Lock Right w SJ 413 - jaki model blokady ??

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Janusz00
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: pn lut 27, 2006 7:51 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Lock Right w SJ 413 - jaki model blokady ??

Post autor: Janusz00 » śr maja 17, 2006 6:31 pm

Witam

Czy może ktoś z Państwa pomóc w doborze blokady LockRight do Suzuki SJ 413, rok 85, wąskie mosty.

Chodzi mi o blokadę tylnego mostu, czy do tego auta nadaje się blokada LockRight model 1510 czy 1530 ??

Pozdrawiam

Janusz
Ostatnio zmieniony śr maja 17, 2006 7:07 pm przez Janusz00, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » śr maja 17, 2006 6:57 pm

Można ale lepiej zainwestować i kupić 1530 bo jest 4-ro elementowa i przy starych mostach przydało by sie wymienić....ale 1510 też można :wink:
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Janusz00
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: pn lut 27, 2006 7:51 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Janusz00 » śr maja 17, 2006 7:16 pm

Dzięki za pomoc.

Mam jeszcze jedno może trochę śmieszne pytanie, czy to co jest sprzedawane pod nazwą calmini LockRight to jest ten sam produkt co Powertrax Richmond Lock Right ??

Pozdrawiam

Janusz

Awatar użytkownika
Twardy
 
 
Posty: 1120
Rejestracja: śr mar 31, 2004 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Twardy » śr maja 17, 2006 7:50 pm

Tak, to samo.

Jak masz wątpliwości jak to działa to zadzwoń i przyjedź - pokażę.
człowiek człowiekowi wilkiem a kiwi kiwi kiwi

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » śr maja 17, 2006 8:13 pm

podlacze sie do pytania..ile taka zabawka kosztuje(mowa o 410) i czy lepsza jest blokada orginalna 100% w tych dyfrach? 8)

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » śr maja 17, 2006 8:55 pm

Ile kosztuje hmmm..... tu masz http://www.puresuzuki.com/Axle%20Lockers.htm a jest lepsza od firmowej 100%
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » śr maja 17, 2006 8:58 pm

Twardy pisze:Tak, to samo.

Jak masz wątpliwości jak to działa to zadzwoń i przyjedź - pokażę.
no kto by pomyślał :)21

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » śr maja 17, 2006 9:05 pm

Michał_1989 pisze:Ile kosztuje hmmm..... tu masz http://www.puresuzuki.com/Axle%20Lockers.htm a jest lepsza od firmowej 100%
opierac sie moge tylko na przeslankach slownych-ludkowie twierdza ,ze po ulepszeniach robi super...myla sie? :D

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » śr maja 17, 2006 9:13 pm

A bo ja wiem nikt jeszcze nie opracował perfekcjnej poprawki do oryginalnej blokady, a ja mam lock right-a i w terenie widać różnice
Ostatnio zmieniony śr maja 17, 2006 9:18 pm przez Michał_1989, łącznie zmieniany 1 raz.
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
Twardy
 
 
Posty: 1120
Rejestracja: śr mar 31, 2004 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Twardy » śr maja 17, 2006 9:14 pm

leszek pisze:
Twardy pisze:Tak, to samo.

Jak masz wątpliwości jak to działa to zadzwoń i przyjedź - pokażę.
no kto by pomyślał :)21
Zdziwiony ? :)13

Kilku osobom już rozwiałem wszelkie wątpliwości, zaszperowany most w suce to POTĘGA.

To nawet lepsze od podświetlanego podwozia, zwłaszcza jak strzeli na skrzyżowaniu :)21
człowiek człowiekowi wilkiem a kiwi kiwi kiwi

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » śr maja 17, 2006 9:16 pm

Twardy pisze:.....

Kilku osobom już rozwiałem wszelkie wątpliwości, zaszperowany most w suce to POTĘGA.

.....
To prawda nawet jedena blokada a robi róznice.....
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » śr maja 17, 2006 9:31 pm

michał w naszych warunkach druga znaczy przednia szpera jest raczej zbyteczna ale......... fajnie jest mieć szczegulnie jak się do niej przyzwyczaiło :wink:


Jacek TUBY szperą nie zastąpisz :)21

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » śr maja 17, 2006 9:33 pm

a jak sie ma lock right do poruszania po asfalcie? (dojazdy na imprezy)

Awatar użytkownika
Twardy
 
 
Posty: 1120
Rejestracja: śr mar 31, 2004 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Twardy » śr maja 17, 2006 9:40 pm

leszek pisze:Jacek TUBY szperą nie zastąpisz :)21
:roll: niejasno do mnie dociera, że nie tędy droga :)21


Na asfalcie działa bardzo dobrze (cicho klika), podczas ruszania w ciasnym łuku radośnie wpływa na temperaturę opon :lol:
człowiek człowiekowi wilkiem a kiwi kiwi kiwi

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » śr maja 17, 2006 9:46 pm

leszek pisze:michał w naszych warunkach druga znaczy przednia szpera jest raczej zbyteczna ale......... fajnie jest mieć szczegulnie jak się do niej przyzwyczaiło :wink:


Jacek TUBY szperą nie zastąpisz :)21
Hmmm Wiec byłem na orzyszu i była suzuka z 3 blokadami ARB wiec to dopiero jest fajne niewiem jak wsadził miedzyosiowa ale robiło fajnie prawie nie podniesiona simex-y 31" 2 winch-e silnik 1.3 i 2 miejsce w Extremie :D
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » śr maja 17, 2006 9:48 pm

Marcin pisze:a jak sie ma lock right do poruszania po asfalcie? (dojazdy na imprezy)
Jak sie ma ?? troche na asfalcie przy skręcie,samochód chciałby pojechać prosto dopóki sie nie rozepnie ,da sie jeździc po asfalcie :D czasami przy ciepłym asfalcie mozna nawet zapiszczeć kołami :lol:
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
majch
Posty: 388
Rejestracja: wt maja 17, 2005 9:22 am
Lokalizacja: 100lica

Post autor: majch » śr maja 17, 2006 9:58 pm

witam
ja mam jeszcze jedno pytanie...
jaka jest zywotnosc takiej blokady?
jezeli dobrze rozumiem zasade dzialania tonie zuzywa sie ona wlasciwie podczas jazdy w terenie tylko podczas jazdy po czarnym?
jezdze suzuka ok 2kkm/msc po czarnym i zastanawiam sie ile taka blokada wytrzyma...
jest ktos kto zuzyl lock righta ? :)
pozdrawiam majch
A i tak wszystko to ch*j w porównaniu z prędkością światła...

Awatar użytkownika
Twardy
 
 
Posty: 1120
Rejestracja: śr mar 31, 2004 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Twardy » śr maja 17, 2006 10:00 pm

Michał_1989 pisze: Hmmm Wiec byłem na orzyszu i była suzuka z 3 blokadami ARB wiec to dopiero jest fajne niewiem jak wsadził miedzyosiowa ale robiło fajnie prawie nie podniesiona simex-y 31" 2 winch-e silnik 1.3 i 2 miejsce w Extremie :D
żeby wsadzić blokadę międzyosiowego mechanizmu różnicowego trzeba go mieć :o
człowiek człowiekowi wilkiem a kiwi kiwi kiwi

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » śr maja 17, 2006 10:05 pm

jak znosi dyfer to jezdzenie na asfalcie pod katem zuzycia materialu ogolnie, tzn jak latwo jest go zmielic z ta blokada? :)21

Awatar użytkownika
Twardy
 
 
Posty: 1120
Rejestracja: śr mar 31, 2004 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Twardy » śr maja 17, 2006 10:10 pm

majch_e21 pisze:witam
ja mam jeszcze jedno pytanie...
jaka jest zywotnosc takiej blokady?
jezeli dobrze rozumiem zasade dzialania tonie zuzywa sie ona wlasciwie podczas jazdy w terenie tylko podczas jazdy po czarnym?
jezdze suzuka ok 2kkm/msc po czarnym i zastanawiam sie ile taka blokada wytrzyma...
jest ktos kto zuzyl lock righta ? :)
pozdrawiam majch
LR 1530 jest praktycznie bezobsługowy, okresowa (w latach) wymiana sprężynek i bolców.

Zużyć można go przez nieprawidłowy montaż (ustawienie luzów czasami jest konieczne)

Jak jeździsz tyle po czarnym to lepiej ARB bo nie wyrobisz na opony z tyłu.
człowiek człowiekowi wilkiem a kiwi kiwi kiwi

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » śr maja 17, 2006 10:37 pm

Twardy pisze:
Michał_1989 pisze: Hmmm Wiec byłem na orzyszu i była suzuka z 3 blokadami ARB wiec to dopiero jest fajne niewiem jak wsadził miedzyosiowa ale robiło fajnie prawie nie podniesiona simex-y 31" 2 winch-e silnik 1.3 i 2 miejsce w Extremie :D
żeby wsadzić blokadę międzyosiowego mechanizmu różnicowego trzeba go mieć :o
Wiem :D dlatego pisze ze niewiem jak ja wsadził :wink:
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » śr maja 17, 2006 10:40 pm

Marcin pisze:jak znosi dyfer to jezdzenie na asfalcie pod katem zuzycia materialu ogolnie, tzn jak latwo jest go zmielic z ta blokada? :)21
Musiał byś naprawde dużo jeździć po czarnym żeby popsuć ta blokade , ale z drugiej strony to skoro tyle jeździsz to lebiej ARB lub coś rozłącznego np.mechanicznie tak jak oryginał :wink:
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » czw maja 18, 2006 8:31 am

Michał_1989 pisze:
Marcin pisze:jak znosi dyfer to jezdzenie na asfalcie pod katem zuzycia materialu ogolnie, tzn jak latwo jest go zmielic z ta blokada? :)21
Musiał byś naprawde dużo jeździć po czarnym żeby popsuć ta blokade , ale z drugiej strony to skoro tyle jeździsz to lebiej ARB lub coś rozłącznego np.mechanicznie tak jak oryginał :wink:
nieduzo, ale samochod nie bedzie jezdzic na lawecie-wiec wchodza w gre czasami dojazdy po 80km i moze troszke wiecej...

jechalem suka 413 od Vipera z lock rightem i jakos nie odczulem strasznie tego na zakretach... :D

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » czw maja 18, 2006 1:42 pm

80km na impreza to ja z besterloockerem jeźdze :)21

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » czw maja 18, 2006 2:03 pm

majch_e21 pisze:witam
ja mam jeszcze jedno pytanie...
jaka jest zywotnosc takiej blokady?
jezeli dobrze rozumiem zasade dzialania tonie zuzywa sie ona wlasciwie podczas jazdy w terenie tylko podczas jazdy po czarnym?
jezdze suzuka ok 2kkm/msc po czarnym i zastanawiam sie ile taka blokada wytrzyma...
jest ktos kto zuzyl lock righta ? :)
pozdrawiam majch
Ja przyszlifowałem go w 22min, ale po daniu grubszych podkładek chodził dalej(lepiej jak nówka)
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości