Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Janusz00
- jestem tu nowy...

- Posty: 53
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 7:51 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Janusz00 » śr maja 17, 2006 6:31 pm
Witam
Czy może ktoś z Państwa pomóc w doborze blokady LockRight do Suzuki SJ 413, rok 85, wąskie mosty.
Chodzi mi o blokadę tylnego mostu, czy do tego auta nadaje się blokada LockRight model 1510 czy 1530
Pozdrawiam
Janusz
Ostatnio zmieniony śr maja 17, 2006 7:07 pm przez
Janusz00, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » śr maja 17, 2006 6:57 pm
Można ale lepiej zainwestować i kupić 1530 bo jest 4-ro elementowa i przy starych mostach przydało by sie wymienić....ale 1510 też można

Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
Janusz00
- jestem tu nowy...

- Posty: 53
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 7:51 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Janusz00 » śr maja 17, 2006 7:16 pm
Dzięki za pomoc.
Mam jeszcze jedno może trochę śmieszne pytanie, czy to co jest sprzedawane pod nazwą calmini LockRight to jest ten sam produkt co Powertrax Richmond Lock Right
Pozdrawiam
Janusz
-
Twardy
-

- Posty: 1120
- Rejestracja: śr mar 31, 2004 9:04 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Twardy » śr maja 17, 2006 7:50 pm
Tak, to samo.
Jak masz wątpliwości jak to działa to zadzwoń i przyjedź - pokażę.
człowiek człowiekowi wilkiem a kiwi kiwi kiwi
-
Marcin

- Posty: 2398
- Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sud
Post
autor: Marcin » śr maja 17, 2006 8:13 pm
podlacze sie do pytania..ile taka zabawka kosztuje(mowa o 410) i czy lepsza jest blokada orginalna 100% w tych dyfrach?

-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » śr maja 17, 2006 8:58 pm
Twardy pisze:Tak, to samo.
Jak masz wątpliwości jak to działa to zadzwoń i przyjedź - pokażę.
no kto by pomyślał

-
Marcin

- Posty: 2398
- Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sud
Post
autor: Marcin » śr maja 17, 2006 9:05 pm
opierac sie moge tylko na przeslankach slownych-ludkowie twierdza ,ze po ulepszeniach robi super...myla sie?

-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » śr maja 17, 2006 9:13 pm
A bo ja wiem nikt jeszcze nie opracował perfekcjnej poprawki do oryginalnej blokady, a ja mam lock right-a i w terenie widać różnice
Ostatnio zmieniony śr maja 17, 2006 9:18 pm przez
Michał_1989, łącznie zmieniany 1 raz.
Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
Twardy
-

- Posty: 1120
- Rejestracja: śr mar 31, 2004 9:04 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Twardy » śr maja 17, 2006 9:14 pm
leszek pisze:Twardy pisze:Tak, to samo.
Jak masz wątpliwości jak to działa to zadzwoń i przyjedź - pokażę.
no kto by pomyślał

Zdziwiony ?
Kilku osobom już rozwiałem wszelkie wątpliwości, zaszperowany most w suce to POTĘGA.
To nawet lepsze od podświetlanego podwozia, zwłaszcza jak strzeli na skrzyżowaniu

człowiek człowiekowi wilkiem a kiwi kiwi kiwi
-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » śr maja 17, 2006 9:16 pm
Twardy pisze:.....
Kilku osobom już rozwiałem wszelkie wątpliwości, zaszperowany most w suce to POTĘGA.
.....
To prawda nawet jedena blokada a robi róznice.....
Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » śr maja 17, 2006 9:31 pm
michał w naszych warunkach druga znaczy przednia szpera jest raczej zbyteczna ale......... fajnie jest mieć szczegulnie jak się do niej przyzwyczaiło
Jacek TUBY szperą nie zastąpisz

-
Marcin

- Posty: 2398
- Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sud
Post
autor: Marcin » śr maja 17, 2006 9:33 pm
a jak sie ma lock right do poruszania po asfalcie? (dojazdy na imprezy)
-
Twardy
-

- Posty: 1120
- Rejestracja: śr mar 31, 2004 9:04 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Twardy » śr maja 17, 2006 9:40 pm
leszek pisze:Jacek TUBY szperą nie zastąpisz


niejasno do mnie dociera, że nie tędy droga
Na asfalcie działa bardzo dobrze (cicho klika), podczas ruszania w ciasnym łuku radośnie wpływa na temperaturę opon

człowiek człowiekowi wilkiem a kiwi kiwi kiwi
-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » śr maja 17, 2006 9:46 pm
leszek pisze:michał w naszych warunkach druga znaczy przednia szpera jest raczej zbyteczna ale......... fajnie jest mieć szczegulnie jak się do niej przyzwyczaiło
Jacek TUBY szperą nie zastąpisz

Hmmm Wiec byłem na orzyszu i była suzuka z 3 blokadami ARB wiec to dopiero jest fajne niewiem jak wsadził miedzyosiowa ale robiło fajnie prawie nie podniesiona simex-y 31" 2 winch-e silnik 1.3 i 2 miejsce w Extremie

Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » śr maja 17, 2006 9:48 pm
Marcin pisze:a jak sie ma lock right do poruszania po asfalcie? (dojazdy na imprezy)
Jak sie ma

troche na asfalcie przy skręcie,samochód chciałby pojechać prosto dopóki sie nie rozepnie ,da sie jeździc po asfalcie

czasami przy ciepłym asfalcie mozna nawet zapiszczeć kołami

Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
majch

- Posty: 388
- Rejestracja: wt maja 17, 2005 9:22 am
- Lokalizacja: 100lica
Post
autor: majch » śr maja 17, 2006 9:58 pm
witam
ja mam jeszcze jedno pytanie...
jaka jest zywotnosc takiej blokady?
jezeli dobrze rozumiem zasade dzialania tonie zuzywa sie ona wlasciwie podczas jazdy w terenie tylko podczas jazdy po czarnym?
jezdze suzuka ok 2kkm/msc po czarnym i zastanawiam sie ile taka blokada wytrzyma...
jest ktos kto zuzyl lock righta ?

pozdrawiam majch
A i tak wszystko to ch*j w porównaniu z prędkością światła...
-
Twardy
-

- Posty: 1120
- Rejestracja: śr mar 31, 2004 9:04 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Twardy » śr maja 17, 2006 10:00 pm
Michał_1989 pisze:
Hmmm Wiec byłem na orzyszu i była suzuka z 3 blokadami ARB wiec to dopiero jest fajne
niewiem jak wsadził miedzyosiowa ale robiło fajnie prawie nie podniesiona simex-y 31" 2 winch-e silnik 1.3 i 2 miejsce w Extremie

żeby wsadzić blokadę międzyosiowego mechanizmu różnicowego
trzeba go mieć 
człowiek człowiekowi wilkiem a kiwi kiwi kiwi
-
Marcin

- Posty: 2398
- Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sud
Post
autor: Marcin » śr maja 17, 2006 10:05 pm
jak znosi dyfer to jezdzenie na asfalcie pod katem zuzycia materialu ogolnie, tzn jak latwo jest go zmielic z ta blokada?

-
Twardy
-

- Posty: 1120
- Rejestracja: śr mar 31, 2004 9:04 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Twardy » śr maja 17, 2006 10:10 pm
majch_e21 pisze:witam
ja mam jeszcze jedno pytanie...
jaka jest zywotnosc takiej blokady?
jezeli dobrze rozumiem zasade dzialania tonie zuzywa sie ona wlasciwie podczas jazdy w terenie tylko podczas jazdy po czarnym?
jezdze suzuka ok 2kkm/msc po czarnym i zastanawiam sie ile taka blokada wytrzyma...
jest ktos kto zuzyl lock righta ?

pozdrawiam majch
LR 1530 jest praktycznie bezobsługowy, okresowa (w latach) wymiana sprężynek i bolców.
Zużyć można go przez nieprawidłowy montaż (ustawienie luzów czasami jest konieczne)
Jak jeździsz tyle po czarnym to lepiej ARB bo nie wyrobisz na opony z tyłu.
człowiek człowiekowi wilkiem a kiwi kiwi kiwi
-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » śr maja 17, 2006 10:37 pm
Twardy pisze:Michał_1989 pisze:
Hmmm Wiec byłem na orzyszu i była suzuka z 3 blokadami ARB wiec to dopiero jest fajne
niewiem jak wsadził miedzyosiowa ale robiło fajnie prawie nie podniesiona simex-y 31" 2 winch-e silnik 1.3 i 2 miejsce w Extremie

żeby wsadzić blokadę międzyosiowego mechanizmu różnicowego
trzeba go mieć 
Wiem

dlatego pisze ze niewiem jak ja wsadził

Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » śr maja 17, 2006 10:40 pm
Marcin pisze:jak znosi dyfer to jezdzenie na asfalcie pod katem zuzycia materialu ogolnie, tzn jak latwo jest go zmielic z ta blokada?

Musiał byś naprawde dużo jeździć po czarnym żeby popsuć ta blokade , ale z drugiej strony to skoro tyle jeździsz to lebiej ARB lub coś rozłącznego np.mechanicznie tak jak oryginał

Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
Marcin

- Posty: 2398
- Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sud
Post
autor: Marcin » czw maja 18, 2006 8:31 am
Michał_1989 pisze:Marcin pisze:jak znosi dyfer to jezdzenie na asfalcie pod katem zuzycia materialu ogolnie, tzn jak latwo jest go zmielic z ta blokada?

Musiał byś naprawde dużo jeździć po czarnym żeby popsuć ta blokade , ale z drugiej strony to skoro tyle jeździsz to lebiej ARB lub coś rozłącznego np.mechanicznie tak jak oryginał

nieduzo, ale samochod nie bedzie jezdzic na lawecie-wiec wchodza w gre czasami dojazdy po 80km i moze troszke wiecej...
jechalem suka 413 od Vipera z lock rightem i jakos nie odczulem strasznie tego na zakretach...

-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » czw maja 18, 2006 1:42 pm
80km na impreza to ja z besterloockerem jeźdze

-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » czw maja 18, 2006 2:03 pm
majch_e21 pisze:witam
ja mam jeszcze jedno pytanie...
jaka jest zywotnosc takiej blokady?
jezeli dobrze rozumiem zasade dzialania tonie zuzywa sie ona wlasciwie podczas jazdy w terenie tylko podczas jazdy po czarnym?
jezdze suzuka ok 2kkm/msc po czarnym i zastanawiam sie ile taka blokada wytrzyma...
jest ktos kto zuzyl lock righta ?

pozdrawiam majch
Ja przyszlifowałem go w 22min, ale po daniu grubszych podkładek chodził dalej(lepiej jak nówka)
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości