czy Vitara V6 ma fabryczny immobiliser?
Moderator: Albert_N
czy Vitara V6 ma fabryczny immobiliser?
No własnie, w ubezpieczalni gdy chciałem rozeznać temat ubezpieczenia mojej "nowej" vitarki zapytali czy ma ona fabryczny immobiliser, albo jakieś inne dodatkowe zabezpieczenie.
A chodzi o Vitarę Long, V6, 1997r
Kto wie niech powie, pliiiz
KubaB
A chodzi o Vitarę Long, V6, 1997r
Kto wie niech powie, pliiiz
KubaB
No tu jest mały problem, kierowca nie musi wiedzieć że jest immobilajzer, nawet nie musi być naklejki, to ma działać a nie szpanować.KubaB pisze:no to trafiłem z tym pytaniem.Jeśli takie znakomitości z tego forum jak piotr_z i mdeja nie wiedzą, to znaczy że coś jest na rzeczy
Być może dowiedziałbyś się o tym jakbyś sobie kluczyk dorobił i byś nie odpalił.



Jeśli coś jest grzechu warte, to i grzech nie spróbować...
Zgadzam się, zwykły kierowca nie musi wiedzieć. Ale nie pytam zwykłych kierowców co podjeżdżają tylko pod McDonaldsa...papas pisze:No tu jest mały problem, kierowca nie musi wiedzieć że jest immobilajzer, nawet nie musi być naklejki, to ma działać a nie szpanować.KubaB pisze:no to trafiłem z tym pytaniem.Jeśli takie znakomitości z tego forum jak piotr_z i mdeja nie wiedzą, to znaczy że coś jest na rzeczy
Być może dowiedziałbyś się o tym jakbyś sobie kluczyk dorobił i byś nie odpalił.![]()
U nas we firmie trzy lata kangurkiem śmigali i nic nie wiedzieli że takie ustrojstwo tam jest, dopiero się kapli jak się zepsuło....
, byli by jeszcze elepstryka posądzili że ich w jajo robi.....

Mam instrukcję obsługi (niestety po niemiecku) i też tam z pisma obrazkowego nic nie wynika. A ubezpieczyciel się dopytuje. W plakaczu (berlingo) to wiem, że mam i jest spokój. W trampku kiedyś też miałem (bo sobie sam zrobiłem)
A propos dorabianego kluczyka, może od mojego kolegi pożyczę - może będzie pasował. Bo starą vitarke tośmy sobie mogli nawzajem otwierać
Modle sie żebym nie miał
bo w starym aucie potrafi jaja robić sakramenckie. Niestety mam najmocniej wypasioną wersje - choć na szczęśćie bez skóry. Ale nie dywagowałem nad tym czy mam czy nie mam to i ci nie odpowiem. Nie dobieram se do głowy i AC nie mam

kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
- Marta&Marek
-
- Posty: 1402
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 8:55 am
- Lokalizacja: Maślice :) Wrocław
- Kontaktowanie:
Może po kluczyku będzie coś widać - np. w Sprinterku, jeśli w kluczyku (starym) był immobiliser, to był taki "kwadracik" przy wkładce klucza.
A jeśli chodzi o praktykę mietkową, to wiele samochodów z rynku niemieckiego nie ma fabrycznego immobilisera.
A jeśli chodzi o vitkę, to nie mam pojęcia
A jeśli chodzi o praktykę mietkową, to wiele samochodów z rynku niemieckiego nie ma fabrycznego immobilisera.
A jeśli chodzi o vitkę, to nie mam pojęcia

Krowa - KDJ95 skundlona przekaźnikiem z GMa 

- michal_cobra
-
- Posty: 973
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Wesoła
- michal_cobra
-
- Posty: 973
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Wesoła
Ale tu wchodzi w grę użycie śrubokrętaslaw211 pisze:najproscie to zdjac obudowe stacyjki bo jak immobilajzer jest w kluczyku to na stacyjce lub w poblizu musi czytnik byc czyli cos z kabelkami

Więc stopień trudności sie podnosi

P.S. Za to twój sposób jest tańszy, o ile ma sie śrubokręt

michal_c ==> Vitara 1.6 8v LPG + LSD
gg 9559834; skype michal_cobra

gg 9559834; skype michal_cobra
za to Twój moze dać potencjalnie dodatkowy kluczyk zapasowymichal_cobra pisze:Ale tu wchodzi w grę użycie śrubokrętaslaw211 pisze:najproscie to zdjac obudowe stacyjki bo jak immobilajzer jest w kluczyku to na stacyjce lub w poblizu musi czytnik byc czyli cos z kabelkami
Więc stopień trudności sie podnosi
P.S. Za to twój sposób jest tańszy, o ile ma sie śrubokręt


kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
no więc ma immobiliser. Przynajmiej tak wynika w mądrej ksiązki pani z Link4
pzdr
KubaB
PS. Wreszcie dzis wyjechałem na drogę nową zuzą. Trochę szutru i pobocza też przetestowałem. Silnik V6 to jest to!!!
. A jeżdzi sie bardzo przyjemnie!! Musze tylko sprzedać poprzednią (do której wprawdzie czuję sentyment) i wtedy fotke się podmieni

pzdr
KubaB
PS. Wreszcie dzis wyjechałem na drogę nową zuzą. Trochę szutru i pobocza też przetestowałem. Silnik V6 to jest to!!!

Ja się nie podnicam silnikiem (znam lepsze sposobymdeja pisze:NIe podniecajcie sie tak tym silnikiem. Do masy 1600 kilo nasze auto powinno mieć pojemność co najmniej 2500 cm. Taki silnik SUzuki 2.5 V6 to mnie sie marzy. Oczywiście moje frustracje zrozumiecie na kołach 30 cali i więcej

KubaB
- michal_cobra
-
- Posty: 973
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Wesoła
Czy w waszych longach jest taki sam silnik jak w grand vitarach? Bo ostatio miałem przyjemność jechać gv 2.0 ale nie wim co to za silnik byłkozioU pisze:KubaB pisze: Silnik V6 to jest to!!!.
![]()
![]()
![]()
![]()

Ale zbierała sie ch..., no napewno trochę lepiej od 1.6 8v

michal_c ==> Vitara 1.6 8v LPG + LSD
gg 9559834; skype michal_cobra

gg 9559834; skype michal_cobra
Tam jest silnik 2.0 16v - z matematyki wychodzi że to 4 garcki są. I elastyczniejszy od V6. W GV silnik V6 miał pojemność 2500 i 2700 cm - przypominam w ramach korepetycjimichal_cobra pisze:Czy w waszych longach jest taki sam silnik jak w grand vitarach? Bo ostatio miałem przyjemność jechać gv 2.0 ale nie wim co to za silnik byłkozioU pisze:KubaB pisze: Silnik V6 to jest to!!!.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ale zbierała sie ch..., no napewno trochę lepiej od 1.6 8v
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
- michal_cobra
-
- Posty: 973
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Wesoła
To jeżeli ten z GV jest elastyczniejszy to nie wiem czym warto się tak zachwycać 2.0 v6 w longumdeja pisze:Tam jest silnik 2.0 16v - z matematyki wychodzi że to 4 garcki są. I elastyczniejszy od V6. W GV silnik V6 miał pojemność 2500 i 2700 cm - przypominam w ramach korepetycjimichal_cobra pisze:Czy w waszych longach jest taki sam silnik jak w grand vitarach? Bo ostatio miałem przyjemność jechać gv 2.0 ale nie wim co to za silnik byłkozioU pisze:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ale zbierała sie ch..., no napewno trochę lepiej od 1.6 8v


michal_c ==> Vitara 1.6 8v LPG + LSD
gg 9559834; skype michal_cobra

gg 9559834; skype michal_cobra
Bo innych nie ma mocniejszych. Michał- więcej radości życia -michal_cobra pisze:To jeżeli ten z GV jest elastyczniejszy to nie wiem czym warto się tak zachwycać 2.0 v6 w longumdeja pisze:Tam jest silnik 2.0 16v - z matematyki wychodzi że to 4 garcki są. I elastyczniejszy od V6. W GV silnik V6 miał pojemność 2500 i 2700 cm - przypominam w ramach korepetycjimichal_cobra pisze: Czy w waszych longach jest taki sam silnik jak w grand vitarach? Bo ostatio miałem przyjemność jechać gv 2.0 ale nie wim co to za silnik był![]()
Ale zbierała sie ch..., no napewno trochę lepiej od 1.6 8vNie wspominając o większych kołach


kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość