znowu usterka

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
szarik zc1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 11:49 am
Lokalizacja: Grodzisk Maz

znowu usterka

Post autor: szarik zc1 » ndz paź 01, 2006 4:51 pm

Mam pytanko
Co mogło sie stać jak moja vitara nie ma normalnych niskich obrotów tylko ledwo kaszle jak stoi bez gazu??
Mam LPG ale na benzynie też dyszy suka cholerna

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Re: znowu usterka

Post autor: piotr_z » ndz paź 01, 2006 5:39 pm

szarik zc1 pisze:Mam pytanko
Co mogło sie stać jak moja vitara nie ma normalnych niskich obrotów tylko ledwo kaszle jak stoi bez gazu??
Mam LPG ale na benzynie też dyszy suka cholerna
bo brzydko na nią mowisz :)21

a ruszales cos w silniku?
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: slaw211 » ndz paź 01, 2006 6:29 pm

zemsciła sie :lol:
gg 6157522

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: slaw211 » ndz paź 01, 2006 6:31 pm

jaka masz intalacje gazowa ?? jest regulacja reczna
gg 6157522

Awatar użytkownika
sergio
Posty: 516
Rejestracja: czw maja 04, 2006 5:42 pm
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: sergio » ndz paź 01, 2006 6:34 pm

Bo ja wiem... może nie masz iskry na zaworze albo tłok poruszający się w gaźniku zatarł panewki przez co na wale uszkodziłes pierscienie i simeringi :roll:
a na serio, Stary napisz cos więcej... :-?
Samurai 1.9 d '03
Jimny 1.3 '05 Obrazek

Awatar użytkownika
piotr_r
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 8:30 pm
Lokalizacja: W-wa białołęka,Żyrardów

Post autor: piotr_r » ndz paź 01, 2006 9:37 pm

jezdzilo sie po wodzie to sapie :)21
Toyota Lancruiser LJ 70
GG: 2370178 , silver22@o2.pl

Awatar użytkownika
szarik zc1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 11:49 am
Lokalizacja: Grodzisk Maz

Post autor: szarik zc1 » ndz paź 01, 2006 10:03 pm

To nie przez lpg bo na benzynie chodzi tak samo. Objaw jest tylko na odpuszczonym gazie, kiedy dodaje gazu chodzi normalnie. jak odpuszcze gaz to ma może ze 200 obr/min a powinno byc koło 800obr/min.
Nie mam pojęcia co sie dzieje z tym paździochem ale zdecydowanie wolę jak wszystko gra jak potrzeba.
pomużta plizzzz

w silniku nic nie ruszałem

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: slaw211 » pn paź 02, 2006 9:41 am

a jak obroty spadaja to chodzi na 4 cylindrach
gg 6157522

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » pn paź 02, 2006 9:43 am

slaw211 pisze:zemsciła sie :lol:
a to suka :)21
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Emer
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: sob lip 22, 2006 9:14 am
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Emer » pn paź 02, 2006 10:33 am

a może to tylko przewody wysokiego napięcia??

Awatar użytkownika
alex-mich
 
 
Posty: 248
Rejestracja: sob gru 10, 2005 2:59 am
Lokalizacja: 49o53' N 19o29' E

Post autor: alex-mich » pn paź 02, 2006 12:19 pm

A jest tam coś takiego jak silniczek krokowy?
Samurai 1szt
FronteraB 1sz
Vitara 4sz
Rocky 4sz
Maverick 1sz
Galloper 1sz
TerranoII 1sz
Sportage 2sz

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » pn paź 02, 2006 12:44 pm

szarik zc1 pisze:To nie przez lpg bo na benzynie chodzi tak samo. Objaw jest tylko na odpuszczonym gazie, kiedy dodaje gazu chodzi normalnie. jak odpuszcze gaz to ma może ze 200 obr/min a powinno byc koło 800obr/min.
Nie mam pojęcia co sie dzieje z tym paździochem ale zdecydowanie wolę jak wszystko gra jak potrzeba.
pomużta plizzzz

w silniku nic nie ruszałem
a bywasz w warszawie a najlepiej w Markach ?
daj znac na pw.
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
Tomek.D
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 7:02 am
Lokalizacja: Bogatynia

Post autor: Tomek.D » pn paź 02, 2006 6:52 pm

Miałem podobnie w płaskim, tyle że w gaźnikowcu z LPG.

U mnie spadł wężyk podciśnienia z kolektora dolotowgo. Założyłem i gra :)2
Samurai `94 1,3 , Vitara Long `93 1,6 16V

Awatar użytkownika
szarik zc1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 11:49 am
Lokalizacja: Grodzisk Maz

Post autor: szarik zc1 » pn paź 02, 2006 7:08 pm

u mnie jest na miejscu ale jak zdejme to nie ma znacznej róznicy dopiero jak zatykasz paluchem to gaśnie. Może regulator wolnnych obrotów sie posrał???

Awatar użytkownika
szarik zc1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 11:49 am
Lokalizacja: Grodzisk Maz

Post autor: szarik zc1 » wt paź 03, 2006 6:44 pm

wymieniłem kopułke, palec rozdzielacza, przewody wys. napięcia, świece i nadal to samo.
ale prawdopodobnie wiem przezco to się dzieje:
-na rajdzie Łaskarzew urwałem tłumik końcowy, a w zasadzie oberwał sie z wieszaka i się wygiął w 2miejscach i go wyprostowałem ale spalinki maja problem przelecieć przez te szczeliny. Jutro powinno być po sprawie:)

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » wt paź 03, 2006 8:06 pm

szarik zc1 pisze:wymieniłem kopułke, palec rozdzielacza, przewody wys. napięcia, świece i nadal to samo.
ale prawdopodobnie wiem przezco to się dzieje:
-na rajdzie Łaskarzew urwałem tłumik końcowy, a w zasadzie oberwał sie z wieszaka i się wygiął w 2miejscach i go wyprostowałem ale spalinki maja problem przelecieć przez te szczeliny. Jutro powinno być po sprawie:)
to raczej nie moze byc przyczyna, bo jak mowiles przy wyzszych obrotach jest ok, a to przeciez wtedy powinno sie zatykac bo spalinek wiecej.

jesli wymieniles caly zaplon to sprawdz jeszcze TPS i srubke regulacyjna od "wysokich" niskich obrotow i srubke regulacyjna na lince gazu.
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

breniek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 6:15 am
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: breniek » śr paź 04, 2006 5:49 am

a czy ten problem jest na zimnym i ciepłym silniku ?
jeśli na ciepłym to przy wtryskach występuje zawór powietrza dodatkowego który przy zimnym silniku jest otwarty(bocznikuje przepustnicę) a przy ciepłym ma być zamknięty , jeśli się nie domyka to mogą być takie objawy jak wspomniałeś znaleźć zatkać palcem sprawdzić czy działa
pzdrv

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość