,5-7 kilozłotych, do tego rzeźba ze skrzynią (flansza)
i ecu, wiązka. Jest jeszcze SR20DEH 150KM wolnossący jeździło to w primera GT, almera.. chyba łatwiej dostępny
A za 2tyś. mam całego montereya anglika z96. minus to masa silnika.. ciekawe ile waży?

Kup czterocylindrowke, do ktorej sa dostepne czesci, ktora nie rozerwie auta na strzepy i pozwoli sobie pojezdzic dluzej niz kilka minut, do tego najlepiej z dedykowana do mocy skrzynia i gabarytem, ktory pozwoli go wcisnac do komory i jeszcze co kolwiek przy nim w razie potrzeby zrobic bez domontazu


sj 425 606468554
Re: jimny v6 motor
4 cylindry łatwiej upchnąć, z vka będzie rzeźba pod maską. Ale nie przesadzajmy, nic nie zostanie rozerwane na strzępy!
Mój dobry kolega upala już 4 rok samuraja z mocno dłubniętym 1.9 tdi pod maską + skrzynia z BMW, gdzie moment obrotowy znacznie przekracza 300 Nm (3.2 v6 ma 280Nm) i nie problemu. Auto daje rade na seryjnych mostach przy oponach 235/85/16, a odpycha się na prawdę mocno.
@Meenia, to ,że tobie projekt nie wyszedł, nie oznacza, że inni tego nie zrobią.
Mój dobry kolega upala już 4 rok samuraja z mocno dłubniętym 1.9 tdi pod maską + skrzynia z BMW, gdzie moment obrotowy znacznie przekracza 300 Nm (3.2 v6 ma 280Nm) i nie problemu. Auto daje rade na seryjnych mostach przy oponach 235/85/16, a odpycha się na prawdę mocno.
@Meenia, to ,że tobie projekt nie wyszedł, nie oznacza, że inni tego nie zrobią.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: jimny v6 motor
Moj projekt aktualnie ma sie swietnie, ale to nie o to tu chodzo. Kazdy na poczatku chcial mocy jak najwiecej, a pozniej go objezdzala seryjna suzukapurti pisze:4 cylindry łatwiej upchnąć, z vka będzie rzeźba pod maską. Ale nie przesadzajmy, nic nie zostanie rozerwane na strzępy!
Mój dobry kolega upala już 4 rok samuraja z mocno dłubniętym 1.9 tdi pod maską + skrzynia z BMW, gdzie moment obrotowy znacznie przekracza 300 Nm (3.2 v6 ma 280Nm) i nie problemu. Auto daje rade na seryjnych mostach przy oponach 235/85/16, a odpycha się na prawdę mocno.
@Meenia, to ,że tobie projekt nie wyszedł, nie oznacza, że inni tego nie zrobią.





sj 425 606468554
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości