Gaźnik odwieczny problem

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
hszonszcz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: wt cze 06, 2006 8:27 pm
Lokalizacja: Pomorze

Gaźnik odwieczny problem

Post autor: hszonszcz » ndz cze 25, 2006 7:07 pm

Mam mały problem. Silnik na wysokich obrotach chodzi :)2
Schodzi z orotów puszczając gaz i momentalnie gaśnie. Czy w gaźniku jest dysza wonych obrotów jak jest to gdzie proszę o pomoc!!!!!!!
SUZUKI SAMURAI 1,3- 1989

Awatar użytkownika
michal_cobra
 
 
Posty: 973
Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Warszawa/Wesoła

Re: Gaźnik odwieczny problem

Post autor: michal_cobra » ndz cze 25, 2006 8:09 pm

hszonszcz pisze:Mam mały problem. Silnik na wysokich obrotach chodzi :)2
Schodzi z orotów puszczając gaz i momentalnie gaśnie. Czy w gaźniku jest dysza wonych obrotów jak jest to gdzie proszę o pomoc!!!!!!!
Po co te nerwy po co tyle czerwonego.
Jak ktos wie to napisze :wink:
michal_c ==> Vitara 1.6 8v LPG + LSD :-)
gg 9559834; skype michal_cobra

tom108
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: pt wrz 02, 2005 9:52 pm
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: tom108 » ndz cze 25, 2006 8:18 pm

Jezeli sie myle - prosze o poprawe.
Jeżeli gaznik aisan i taki jak w SJ 413 to jest od strony prawej( patrzac od przodu samochodu) ta z przewodami i zalanczana dzwignia od przodu gaznika (tez dochodza kable). tam tez jest regulacja wolnych obrotow po wlaczeniu swiatel lub wentylatora.

Awatar użytkownika
Viper
 
 
Posty: 189
Rejestracja: pt paź 17, 2003 3:31 pm
Lokalizacja: Będzin

Post autor: Viper » ndz cze 25, 2006 9:09 pm

Poco się bawić oryginalnym gaźnikiem, lepiej obrazu wymienić na gaźnik od Hyundaya Pony 1.3, temat był wiele razy poprzerabiany.
Suzuki Samurai :) Marcin

Awatar użytkownika
Twardy
 
 
Posty: 1120
Rejestracja: śr mar 31, 2004 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Twardy » pn cze 26, 2006 11:09 am

jeśli chcesz dręczyć oryginał to go otwórz i wyjmij wszystkie, nawet najdrobniejsze paprochy. Ten gaźnik jest bardzo czuły na zanieczyszczenia i traci wolne obroty. Ja swój wyrzuciłem właśnie dlatego, wyregulowany, dwa filtry - mini okruch = brak wolnych
człowiek człowiekowi wilkiem a kiwi kiwi kiwi

Awatar użytkownika
hszonszcz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: wt cze 06, 2006 8:27 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: hszonszcz » pn cze 26, 2006 7:14 pm

Jak skomplikowana jest wymiana gaźnika od Pony - co z przewodami podciśnienia?? Czy gaźnik pasuje bez większych przeróbek. Jaki koszt gaźnika i koszt przewidywany wstawki itp. Jeśli koś to przerabiał proszę o info. :D
SUZUKI SAMURAI 1,3- 1989

Awatar użytkownika
Viper
 
 
Posty: 189
Rejestracja: pt paź 17, 2003 3:31 pm
Lokalizacja: Będzin

Post autor: Viper » pn cze 26, 2006 8:02 pm

hszonszcz pisze:Jak skomplikowana jest wymiana gaźnika od Pony - co z przewodami podciśnienia?? Czy gaźnik pasuje bez większych przeróbek. Jaki koszt gaźnika i koszt przewidywany wstawki itp. Jeśli koś to przerabiał proszę o info. :D
Tak gaźnik pasuje bez żadnych przeróbek. No może trzeba tylko dodać linkę od ręcznego ssania. :wink:
Co do kosztów to mysle ze za 150zł kupisz bez problemu.
Suzuki Samurai :) Marcin

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pn lip 10, 2006 4:04 pm

Panowie, ratunku ! !! :P
Własnie mi mechano zmienia gaxnik na pony1.3 ? automat, no i ma jakies problemy.
Mój problem polega na tym, ze nie wiem jakie ma problemy i zaraz do niego jadę.
Radźcie proszę - jaki moga byc problemy z podłaczeniem ?? Cholera fqurza mnie to. Gość mówi, ze "duzo elektroniki" ?? :P .. no niech mu bedzie.
pytam się poważnie bo sytuacja reanimacyjna, więc nie róbcie jaj i nie piszcie żebym zmienił mechanika itd.. co może być nie tak, nieby wszystko pasuje, ale .. Q coś mu nie gra.

Może się do wieczora dowiem o co Q chodzi to napiszę.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
hszonszcz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: wt cze 06, 2006 8:27 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: hszonszcz » pn lip 10, 2006 4:44 pm

Ja mam suzuke z 1989 na gaźniku gdzie nie ma żadnej elektroniki. Po co zakładać Pony jak wystarczy wyregulować oryginalny. Mój problem polegał na wolnych obrotach ale okazało się że to filtr paliwa zawalony na maksa. Pomimo to powiozłem grata do mecanika. Za...bisty koleś mózgownica gaźnikowa- tylko tym się zajmuje. Wyregulował i chodzi jak żyleta. Mam rade jak da się wyregulować to trzymać oryginała. Jestem z pomorza Jak chcesz to dam ci namiary na gościa ale na Priv-a.
SUZUKI SAMURAI 1,3- 1989

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pn lip 10, 2006 6:14 pm

Orginał nie ma elektroniki, ale ma trochę podciśnień. Jeżeli uda Ci się go naprawić to będzie tylko chwilowa naprawa. Ja myślałem że mi się go udało naprawić kilka razy. Rozbierałem go do ostatniej śróbki. I tak po jakimś czasie było to samo. Wymień go jeżeli nie chcesz dostań nerwicy :wink:
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pn lip 10, 2006 8:11 pm

Nie no ja juz mam ten pony założony, kwestia regulacji/podłączeń elektrycznych etc. Oryginałem nie będę się już paprał.
Może to uproszczę:
Pytam kto zakładał i czy miał jakieś problemy w czasie montażu i pierwszego uruchamiania - jakis greps w podłaczeniu, może jakiś patent o którym trzeba pamiętac. Chwilowo mój mechano czekał na kolo elektryka i mieli coś razem rzeźbić.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » wt lip 11, 2006 12:41 am

Przeciez w Pony nie ma zadnej elektroniki :lol: Wala Cie po rogach :)21
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » wt lip 11, 2006 6:17 am

no tak mysle właśnie, pewnie to kwestia nazewnictwa;
ale to za 60 zł, wiec powinienem udźwignąć :wink: odbieram go rano i zobaczymy - powinno byc ok. koniec z koncem nie dowiedziałem sie jakie były te problemy w regulacji itd.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » sob lip 15, 2006 2:17 pm

no więc nadal mam kłopot z podłączeniem jak się okazuje podciśnień - prośba taka:
-nie ma ktoś fotek swojego gaźnika z lewej i prawej strony ? chodzi mi o obsadzenie dwóch rureczek podciśnieniowych, albo rysunek jak to ma być, bo trafić przypadkowo dość ciężko.(a zostały mi dwie po przeciwległych stronach gaźnika)
może by się komuś chciało zobaczyć u siebie albo sfocić - piwo już chłodzę i napję litościwego do oporu przy najbliższym spotkaniu ! Please chłopaki !
Heineken może być ? czy szukać czegoś bardziej wyrafinowanego ?
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
hszonszcz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: wt cze 06, 2006 8:27 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: hszonszcz » sob lip 15, 2006 5:30 pm

Nie czaje- chcesz fotki gaźnika oryg. z przewodami podciśnienia czy już zmotanetgo pony ??
Ja słyszałem że podciśnienia się normalnie zasklepia i po kłopocie.
Jak pieprze głupoty to mnie poprawcie.
SUZUKI SAMURAI 1,3- 1989

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » sob lip 15, 2006 5:39 pm

już założonego pony w suce;
zasklepia czyli zaślepia ? bo jest kilka takich punktów - pytałem czy są jakieś pateny, to chyba by ludzie coś podpowiedzieli, chyba że wszyscy to dawali mechanikom i nikt nie wie jak ma, ale sprawdzić to chyba niewielki problem.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
hszonszcz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: wt cze 06, 2006 8:27 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: hszonszcz » sob lip 15, 2006 5:49 pm

zaraz dzwonie do mojego guru gaźnikowego jak coś będę wiedział to napisze.
SUZUKI SAMURAI 1,3- 1989

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » sob lip 15, 2006 5:53 pm

super ! cvoś mi się zdaje, że lubisz piwo :wink: to btw zapytja proszę czym się to zaślepia, jeśli się zaślepia.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
hszonszcz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: wt cze 06, 2006 8:27 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: hszonszcz » sob lip 15, 2006 8:35 pm

To nie chodzi o browar :wink:
Dzwoniłem do gościa. Mówi że niektóre przewody podciśnienia muszą zostać !! Tak aby prawidłowo działał cały układ. Z części podciśnień można zrezygnowć. Z korych nie wiem! Mój mechanior musiałby zobaczyć sprzęt a później gadać. Nie pomogłem Ci za wiele ale mogę do niego podjechać w poniedziałek i popytać.
SUZUKI SAMURAI 1,3- 1989

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości