Szukam Kogos kto ma sj413 z silnikiem od poloneza 1,9d!!!

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
KULSON
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pn mar 20, 2006 12:12 am

Szukam Kogos kto ma sj413 z silnikiem od poloneza 1,9d!!!

Post autor: KULSON » pt paź 13, 2006 6:24 pm

Witam szukam osoby ktora ma taki silnik w swoim samuraiu. Jak to jezdzi bo slyszalem juz ruzne opinie.

Awatar użytkownika
bancik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: czw gru 23, 2004 7:25 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/W-wa

Post autor: bancik » pt paź 13, 2006 6:38 pm

jestem szczęśliwym posiadaczem takiej zmoty,co bys chciał wiedzieć?
Samuraj 1.9D,Discovery II,Patrol Y61,Discovery 200,to było a na Iveco Daily 4x4 się skończyło.

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » pt paź 13, 2006 7:04 pm

bancik pisze:jestem szczęśliwym posiadaczem takiej zmoty,co bys chciał wiedzieć?
:lol: :lol: :wink: :roll:
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » pt paź 13, 2006 7:28 pm

niektorym t-max i arb'y nie sa potrzebne by byc szczesliwym... :roll:
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » pt paź 13, 2006 7:46 pm

<Kacper> pisze:niektorym t-max i arb'y nie sa potrzebne by byc szczesliwym... :roll:
eee..... ale to znajomy.... i to "szczęśliwym" chodziło mi o inne znaczenie tego słowa.... :wink:
Zresztą nieważne ,napewno ma kilka wad ten silnik ,ale to może niech on sam opisze...
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » pt paź 13, 2006 7:48 pm

A to przepraszam, wyczulem jakis inny ton wypowiedzi :D
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » pt paź 13, 2006 7:52 pm

<Kacper> pisze:A to przepraszam, wyczulem jakis inny ton wypowiedzi :D

Spox ,najgorzej że trzeba piłować go na obrotach żeby jechał ale .... jest wodooodporny do wysokosci wlotu powietrza :D
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
KULSON
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pn mar 20, 2006 12:12 am

Post autor: KULSON » ndz paź 15, 2006 4:21 pm

No wlasnie trzeba pilowac. ma kilka innych jeszcze wad, ale jest wmare dobry. a moze ktos mi doradzi jaki wsadzic silnik na rope max 1.9
cos co bedzie dobrze jezdzic.

Awatar użytkownika
KULSON
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pn mar 20, 2006 12:12 am

Post autor: KULSON » ndz paź 15, 2006 4:39 pm

TAK troszke sie rozgladalem za slnikami. no i od forda scorpio lub sierry sa fajne ale duze 2,3 i 2,5 obawiam sie czy sie zmieszca, ktos cos slyszal ktos cos wie?

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » ndz paź 15, 2006 4:52 pm

Wiem że są cieżkie jak skur...syn wkładamy właśnie 2.0 benzyna i on waży z osprzętem 120 Kg :-?
2,3 D- 178 kg
:-?

Chyba że ci waga nie przeszkada ale przypuszczajac ze silnik 1.3 waży koło 80Kg no to lekka różnica....

:wink: :)2
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
KULSON
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pn mar 20, 2006 12:12 am

Post autor: KULSON » ndz paź 15, 2006 5:26 pm

ale jest tez silnik od sierry 1,8 td. bedzie lzejszy. a jak to jest ze skrzyniami w takich przerobkach bo sa inne stopnie przelozenia na biegach niz seryjnie w suzuki. trzeba przystosowac jakos reduktor czy usiasc i poprostu policzyc kazdy bieg i porownac jak sie roznia no i zastanowic teoretycznie jak to bedzie jezdzic. :roll:

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » ndz paź 15, 2006 5:41 pm

niewiem jaka w TD jest skrzynia ale w 2.0 DOHC jest w miare krótka a w 2.0 OHC masz długą skrzynie i musisz łączyć na sztywno skrzynia-reduktor co sie źle kończy a u nas i tak trzeba cofnąć reduktor do tyłu o około 10cm....

Napewno bedzie lżejszy ale niewiem ile postaram sie dowiedzieć ile on wazy a co do przełorzeń to zapytaj sie na forum/poszukaj czy ktoś niema takiego ,bo akurat 2.0 DOHC maja znajomi i ja wiem ze to jeździ.... Dla mnie ten TD ma za mało koniów bo tylko 75....
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » ndz paź 15, 2006 5:50 pm

1.8td można wpisać na listę najgorszych silników.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » ndz paź 15, 2006 6:00 pm

Tu masz duzo rozważań na temat 1,8 td z sierry :roll: http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... light=ford
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

mm25mys
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: pn lis 21, 2005 11:01 am
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: mm25mys » ndz paź 15, 2006 10:05 pm

Ja mam 1.9d citroen i jestem zadowolony choć na piasku i tak brakuje mocy . można 1.9td założyć na pewno będzie lepszy .
I o co w tym wszystkim chodzi?
tel 518-554-198

mm25mys
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: pn lis 21, 2005 11:01 am
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: mm25mys » ndz paź 15, 2006 10:11 pm

nie wiem jak to robią inni ale ja miałem problem włożyć 1.9 a zakładają nawet v8
http://www.suzukiconversion.com/V8-samurai.htm
I o co w tym wszystkim chodzi?
tel 518-554-198

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » ndz paź 15, 2006 10:26 pm

mm25mys pisze:nie wiem jak to robią inni ale ja miałem problem włożyć 1.9 a zakładają nawet v8
http://www.suzukiconversion.com/V8-samurai.htm
Ale do tego idą jeszcze mosty z toyoty po samuriaowskie by ie wytrzymały.... :)2
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
Karol L
Posty: 351
Rejestracja: śr lut 13, 2002 1:00 am
Lokalizacja: wawa

Post autor: Karol L » pn paź 16, 2006 6:37 am

KULSON pisze:ale jest tez silnik od sierry 1,8 td. bedzie lzejszy. a jak to jest ze skrzyniami w takich przerobkach bo sa inne stopnie przelozenia na biegach niz seryjnie w suzuki. trzeba przystosowac jakos reduktor czy usiasc i poprostu policzyc kazdy bieg i porownac jak sie roznia no i zastanowic teoretycznie jak to bedzie jezdzic. :roll:
Polecam 1.6TD IC, VW. 80KM, 155Nm. Wazy toto ~100kg z osprzetem (sam dawalem rade przemiescic). Ale nie daj sobie wmowic ze ktorakolwiek z konwersji, moze poza 1.6 z vitarki, jest sprawa prosta. Jest duzo dupereli o ktorych sie dowiadujesz podczas przerobki, no chyba ze ktos juz to przecwiczyl i na dodatek chce podzielic sie swoimi doswiadczeniami :wink:

Karol L
Samurai 1.6TD

Awatar użytkownika
BABCIA I
 
 
Posty: 1335
Rejestracja: sob cze 21, 2003 11:26 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BABCIA I » pn paź 16, 2006 7:44 am

Ludzie kochają kłopoty. 1.3 plus nowe tłoki i panewki. Zabawa z głowicą plus dobry gaznik i tyle. Pozostały czas i kasę należy przeznaczyć na off-road. Jeśli ktoś naprawdę musi to polecam 1.6 z Vitary. Oczywiście remoncik jak znam życie będzie konieczny. Suza to auto bez tajemnic.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !

barteq_L042
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: śr maja 04, 2005 9:39 am
Lokalizacja: KBR

Post autor: barteq_L042 » pn paź 16, 2006 7:59 am

Witam, ja planuje wrzucić taki silnik do Vitary(najpierw chcialem do samuraia ale Vitara wygodniejsza :wink: Fabryczna z takim silnikiem ma tyle samo koni co poldek. Z przełożeniami jest ciekawie bo polonez fabrycznie ma 3.7 w dyfrze a Vitara 8V chyba 5.12, prawda? Nie ciekawie by bylo jakby predkośc przelotowa na trasie nie byla wieksza niz 60km/h :lol: za to mozna chyba smiało zalożyc 31" i bedzie toto jechac w terenie. co o tym sadzicie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość