4.16 Calmini
Moderator: Albert_N
- Radi
- jestem tu nowy...
- Posty: 99
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 11:17 pm
- Lokalizacja: Kraśnik-Janów Lub.
- Kontaktowanie:
4.16 Calmini
Wie ktos gdzie i za ile moge zaopatrzyc sie w taki reduktor oczywiscie do zuzy 413.
Zołza 1.3!
- Daniel Stachurski
-
- Posty: 268
- Rejestracja: pn mar 08, 2004 11:35 am
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Znaczy komplet 4.1 do reduktora? Bo w Calmini od pol roku nie maja tych przelozen, a dowiadywalem sie dosc czesto bo mam kilka zamowien. Obecnie obiecuja miec w przyszlym miesiacu, ale to samo mowili dla przykladu w grudniu. Przestalem wiec wierzyc i zamowilem gdzie indziej...Stang pisze:Ja se zamówiłem pare kąpletów 4.16 w USA 8) do wiosny pewnie dojdą :D
Samurai 1.6/16V Baleno, 33x10.50, przod sprezyny, tyl SPOA, 4.56, 4.16, HS9500
http://suzuki.run4x4fun.com
http://suzuki.run4x4fun.com
- romaniec tomasz
- Posty: 497
- Rejestracja: czw kwie 14, 2005 9:57 pm
- Lokalizacja: koszalin
musisz namacalnie sprawdzić czy ta 410 to nowy czy stary typ.
różnią się środkami co można stwierdzić dopiero po rozebraniu ale są też inne z zewnątrz te nowsze są takie jak 413 i samuraj czyli z taką psełdo zaślepką z tyłu wałka który jest zapięty do skrzyni biegów wygląda to jak by fabrycznie było saślepione wyjście mocy są "otwory na cztery śruby" też jakieś takie nie dokończone
ten stary w tym miejscu jest zaokrąglony.
było o tym wynalazku gdzieś w necie może nawet u daniela na stronie.
różnią się środkami co można stwierdzić dopiero po rozebraniu ale są też inne z zewnątrz te nowsze są takie jak 413 i samuraj czyli z taką psełdo zaślepką z tyłu wałka który jest zapięty do skrzyni biegów wygląda to jak by fabrycznie było saślepione wyjście mocy są "otwory na cztery śruby" też jakieś takie nie dokończone

ten stary w tym miejscu jest zaokrąglony.
było o tym wynalazku gdzieś w necie może nawet u daniela na stronie.
Mi powiedzieli w piątek że za 3 dni będą mieli, a np na kolektory trzeba miesiąc czekać więc se odpuściłemDaniel Stachurski pisze:Znaczy komplet 4.1 do reduktora? Bo w Calmini od pol roku nie maja tych przelozen, a dowiadywalem sie dosc czesto bo mam kilka zamowien. Obecnie obiecuja miec w przyszlym miesiacu, ale to samo mowili dla przykladu w grudniu. Przestalem wiec wierzyc i zamowilem gdzie indziej...Stang pisze:Ja se zamówiłem pare kąpletów 4.16 w USAdo wiosny pewnie dojdą


- romaniec tomasz
- Posty: 497
- Rejestracja: czw kwie 14, 2005 9:57 pm
- Lokalizacja: koszalin
u nas w koszałkowie jest laser i można było by to powielić. materiał nie specjaslnie musi być jakiś niewiadomo jaki, a program do laseru można by było jakoś załatwić i w ciągu godziny taka maszyna wyrzeźbi z 50 szt koszt pracy godz to 150zł + program i blacha.
pozdrawiam wszystkich off road-owiczów (509564911)
- Daniel Stachurski
-
- Posty: 268
- Rejestracja: pn mar 08, 2004 11:35 am
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Ja mam chyba gdzies odrysowana na papierze.leszek pisze:mógłby który taką płyte odrysować może tieri wzioł by ją na laserze powielił i było by już w polsce i pewno taniej.
Samurai 1.6/16V Baleno, 33x10.50, przod sprezyny, tyl SPOA, 4.56, 4.16, HS9500
http://suzuki.run4x4fun.com
http://suzuki.run4x4fun.com
- Daniel Stachurski
-
- Posty: 268
- Rejestracja: pn mar 08, 2004 11:35 am
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
To jeszcze dorzuce w temacie do przemyslenia. otoz blacha z Calmini jest zrobiona pod rozrusznik od 1.3, natomiast ja zrobilem swoja blache pod rozrusznik 1.6, ktory wydal mi sie fajniejszy, choc jego zebatka gorzej pasuje do kola zamachowego 1.3. W prosty sposob mozna wykorzystac dwie blachy przekladki pomiedzy silnik, a skrzynie z obu silnikow i skladajac je razem. na przestrzal gornymi srubami (ten sam rozstaw) mozna odrysowac wlasciwy ksztalt i co najwazniejsze rozstaw dolnych otworow i wymagane otwory pod konkretny typ rozrusznika.Ja mam chyba gdzies odrysowana na papierze.
Samurai 1.6/16V Baleno, 33x10.50, przod sprezyny, tyl SPOA, 4.56, 4.16, HS9500
http://suzuki.run4x4fun.com
http://suzuki.run4x4fun.com
- romaniec tomasz
- Posty: 497
- Rejestracja: czw kwie 14, 2005 9:57 pm
- Lokalizacja: koszalin
tzn podejrzewam że 40H starczy, ulepszone do 45hrc jest cholernie mocne do tego celu najwłaściwsze. chyba że ktoś sądzi inaczej to proszę o sugestie. u nas w koszalinie jest laser i całkiem niedrogo może to wyjść zapytam jakim programie musi to być i wtedy poproszę o projekt.
pozdrawiam wszystkich off road-owiczów (509564911)
no własnie "ulepszone" nie mam tu na mysli jakiegos palnika i wody a piecow hartowniczych to teraz pod dostatkiem chyba nie maromaniec tomasz pisze:tzn podejrzewam że 40H starczy, ulepszone do 45hrc jest cholernie mocne do tego celu najwłaściwsze. chyba że ktoś sądzi inaczej to proszę o sugestie. u nas w koszalinie jest laser i całkiem niedrogo może to wyjść zapytam jakim programie musi to być i wtedy poproszę o projekt.
Szeroki i Dziki Kotek
przy planowaniu palenia na laserze trzeba wyjsc od grubosci tej plyty, poza tym wazny jest gatunek stali (jesli nie bedzie ulepszana) no i oczywiscie kwestia dokladnosci wykonania otworow i nie chodzi tu tylko o ich polozenie ale rowniez srednice, itp. moze wchodzic w gre obr. skr. chyba ze jakas jednorazowa prowizorka, a nie produkcja "prawie" seryjna 

Szeroki i Dziki Kotek
- romaniec tomasz
- Posty: 497
- Rejestracja: czw kwie 14, 2005 9:57 pm
- Lokalizacja: koszalin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość