Witam serdecznie
Użytkuję GV2 prawie 3 lata, błotka i piachu troszkę zaznała jak i kolein w lesie, i co mogę powiedzieć:
Minusy
1. Samochód delikatniejszy niż typowe "parchy" czy GV1 mostu typowego nie ma więc przy uderzeniu w kamienie łatwiej uszkodzić zawias
2. Prześwit, a raczej jego brak załatwia sprawę jazdy w koleinach.
3. Pod budą wystaje wstrętnie reduktor, przejeżdżając jakieś brody i nie tylko można uszkodzić uderzając w kamienie.
Plusy
1. Podniesienie auta daje więcej niż w typowych mostach, prześwit na mostach podniesiesz tylko kołem, w GV2 zawias podnosi wszystko
Lift +2" wykonany tak jak trzeba czyli amorki + sprężyny + śruby + ustawienie kątów to koszt pod 4k
2. Prowadzi się jak auto osobowe, jest dosyć sztywna - mam porównanie ponieważ w pracy jeżdżę czasem L200 i jeździć tym nienawidzę ! i jeśli tak się prowadzi reszta aut na ramie to masakra
3. ESP działa wyśmienicie, wyciąga pięknie auto jak wiszą po skosie koła, taka ala blokada
4. Na reduktorze idzie jak zła, mam 2.0 benzynkę
Z mojego doświadczenia, trzeba założyć płyty pod GV żeby czegoś przypadkiem nie urwać jak zbierasz środek drogi pod samochodem.
Tylko jedna uwaga odnośnie przedniej płyty, nie kupować takiej która z przodu ma przerwy (jak wybite zęby

) albo dospawać coś ponieważ zarąbiście wchodzi tamtędy cały syf zgarniany z drogi i później tak się upycha pomiędzy płytami a skrzynią i resztą to przenoszą się wszystkie wibracje z wydechu i skrzyni na samochód. Właśnie przechodzę ten etap
Właściwości jezdne GV2 ma naprawdę super i nie ma co porównywać z SUVami ponieważ takie porównanie zrobiłem z kolegą który ma Santa Fe i litości...
Pod tą samą górę ja się wdrapałem jak bym po łące jechał żadnego wrażenia na GV nie zrobiła, a kolega ledwie wjechał przednimi kołami i zaczęło się buksowanie, dołączenie kół i smród ze sprzęgła, nawet tylnymi kołami nie wjechał na wzniesienie bo już nie dał rady (pomijam jazdę z rozpędu)
Byłem też na wyjeździe z kolegą który ma LR zmotę i był pod wrażeniem jak szedłem pod górki czy wygibasy.
Moim zdaniem GV to nie auto do paplania w błocie tylko idealne na wyjazdy w teren ale lżejszy, na spokojnie, bez ciśnienia i bez głębokich rowów z których błoto zalewa maskę.
Dam kilka filmów które mi się podobają:
Do takich właśnie wypraw GV jest stworzona
https://www.youtube.com/watch?v=7oR3OMS ... bksZtvin3Q
PRAWDZIWY LIFT + wyciągarka
https://www.youtube.com/watch?v=HYYhvtW ... bksZtvin3Q
Kolejny LIFT
https://www.youtube.com/watch?v=uD5qUE- ... bksZtvin3Q
Tu ładnie ESP działa
https://www.youtube.com/watch?v=MTcxjwv ... bksZtvin3Q
Typowy OFFROAD
https://www.youtube.com/watch?v=FbE5JGy ... bksZtvin3Q
Tu troszkę szybciej
https://www.youtube.com/watch?v=qnzAun4 ... bksZtvin3Q
Wspinaczki górskie
https://www.youtube.com/watch?v=CAAIYlj ... bksZtvin3Q
LIFT
https://www.youtube.com/watch?v=TW_fJSH ... bksZtvin3Q
Trochę padołków
https://www.youtube.com/watch?v=RW5JDdr ... bksZtvin3Q